هتل جهانگردی دزفول

15 مهر، 1398
15 مهر، 1398
مدت مطالعه: 4 دقیقه
هتل جهانگردی دزفول از سال 1370 شروع به کار کرده و سال 92 هم بازسازی شده، همین که این هتل زیر مجموعه هتل‌های جهانگردی است باعث شده اعتبار خوبی در بین مسافرین و گردشگران حرفه‌ای پیدا کند.


آدرس و راه‌های دسترسی به هتل جهانگردی دزفول

آدرس:
دزفول، میدان امام حسین، بلوار 15 خرداد، جنب استادیوم شهید مجدیان
راه_دسترسی:
هتل جهانگردی دزفول حدودا 20 دقیقه با فرودگاه و راه‌آهن فاصله دارد. از مسیر پل جدید هم نیم ساعته به خانه تیزنو می‌رسید، البته با ماشین این مسیر 5 دقیقه ای است.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
از ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی اقامتگاه

ساختمان هتل جهانگردی دزفول 2 طبقه است و 22 اتاق دو تخته و سه تخته دارد. هر وقت دلتان برای زلالی و زیبایی دز تنگ شد خیالتان راحت باشد که هر وقت اراده کردید می‌بینیدش. برخورد کارکنان بسیار حرفه‌‌ای و محترمانه است جوری که حس می‌کنید در خانه خودتان هستید. یک نکته مثبت دیگر این است که در اتاق‌های هتل جهانگردی دزفول صدا به صدا نمی‌رسد پس در سکوت و آرامش می‌توانید استراحت کنید. یادتان نرود از محوطه سرسبز حیاط لذت ببرید.

نقاط قوت
  • قیمت مناسب
  • فضای سبز
نقاط ضعف
  • نداشتن اینترنت رایگان

نحوه رزرو
  • شماره‌های تماس: 42423001 - (061) و 42421101 - (061)
  • رزرو اینترنتی از سایت‌های رزرو آنلاین
  • وبسایت: dezfultourismhotel.com

امکانات برای سرو غذا

صبحانه‌های این هتل شاید خیلی چنگی به دلتان نزند البته بستگی دارد که تا چه حد سخت‌گیر باشید. کافی شاپ هتل جهانگردی دزفول هم از 8 صبح تا 10 شب در خدمت شماست، کافی است خودتان را به طبقه همکف برسانید. رستوران هتل جهانگردی هم در طبقه همکف ( ساعت کاری: صبحانه 7:00 تا 10:00 ، نهار: 12:00 تا15:00 ، شام: 19:00 تا 23:00 ) است و پیشنهاد می‌کنیم غذاهایش را امتحان کنید البته این نکته را در نظر بگیرید که برای آماده شدن سفارشتان باید صبر زیادی داشته باشید. باغ رستوران ترمه در بلوار 15 خرداد هم می‌تواند انتخاب بعدی‌تان باشد.

امکانات برای خرید سوغاتی

فروشگاهی برای خرید سوغاتی در هتل جهانگردی دزفول وجود ندارد پس راحت‌ترین کفشتان را بپوشید و از خیابان قانون وارد بلوار بعثت شوید تا بازار شب دزفول را حتما ببینید و مراسم خرید سوغاتی را همین جا اجرا کنید.
 
قوانین و نکات
پذیرش خانمِ تنها با ارائه‌ی شناسنامه‌ی معتبر
پذیرش زوج‌ها با ارائه‌ی شناسنامه یا صیغه‌نامه با مهر برجسته
هزینه برای اقامت کودکان زیر 3 سال رایگان، 3 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها و بالای 8 سال نفر اضافه محاسبه می‌شود.


آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

پارکینگ
تراس
روم‌سرویس
سیستم تهویه مطبوع
صندوق امانات در اتاق

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

موقعیت(ها)

خوبیِ سفر دیدن همه‌ی تفاوت‌هاست، دیدن خودت و آدم‌هایی که می‌تونستی به جاشون باشی، دیدنِ خودت توی زندگی‌های دیگه. شیفته‌ی کتاب‌ها و عاشق نوشتنم و هر وقت فرصت کنم گره‌ای به قالی میزنم‌. بیشتر از هر چیز در طبیعت مجذوب غارها میشم و عضو انجمن خیالی حمایت از حشراتم.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.