هتل الماس 1 مشهد

13 آذر، 1398
13 آذر، 1398
مدت مطالعه: 4 دقیقه
تصور دیدن گلدسته‌ها و گنبد بارگاه امام رضا (ع) ان هم از اتاق هتل می‌تواند برای خیلی از افراد خیال‌انگیز و رویایی باشد. همه کسانی که هتل‌های نزدیک به حرم امام رضا را رزرو می‌کنند به دنبال سهولت در رفت و آمد به حرم هستند و هتل الماس 1 مشهد، اقامتگاهی نزدیک به حرم و با کیفیتی بسیار بالاتر از اقامتگاه‌های دیگر است. با اسمارتیز همراه باشید تا شما را با هتل الماس 1 بیشتر معرفی کنیم.
هتل الماس 1 یک هتل نوساز است که در سال 1392 تاسیس شده و خیلی زود در سال 1394 یعنی 2 سال بعد از تاسیس خود مورد بازسازی برای ارتقا سطح کیفی خدمات قرار گرفته است. این هتل یک اقامتگاه لوکس و مجلل 9 طبقه‌ای است که 163 اتاق را در خود جای داده است. معماری منحصر به فرد این هتل، باعث شده که مکان آن را حتی از میان صدها ساختمان در مجاورتش، به راحتی شناسایی کنید. از نظر درجه‌بندی خدماتی، هتل الماس 1 دارای 4 ستاره امتیاز می‌باشد که آن را در میان هتل های خوب مشهد قرار داده است. اتاق‌های مجهز و لوکس، خدمات و سرویس‌دهی مناسب، پیشنهادهای ویژه برای باشگاه مشتریان و خیلی از امکانات دیگر باعث شده که هتل الماس 1 انتخاب بسیاری از مسافران شهر مشهد باشد.
آدرس:
مشهد، خیابان امام رضا (ع)، مابین امام رضا 4 و 6
راه_دسترسی:
با اقامت در هتل الماس 1 شما عملا در مرکز شهر مشهد قرار دارید. دسترسی به خیابان‌های شیخ طبرسی و شهید اندرزگو باعث آن شده که رسیدن به هتل از 3 مسیر امکان پذیر باشد. اگر مسافر ترمینال اتوبوس‌رانی و یا هوایی مشهد باشید احتمالا سریع‌ترین مسیر برای شما همان خیابان اصلی امام رضا (ع) خواهد بود. البته برای مسافرین فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد، امکان ترانسفر رایگان فرودگاهی نیز وجود دارد. درست در مقابل ورودی هتل، ایستگاه اتوبوس BRT قرار دارد و در 100 متری هتل نیز می‌توانید ایستگاه تاکسی‌های درون شهری را نیز مشاهده کنید.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی هتل الماس 1 مشهد

ساختمان هتل الماس 1 در 9 طبقه ساخته شده است. دید و نمای اتاق‌های لوکس هتل به سمت حرم است و تمامی اتاق‌ها نیز دارای پنجره تهویه و نورگیر هستند. موقعیت مکانی خوب هتل باعث شده که ارزش اقامت در این هتل، بالاتر از پلی باشد که پرداخت می‌کنید. نزدیکی به بازار رضا و مکان‌های تاریخی شهر، دسترسی به اتوبوس و تاکسی و در مسیر بودن انواع رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و آنلیه‌ها می‌تواند شما را از گشت‌های بدون هدف شهری خلاص کند. هر انچه که نیاز داشته باشید در پیش روی شما است. اقامت‌های 1 نفره تا 5 نفره در هتل الماس 1 امکان پذیر است. بسته به اتاق شما که ساده یا لوکس باشد، کانکت یا سوئیت باشد، تجهیزات متغیری همراه با رزرو در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید حتی رزرو وعده‌های غذایی را نیز همراه با رزرو اتاق انجام دهید.
نقاط قوت
  • موقعیت خوب مکانی هتل و نزدیکی به بازار
  • نزدیکی به حرم و مناطق تاریخی دور حرم
  • برخورد مناسب و خوشرویی پرسنل هتل
  • تنوع در منوی غذایی
نقاط ضعف
  • مسیر سخت ورود و خروج پارکینگ
  • قیمت بالای خدمات روم‌سرویس و لاندری
  • خدمات ضعیف در تمیزی اتاق‌ها
نحوه رزرو
  • برای آن که بتوانید اتاقی را در هتل الماس 1 رزرو کنید دو راه دارید:
  • مراجعه حضوری به هتل و قسمت پذیرش؛ تماس با شماره تلفن پذیرش: 38057-051
  • رزرو اینترنتی از طریق تمامی سایت‌های ارائه دهنده خدمات بومگردی
  • رزرو از طریق وبسایت رسمی هتل الماس 1 

امکانات برای سرو غذا

رستوران رویال در طبقه منفی 1 هتل الماس 1 مشهد قرار دارد و اقدام به طبخ تمامی غذاهای ایرانی و سنتی می‌کند. ظرفیت این رستوران 300 نفر ذکر شده است و بنا بر توضیح هتل، باید در ساعات مقرر ذکر شده برای صرف غذا در رستوران حاضر باشید و به دلیل زمان کم سرو غذا (2 ساعت) ممکن است حتی وعده‌ای را از دست بدهید. اما جدای این مسئله می‌توانید با خیال راحت تمامی غذاهای لیست منو را سفارش دهید زیرا کیفیت غذای هتل الماس 1 بسیار خوب بوده و تماما با مواد اولیه روز و تازه تهیه می‌شود. استفاده از خدمات کافه و سرو غذا در اتاق نیز موجود است اما ممکن است هزینه‌ای جداگانه بر دوش شما بگذارد. مینی‌بار غیررایگان (بسته به اتاق ممکن است رایگان نیز باشد) نیز در اتاق موجود است و در صورت شارژ ان می‌توانید با بوفه شبانه‌روزی هتل تماس بگیرید.
قوانین و نکات
هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال، رایگان و برای کودکان 3 تا 6 سال در صورت عدم استفاده از امکانات هتل، نیم بها و برای کودکان بالای 6 سال، تمام بها خواهد بود.
پذیرش خانم های مجرد و تنها، با ارائه کارت ملی و یا شناسنامه عکس‌دار امکان پذیر است.
پذیرش زوجین با استفاده از صیغه‌نامه مهر برجسته و کارت ملی و یا شناسنامه عکس‌دار امکان پذیر است.
نرخ مهمان‌های خارجی برابر با نرخ مصوب هتلداری ایران است.

آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

اینترنت در اتاق
تلویزیون در اتاق
چای ساز
دراور
سرویس بهداشتی فرنگی
سیستم گرمایش و سرمایش
کمد لباس
مبلمان
مینی بار با هزینه

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

اگر برای خیلی از افراد خواندن و نوشتن در همان دوران مدرسه به اتمام رسید، برای من اما تا همین حالا ادامه دارد. یکی از لذت‌های من در زندگی نوشتن است و این کار را 7 سال است که به طور مداوم انجام می‌دهم. همان مسیری که از نوشتن روزنگاری‌ها شروع شد، حالا به تخصص و راهی برای گذران اوقات بیکاری تبدیل شده است.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.