هتل آسماری قشم

21 مهر، 1398
21 مهر، 1398
مدت مطالعه: 5 دقیقه
اگر همین الان در تکاپو برنامه‌ریزی سفر به قشم هستید خوب است بدانید در این مقصد انواع اقامتگاه‌ها درهای‌شان را به روی گردشگران گشوده‌اند و حتی گاهی انتخاب را هم سخت می‌کند. چادر، اقامتگاه‌های بومگردی، سنتی، مسافرخانه و هتل‌های 1 تا 4 ستاره گزینه‌های پیش روی شما هستند. در این مقاله به معرفی هتل آسماری قشم می‌پردازیم، هتلی 2 ستاره که در سال 1393 افتتاح شد.

هتل آسماری؛ یک انتخاب معقول

دسترسی به جاذبه‌ها یک ویژگی مهم در انتخاب اقامتگاه به حساب می‌آید. هتل آسماری قشم با دریا چند قدمی بیشتر فاصله ندارد و شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز که خواستید کنار سواحل خلیج فارس قدم بزنید. چه بخواهید به بازار قدیم قشم بروید و بازا مدرن، کافی‌ست از هتل ده دقیقه پیاده‌روی کنید. اما برای دیدن جاذبه‌های جزیره که به دلیل بزرگی قشم پراکنده هستند، مجبورید مسافت بیشتری طی کنید. با این وجود هتل در منطقه آرامی قرار گرفته و اثری از شلوغی و سروصدای آزار دهنده نیست. همچنین اگر شما جزء آن دسته از مسافرانید که به دنبال اقامتگاهی ارزان هستید ولی با امکانات اقامتگاه بومگردی نمی‌توانید کنار بیایید، هتل 2 ستاره آسماری یک انتخاب مناسب برای شماست که می‌توانید اتاق شخصی خودتان را با قیمتی مناسب داشته باشید و از امکانات  آن استفاده کنید.


آدرس و راههای دسترسی به هتل آسماری قشم


آدرس:
قشم، بازار قدیم، میدان پاسداران، روبروی بانک ملی، کوچه مسجد صاحب الزمان(عج) ، هتل آسماری قشم

راه_دسترسی:
هتل‌های قشم از جمله هتل آسماری قشم در بافت شهری و مدرن جزیره و در شرق آن قرار گرفته است. برای رسیدن به هتل از بلوار خلیج فارس یا بلوار دریا به سمت بلوار آزادگان حرکت کنید. با رسیدن به میدان الوند به سمت شرق جزیره بپیچید و با رسیدن به میدان جاهد به سمت خیابان امام خمینی حرکت کنید. قبل از رسیدن به خیابان شهید مطهری از دوربرگردان به سمت شمال جزیره که بپیچید هتل آسماری قشم را می‌بینید.
یک مسیر دیگر این است که از بلوار خلیج فارس حرکت کنید و با رسیدن به میدان آزادی، بلوار شهید رجایی را در پیش بگیرید تا به میدان جاهد برسید و از اینجا به بعد مانند مسیری که در بالا توضیح داده شد، حرکت کنید.

ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
از ساعت 12 هر روز


مشخصات کلی اقامتگاه

همانطور که اشاره شد هتل تازه ساخت آسماری سال 93 و در 5 طبقه ساخته شد. به محض ورود به هتل، با فضایی دنج و دکوراسیون مدرن لابی مواجه می‌شوید. این هتل در حال حاضر 14 اتاق 2 تا 5 تخته و ظرفیتی حدود 34 تخت دارد. اتاق‌هایی راحت با امکانات روز و متناسب با سطح دو ستاره که اقامت در آن می‌تواند رضایت بخش باشد. میهمانداران هتل شما را به سمت اتاق‌تان راهنمایی می‌کنند و می‌توانید برای جابه‌جایی وسایلتان و رفت و آمد از آسانسور ساختمان استفاده کنید. اتاق‌های طبقات بالا به دلیل وجود پنجره با چشم‌انداز دریا دلبازترند. بعضی از اتاق‌ها هم بالکن دارند که چشم‌انداز برای شما زیباتر می‌کند. امکانات داخل اتاق شامل اینترنت نامحدود، یخچال، تلویزیون، تلفن، اسپیلت، مبلمان، میز توالت و شاید یک تابلو از طبیعت زیبا قشم می‌شود.
اگر قصد گشت و گذار در جزیره را دارید از سرویس تاکسی هتل آسماری قشم استفاده کنید و از اطلاعات پرسنل که همگی از مردم محلی جزیره هستند خودتان را بی‌بهره نگذارید. مردم قشم، مردمی خونگرم و میهمان‌نواز هستند که حالا دیگر در صنعت گردشگری و میهمان‌نوازی حرفه‌ای شده‌اند. قشم جزیره‌ای است که می‌توان آن را یکی از مراکز اصیل صنایع دستی دانست اما متاسفانه در هتل فضایی برای عرضه آنها در نظر گرفته نشده. نگران نباشید در هر جایی از قشم که قدم بزنید حتما فروشگاه و دست فروش‌های محلی را می‌بینید که در حال فروش آثار هنری خودشان هستند.

نقاط قوت
  • قیمت مناسب
  • هتل 2 ستاره استاندارد
  • تمیز بودن
  • نزدیک به بازار قدیم قشم و دیگر مراکز خرید
  • نزدیک به دریا
  • نزدیک به اسکله شهید ذاکری
  • اینترنت رایگان و نامحدود در اتاقها
نقاط ضعف
  • نداشتن پارکینگ
  • عدم سرویس دهی رستوران در وعده‌های نهار و شام

نحوه رزرو
  • شماره تماس هتل : 76 3522 21200
  • رزرو آنلاین از طریق وب سایت هتل
  • رزرو آنلاین از طریق سایتهای رزرواسیون هتل آسماری

امکانات برای سرو غذا

حتما وصف حال غذاهای خوش طعم قشم را شنیده‌اید و برای چشیدن طعم آن مشتاقید. خدمات غذایی هتل آسماری قشم شامل رستورانی می‌شود که در آن صبحانه، نهار و شام منویی از غذاهای دریایی و ایرانی ارائه می‌شود. با این وجود اگر خواستید بیرون از هتل آسماری قشم غذای خود را نوش جان کنید، نزدیکترین غذاخوری‌های ساده به شما یک فلافلی و ساندویچی است که می‌توانید بروید. اما اگر دنبال جایی شیک و منویی متنوع هستید خودتان را به سیتی سنتر و خیابان ولیعصر که در ده دقیقه‌ای هتل است برسانید.

قوانین و نکات
 زمان صبحانه: 7:30 الی 9 صبح
جریمه کنسلی هتل تا 48 ساعت قبل از ورود شامل هزینه یک شب از پرداختی میشود و بعد از آن (کمتر از 48 ساعت) کل مبلغ پرداختی کسر میشود.
هزینه اقامت کودکان زیر 3 سال رایگان و کودکان 3 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه شامل مبلغ نیم‌بها خواهد شد.
درخواست رزرو تنها در صورتی قطعی است که کد پیگیری از هتل یا رزواسیون دریافت کنید.


آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

آسانسور
اینترنت در اتاق
صبحانه

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

موقعیت(ها)
امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.