مراکز خرید لاس وگاس

27 خرداد، 1399
27 خرداد، 1399
مدت مطالعه :
لاس‌ وگاس شهری در ایالت نوادا آمریکاست که به جذابیت‌های پُرزرق و برق آن و بیدار بودن همیشگی شهر، معروف است. وگاس مملو از جاذبه‌های گردشگری و سرگرمی‌های مختلف و مراکز خرید لوکس است و همه جذابیت‌های این شهر باعث شده که طرفداران زیادی در هر فصل سال داشته باشد. شاید آرزوی خیلی‌ها باشد که چند روزی به این شهر رویایی بروند و از جذابیت‌های آن لذت ببرند و کمی خوش بگذرانند. از جذابیت‌های اصلی وگاس می‌توان به مراکز خرید متنوع و متعدد آن اشاره کرد و در این مطلب می‌کوشیم تا بهترین مراکز خرید لاس وگاس را به شما معرفی کنیم؛ با اسمارتیز همراه باشید.
مرکز خرید The Grand Canal Shoppes The Venetia: مساحت این مرکز خرید 46 هزار مترمربع است و جزیی از یک هتل بزرگ به شمار می‌آید. این مرکز خرید بسیار متفاوت و خاص بوده و دارای معماری مدرن و جذابی‌ست. از وسط این مرکز خرید، کانال‌های آب داخلی می‌گذرد که شما به وسیله قایق می‌توانید تمام نمایندگی‌ها را تماشا کنید، تفریح کنید و به اطراف مرکز خرید بروید. این مرکز خرید همزمان با افتتاح هتل در سال 1999 باز شد و شامل 91 واحد تجاری، محل غذاخوری و محل تفریحی‌ست. تا سال 2008 این مرکز خرید حدود 20 میلیون نفر بازدیدکننده داشت که این تعداد جزو بالاترین تعداد بازدیدکننده در کشور آمریکا به شمار می‌رود.
مرکز خرید Forum Shops at Caesars Palace: اگر به دنبال برندهای معروف و مراکز خرید شیک و لوکس هستید این مرکز خرید می‌تواند از بهترین و مدرن‌ترین گزینه‌ها برای خرید شما باشد. با اینکه قیمت‌های آن بالاست اما قطعا ارزش یکبار رفتن و دیدن را دارد. معماری منحصر به فرد این مرکز، می‌تواند چشم هر بازدید کننده و گردشگری را خیره کند. در ساخت این مرکز، از المان‌ها و فرهنگ یونان و روم الهام گرفته شده و می‌توانید در گوشه به گوشه‌ی مرکز، زیبایی را حس کنید. علاوه بر آن، رستوران‌ها و کافه‌های درون مرکز نیز می‌تواند فرصت خوبی برای استراحت میان‌روزی و بین خرید باشد. اما سعی کنید قبل از رفتن به این مرکز حتما توان خرید و بودجه خود را در نظر بگیرید.
مرکز خرید دنیای ام اند ام M&M’s World
مراکز خرید لاس وگاس؛ مرکز خرید دنیای ام اند ام M&M’s World
مرکز خرید دنیای ام اند ام M&M’s World: این مرکز خرید شامل برند معروف اسمارتیس ام‌اند‌ام است و از لباس گرفته تا قاب گوشی، لیوان و خیلی از کالاهای دیگر را می‌توانید آنجا پیدا کنید. پس اگر این برند برای شما جذاب است و دوست دارید از آن خرید کنید، حتما سری به این مرکز خرید بزنید. بیشتر کسانی که به دنبال خرید لباس‌های مختلف و متنوعد یا پارچه‌های رنگارنگ هستند، از این مرکز بازدید می‌کنند. این مرکز جزو مراکز خرید متوسط به بالاست و کمی گران به نظر می‌رسد.
مرکز خرید Las Vegas North Premium Outlets: از معروف‌ترین و بزرگترین مراکز خرید لاس وگاس که به دلیل موقعیت مکانی خوبش، خیلی از گردشگران را به سوی خود جذب می‌کند، نورث پرمیوم است. شما هر چیزی که لازم داشته باشید؛ از بهترین برندهای دنیا گرفته برای خرید، فودکورت‌های خوشمزه، شهربازی و خوراکی‌های رنگارنگ را می‌توانید در اینجا پیدا کنید. علاوه بر آن،؛ فروش محصولات اصل و اوت لت برندهای معروف، می‌توانید خرید خوب و جذابی را برای شما به ارمغان آورد.
مرکز خرید Hershey’s chocolate World
مراکز خرید لاس وگاس؛ مرکز خرید Hershey’s chocolate World
مرکز خرید Hershey’s chocolate World: این مرکز خرید مخصوصا برای عاشقان خوراکی بسیار جذاب و هیجان انگیز است. اینجا دنیایی رنگارنگ از انواع شکلات‌ها و همه ترکیبات شکلاتی و خوشمزه را شامل می‌شود. پس حتی اگر قصد خرید را ندارید، باز هم به این مرکز خرید انواع شکلات‌های خوشمزه و هیجان انگیز بروید و از گشتن در آن لذت ببرید. ارزان بودن وسایل و خوراکی‌های درون مغازه، دست شما را برای داشتن خریدی خوب و جذاب باز می‌گذارد.
مرکز خرید Town Square لاس‌ وگاس: در این مرکز خرید برندهای مختلفی از جمله H&M، Gap، Victoria’s secret و خیلی از برندهای معروف دیگر شعبه دارند و شما می‌توانید با گشتن در آن خریدهای خود را انجام دهید. با توجه به اینکه خرید شما چقدر زمان می‌برد و چه چیزهای خاصی می‌خواهید بخرید، می‌توانید در کنار خرید خود، یک فیلم، یک ناهار یا حتی یک شام خوب صرف کنید. همچنین شما بعد از کار خود می‌توانید به این مرکز خرید بروید و کمی با خرید و رفتن به رستوران و کافی‌شاپ‌های آن سرگرم شوید. در این مرکز خرید مجموعه متنوع از مغازه‌ها وجود دارد و این مرکز خرید شامل یک خروجی در خیابان تسلا، sephora و چارلی جذاب است.
مرکز خرید Fashion Show Mall لاس ‌وگاسمراکز خرید لاس وگاس؛ مرکز خرید Fashion Show Mall لاس ‌وگاس
مرکز خرید Fashion Show Mall لاس ‌وگاس: این مرکز خرید جذاب‌ترین فروشگاه‌ها و افسانه‌های فروش را دارد. معمولا معامله‌های عالی و سبک‌های خاص را می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. طیف گسترده‌ای از خرید، ورزش، پوشاک، اسباب‌بازی و رستوران در این مرکز وجود دارد و هر قسمت آن به راحتی توسط پله برقی قابل دسترسی‌ست. ساعات کاری این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 9 شب است و در روزهای یک شنبه از ساعت 11 ظهر تا 7 شب فعالیت می‌کند. تمامی مدل‌های روز و تازه دنیای فشن را می‌توانید در این مرکز خرید بیابید.
مرکز خرید The Shops at Crystals لاس‌ وگاس: این مرکز خرید در امتداد مسیر تجاری و گردشگری لاس وگاس قرار دارد و می‌توانید به غیر از این مرکز، از فروشگاه‌های دیگر نیز بازدید کنید. خدمات خوبی در این مرکز خرید به شما ارائه می‌شود و مغازه داران آن دوستانه و آموزنده رفتار می‌کنند. این مرکز خرید بسیار هیجان‌انگیز و جذاب بوده و شما میتوانید در آن بگردید تا کالای مورد نظر خود را تهیه کنید. ساعات کاری این مرکز خرید جمعه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 12 شب و در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه از 10 صبح تا 11 شب است. مدت زمانی که برای گردش در این مرکز خرید نیاز دارید، بین 2 تا 3 ساعت بوده و باید برای خرید اجناس مورد نظرتان حتما مغازه‌های زیادی را ببینید.
مرکز خرید Downtown Container park لاس ‌وگاس
مراکز خرید لاس وگاس؛ مرکز خرید Downtown Container park لاس ‌وگاس
مرکز خرید Downtown Container park لاس ‌وگاس: مکانی مهیج برای ریلکس کردن و تماشای جهان در طی 2 ساعت گشتن در آن همراه با وای‌فای عالی است. این مرکز مکان مناسبی برای گرفتن برخی از غذاها و نوشیدنی و پیاده‌روی کوتاه از انتهای خیابان فرمینت است. در این مرکز می‌توانید صنعتگران محلی، فروشندگان و غذاخوری‌های محلی با ایده‌آل‌های خلاق و پایدار متمرکز محلی را بیابید. خریداران در این مکان رویایی بسیار خوشحال هستند چون همه چیز را با هم می‌توانند تجربه کنند. ساعات کاری آن از جمعه و شنبه 10 صبح تا 1 بامداد است و در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 11 صبح تا 11 شب فعالیت دارد. ساعت کاری روزهای یک‌شنبه نیز از 9 صبح تا 11 شب است. زمان پیشنهادی برای گشتن در این مرکز خرید 1 تا 2 ساعت خواهد بود.
مرکز خرید Miracle Mile Shops at planet Hollywood: اگر بودجه دارید و می‌خواهید شیک‌ترین لوازم را برای خانه خود بخرید و با هنری شگفت‌انگیز آن را تزئین کنید حتما به اینجا سر بزنید و از گشتن و خرید در آن لذت ببرید. این مرکز شامل مغازه‌های بزرگ victoria’s secret است و همچنین لوازم جانبی زیبا و سرگرم کننده‌ای در آن می‌توانید پیدا کنید. اگر هتل شما نزدیک این مرکز خرید باشد، به راحتی می‌توانید به آنجا بروید و خرید خود را انجام دهید.
مرکز خرید via Bellagio لاس ‌وگاس: این مرکز خرید لوکس به خانه مد معروف است و شامل برندهای معروفی مانند chanel، Armani، Hermes، prada، Moschino و Gucci می‌شود. این مرکز خرید بسیار پُرزرق و برق و شیک بوده و اگر به اندازه کافی پول داشته باشید، می‌توانید کفش، لباس‌های مد یا جواهرات بخرید. موقعیت مکانی خوب در مرکز شهر و راه‌های دسترسی متعدد و همچنین برندهای جهانی و شناخته شدهف از مزیت‌های این مرکز است.
مرکز خرید Miracle Mile Shops at planet Hollywood
مراکز خرید لاس وگاس؛ مرکز خرید Miracle Mile Shops at planet Hollywood
خرید از حراج‌ها و مراکز خرید اوت‌لت لاس ‌وگاس: حراجی‌های بی‌نظیری در سطح شهر و در مناسبت‌های مختلف وجود دارد. از رایج‌ترین مناسبت‌ها که حراجی‌های بزرگی میزنند نزدیک عید پاک، روز شکرگذاری و روز کریسمس است که همه فروشگاه‌های سطح شهر تعطیل می‌شوند و بسیاری از مغازه‌ها حراجی‌های بی‌نظیری می‌زنند. از بهترین مواقعی که می‌توان در آمریکا و همچنین لاس‌وگاس خرید کرد، جمعه سیاه (Black Friday) است. قیمت اجناس در این روز به حدی پایین می‌آید که همه مردم به حراجی‌ها رفته و به اندازه یک سال خود خرید می‌کنند. علاوه بر این حراجی‌ها، مراکز خرید اوت ‌لت زیادی هم وجود دارد که این مراکز اکثر مواقع سال، اجناس خود را با حراجی‌های خوبی به فروش می‌رسانند. بسیاری از لباس‌های برند که فصل فروش آن‌ها گذشته، تا 75 درصد تخفیف دارند و بهترین موقعیت است تا شما خریدهای خود را انجام دهید.

قصد سفر به لاس وگاس را دارید؟ مطلب «جاهای دیدنی لاس وگاس» را از دست ندهید.
برچسب(ها)
موقعیت(ها)

اگر برای خیلی از افراد خواندن و نوشتن در همان دوران مدرسه به اتمام رسید، برای من اما تا همین حالا ادامه دارد. یکی از لذت‌های من در زندگی نوشتن است و این کار را 7 سال است که به طور مداوم انجام می‌دهم. همان مسیری که از نوشتن روزنگاری‌ها شروع شد، حالا به تخصص و راهی برای گذران اوقات بیکاری تبدیل شده است.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 4 8 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.