عکس سال نو میلادی 2020 در کشورهای جهان

11 دی، 1398
11 دی، 1398
مدت مطالعه :
سال نو میلادی 2020 تحویل شد و مردم در تمام جهان با آتش‌بازی آن را جشن گرفتند و حالا خاطره‌هایش برای ما مانده است. جشن سال نو میلادی 2020 باید مانند نامش 20 برگزار می‌شد، تا دوربین‌های عکاسی خیره به شکوهش بمانند و تصاویری ثبت کنند که کارت پستال تبریک سال نو میلادی شوند. با اسمارتیز همراه باشید تا مروری بر بهترین عکس های جشن سال نو میلادی 2020 در کشورهای مختلف داشته باشیم.
آلمان، فرانکفورت
آتش‌بازی در فرانکفورت آلمان بسیار باشکوه بود. عکس زیر از رودخانه اصلی شهر فرانکفورت است که غرق در نور و شادی شده است. روشنایی آتش‌بازی، نوری تازه را در آغاز سال نو میلادی به این شهر بخشیده است تا صبح که مردم چشمان‌شان را باز می‌کنند طلوعی جدید را ببینند.
جشن سال نو میلادی
سال نو میلادی در فرانکفورت آلمان | عکس: Andreas Arnold/DPA, via Associated Press
فرانسه، پاریس
مردم معترض پاریس کمی از اعتصاب خود دست کشیده‌اند و زیر طاق پیروزی و برج ایفل جمع شده‌اند تا عکس سال نو میلادی آن‌ها با حضور خودجوش و میلیونی فرانسوی‌ها باشد. مردم فرانسه آرزوی خود را در سال نو میلادی 2020 انجام دادند و به احتمال انقلابی دیگر را آرزو کردند!!
پاریس فرانسه
جشن سال نو در پاریس فرانسه
اگر کسی نمی‌دانست امروز جشن سال نو میلادی است، شاید فکر می‌کرد معترضان دست به خشونت زده‌اند و دارند پاریس را به آتش می‌کشند!
کنیا، نایروبی
در کنیا آن‌قدرها بودجه وجود ندارد و آتش بازی سال نو میلادی، تقریبا جمع و جور برگزار شد. کودکان به خیابان‌ها ریختند و با فشفشه به این طرف و آن طرف می‌دویدند. شبیه به چهارشنبه‌سوری خودمان! البته می‌گویند در همه حال شادباش و شادی کن و غم‌ها را فراموش کن، مردم کنیا نیز در پایتخت‌شان همین کار را کردند.
نایروبی
کودکان شاد نایروبی در جشن سال نو میلادی 2020 | عکس: Yasuyoshi Chiba/Agence France-Presse
ترکیه، استانبول
مردم استانبول بالن‌های آرزو خود را هوا کردند و به آسمان فرستاند تا آسمان استانبول نیز شبیه آسمان انیمیشن گیسوکمند شود. کسی نمی‌داند آرزوی اصلی آن‌ها چیست، اما می‌شود مطمئن بود که گردشگران بسیاری به ترکیه رفته‌اند تا در این مراسم شرکت کنند.
سال نو میلادی در استانبول
جشن سال نو میلادی در ترکیه | عکس: Akin Celiktas/EPA, via Shutterstock
امارات، دبی
اگر جست‌و‌جو کنید برای سال نو و کریسمس، 10 مکان برتر کجاست؟ امارات جزو 10 تای اول است. شاید بگویید چرا امارات؟ چون شیخ‌هایش می‌خواهند گردشگران را به پای برج خلیفه بکشند و جشنی برگزار کنند تا تمام دنیا قدرت پول و صنعت گردشگری را در آغاز سال 2020 میلادی ببینند!!
کاخ خلیفه
برج خلیفه امارات در سال نو مسلادی 2020 | عکس: Ali Haider/EPA, via Shutterstock
استرالیا، سیدنی
آن‌ها در هر زمانی باید تالار اپرا سیدنی را به رخ کشورهای دیگر بکشند، و چه وقتی بهتر از سال نو میلادی 2020. شاید باور نکنید اما اگر در یوتیوب می‌رفتید، می‌توانستید این خودنمایی را به صورت زنده از سیدنی استرالیا ببینید.
استرالیا سیدنی
سال نو میلادی در سیدنی استرالیا | عکس: Reuters
آتش‌بازی فوق‌العاده‌ای که بر بالای تالار اپرا بود با شمارش شروع شد و سپس فقط رقص نور در آسمان دیده می‌شد.
مالزی، کوالالامپور
نترسید! این حمله‌ی کرم‌های شب‌تاب یا ملخ‌های نئونی نیست! این فقط یک چشمه از جشن و اتش‌بازی مراسم سال نو میلادی 2020 در مالزی است که توسط دوربین عکاسان حرفه‌ای شکار شده است.
سال نو مالزی
جشن سال نو میلادی 2020 در مالزی | عکس: Lim Huey Teng/Reuters
برج‌های دوقلوی پتروناس شاهد چندین و چند هزار آدم بودند که به تماشای این آتش‌بازی می‌پرداختند.
چین، پکن
چینی‌ها جشن سال نو میلادی را در پارک صنعتی شوگانگ جشن گرفتند. این پارک محل برگزاری المپیک زمستانی 2022 در پکن است و به زودی خبرهای افتخارآفرینی ورزشکاران را از اینجا خواهیم شنید. اما بهترین راه برای نشان دادن این پارک چین، جشن سال نو میلادی است.
چین پکن
جشن سال نو میلادی در پکن | عکس: Jason Lee/Reuters
روسیه، مسکو
مردم مسکو روسیه هم به کاخ کرملین و میدان سرخ رفتند تا جشن سال نو میلادی را برگزار کنند. البته می‌گویند آن‌ها قصد داشتند که یک انقلاب مخملی هم انجام دهند، اما جشن سال نو میلادی 2020 مخملی‌تر از این حرف‌ها بود که بخواهند انقلابی انجام دهند، پس همه لبخند زدند و آتش‌بازی را نگاه کردند!!
کاخ کرملین
جشن سال نو میلادی در مسکو | عکس: Maxim Shipenkov/ EPA, via Shutterstock
هند، دهلی نو
مردم هند به خیابان‌ها ریختند و رقص و پایکوبی کردند.
جشن سال نو هند
جشن سال نو میلادی 2020 در هند | عکس: Rajanish Kakade/Associated Press
شاید اگر فیلم بالیوودی بود و از فضا زمین را نشان می‌داد، هند روشن‌ترین و درخشان‌ترین کشور جهان می‌شد.

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند. در کنار نوشتن، همیشه از دیدن فیلم لذت می‌بردم، به همین دلیل شروع کردم زیرنویس زدن و شدم AmirDW.

امتیاز دهید 2 دیدگاه ۵ / 4.6 27 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
کاربر
13 دی، 1398

خیلی جذاب بود واقعا لایک داره👍👍👌👌👌

کاربر
13 دی، 1398

خیلی جذاب بود واقعا لایک داره👌👌👌

پاسخ اسمارتیز :به به ممنون از شما =))