بهترین هتل‌های تفلیس برای اقامت در گرجستان

3 آذر، 1398
3 آذر، 1398
مدت مطالعه: دقیقه

تفلیس، پایتخت گرجستان، جذابیت‌های زیادی برای گردشگران دارد؛ از غذاهای سنتی گرجی گرفته تا موزه‌های عالی و مسیرهای زیبا در کوهستان‌های نزدیک، باعث می‌شوند سفرتان به این کشور، به‌یادماندنی شود. رزرو هتل در گرجستان از اولین قدم‌هایی است که باید برای سفر به این کشور بردارید. در ادامه به معرفی بهترین هتل‌های گرجستان می‌پردازیم؛ این مطلب می‌تواند به شما برای انتخاب بهترین هتل تفلیس کمک کند. فاکتورهایی مثل نزدیکی به جاهای دیدنی، موقعیت هتل، امکانات هتل، کیفیت خدمات، نظرات مهمانان و … برای انتخاب این هتل‌ها در نظر گرفته شده است. امکان تعدادی از این هتل‌ها از اسمارتیز وجود دارد.

1- هتل آیوتا تفلیس (IOTA Hotel Tbilisi)
هتل آیوتا تفلیس در 300 متری میدان آزادی تفلیس قرار دارد. در همه جای این هتل به اینترنت وای‌فای رایگان دسترسی دارید. مهمانان این هتل می‌توانند از باغ و رستوران در محل هتل استفاده کنند.

هتل آیوتا تفلیس
بهترین هتل تفلیس؛ نمایی از یکی از اتاق‌های هتل آیوتا

تمام اتاق‌های این هتل تلویزیون صفحه‌تخت، گاوصندوق و مینی‌بار دارند. بعضی از اتاق‌ها هم تراس یا بالکن دارند. دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان در اتاق‌های این هتل در دسترس‌اند. تئاتر راستاولی از این هتل 1 کیلومتر فاصله دارد و سالن اپرا و باله‌ی تفلیس در 1.2 کیلومتری آن قرار دارد. فاصله‌ی فرودگاه بین‌المللی تفلیس تا محل هتل، 17 کیلومتر است.

2- هتل هیولینگ تفلیس (Hotels & Preference Hualing Tbilisi)
هتل هیولینگ از هتل‌های لوکس تفلیس است که تا ایستگاه مترو وارکیتلی، 7 دقیقه با ماشین فاصله دارد و فاصله‌ی آن تا فرودگاه بین‌المللی شوتا راستاولی با ماشین، 15 دقیقه است. برای رسیدن به ایستگاه قطار مرکزی تفلیس از محل این هتل، باید مسیری 11 کیلومتری را طی کنید.
تمام اتاق‌های این هتل به سیستم تهویه مطبوع مجهزند و تلویزیون صفحه‌تخت 48 اینچی دارند. در حمام اختصاصی اتاق‌های این هتل، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، دمپایی و سشوار در دسترس‌اند. در حمام این هتل یک وان و محل دوش گرفتن جداگانه وجود دارد.

هتل هیولینگ تفلیس
بهترین هتل تفلیس؛ چشم‌انداز هتل هیولینگ تفلیس

مهمانان این هتل می‌توانند غذای‌شان را در رستوران Be CHIC هتل بخورند که غذاهای بین‌المللی و محلی سرو می‌کند. دیگر رستوران این هتل هم غذاهای آسیایی سرو می‌کند. مهمانان این هتل می‌توانند در «بار افسانه‌های ورزشی» هتل، با بازی کردن خودشان را سرگرم کنند و غذا و نوشیدنی سفارش دهند و به موسیقی گوش کنند.
سالن سلامت Be PURE هتل با مساحت 3500 مترمربع، جایی است که استخر سرپوشیده، استخر اسپا با ماساژ و تجهیزات تناسب اندام در آن قرار دارند.
هتل هیولینگ در منطقه Tbilisi Sea New city قرار دارد و تا مرکز خرید ایست پوینتس، 5 دقیقه با ماشین فاصله دارد. رفتن به کلیسای جامع تثلیث تفلیس از محل هتل با ماشین، 15 دقیقه زمان شما را می‌گیرد.

3- هتل رادیسون بلو ایوریا (Radisson Blu Iveria Hotel)
هتل رادیسون بلو ایوریا در قلب تجاری و کسب‌وکار شهر قرار گرفته است از ایستگاه متروی راستاولی، 5 دقیقه پیاده فاصله دارد. اسپای منحصربه‌فرد با استخر سرپوشیده و روباز، اینترنت وای‌فای رایگان، رستوران ایتالیایی و آسیایی، باری در طبقه‌ی 18ام با دیدی فوق‌العاده، ازجمله امکانات این هتل هستند. سالن باله و اپرای تفلیس از محل هتل، 400 متر فاصله دارند.
تمام اتاق‌های هتل رادیسون بلو ایوریا، دید رود دارند و تلویزیون صفحه‌تخت، تجهیزات برای تهیه نوشیدنی گرم و بطری رایگان آب، در همه‌ی اتاق‌ها وجود دارد.
صبحانه‌ی هتل هر روز به صورت بوفه سرو می‌شود و غذاهای ایتالیایی رستوران عالی هستند.

هتل رادیسون بلو ایوریا
بهترین هتل تفلیس؛ بار هتل رادیسون بلو ایوریا

مهمانان هتل بعد از تمرین در سالن تناسب اندام مجهز رستوران، می‌توانند در سونا ریلکس کنند یا ماساژ بگیرند. مرکز کسب‌وکار هتل امکاناتی مثل فکس، فتوکپی و پرینت دارند و مهمانان می‌توانند از کامپیوترهای این بخش استفاده کنند.
تالار شهر تفلیس، میدان آزادی و موزه‌ی هنر گرجستان در فاصله‌ی 1.4 کیلومتری هتل قرار دارند. فاصله‌ی هتل تا ایستگاه قطار تفلیس با ماشین، 7 دقیقه و فاصله‌ی آن تا فرودگاه بین‌المللی تفلیس، 17 کیلومتر است.

4- هتل بیلتمور تفلیس (The Biltmore Hotel Tbilisi)
استخر سرپوشیده، اسپا، سالن ورزش، تراس آفتاب‌گیر و سونا، از امکاناتی است که هتل بیلتمور به مهمانانش ارائه می‌کند. برای خوردن غذا در این رستوران می‌توانید به رستوران آن بروید. پارکینگ اختصاصی رایگان هم برای مهمانان فراهم است.

هتل بیلتمور تفلیس
بهترین هتل تفلیس؛ رستوران هتل بیلتمور

تمام اتاق‌های هتل بیلتمور سیستم تهویه مطبوع دارند و تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای دارند. بعضی از اتاق‌های هتل، منطقه‌ی نشستن دارند. در زمان تماشای شهر یا رودخانه در این هتل، می‌توانید از فنجان چای‌تان لذت ببرید.
تئاتر راستاولی در 400 متری و میدان آزادی تفلیس در 1 کیلومتری این هتل قرار دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که در 18 کیلومتری آن قرار دارد.

5- بوتیک هتل شماره 12 (No12 Boutique Hotel)
هتل No12 که در شهر قدیمی تفلیس قرار دارد، تا میدان آزادی 5 دقیقه پیاده فاصله دارد. اینترنت وای‌فای رایگان در این هتل در دسترس و بخش پذیرش هتل 24 ساعته فعال است.
اتاق‌های راحت با سیستم تهویه مطبوع، دارای دکور سنتی با رنگ‌های گرم هستند. تلویزیون صفحه‌تخت و حمام اختصاصی در همه‌ی اتاق‌ها وجود دارد و بعضی از اتاق‌ها بالکن و دید شگفت‌انگیزی به مرکز تاریخی تفلیس دارند.

بوتیک هتل شماره 12
بهترین هتل تفلیس؛ دکور سنتی بوتیک هتل شماره 12 از جذابیت‌های این هتل است

صبحانه این هتل به صورت بوفه سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند بعدازظهرها در بار هتل ریلکس کنند. مهمانان هتل با 2 دقیقه پیاده‌روی از محل هتل می‌توانند به کافه‌ها و رستوران‌های متنوع دسترسی داشته باشند.
خیابان راستاولی با فروشگاه‌ها و بارهایش، 7 دقیقه پیاده با این هتل فاصله دارد. آبانوتوبانی، منطقه‌ی مخصوص چشمه‌های آب‌گرم منحصربه‌فرد تفلیس، در 300 متری هتل قرار دارد.
ایستگاه مترو میدان آزادی تفلیس در 350 متری، ایستگاه قطار مرکزی تفلیس در 4 کیلومتری و فرودگاه بین‌المللی تفلیس هم در 16 کیلومتری بوتیک هتل شماره 12 قرار دارند.

6- هتل سیتروس تفلیس (Citrus Hotel in Tbilisi)
هتل سیتروس تفلیس کنار ساختمان مجلس گرجستان قرار دارد و فاصله‌ی آن تا میدان آزادی 7 دقیقه پیاده‌روی است. اینترنت وای‌فای رایگان در کل ساختمان این هتل در دسترس است.
اتاق‌های این هتل به شهر قدیم تفلیس دسترسی دارند و تمام اتاق‌ها مینی‌بار، قهوه/چای ساز، گاوصندوق و تلویزیون با کانال‌های کابلی و ماهواره‌ای دارند. در حمام‌های اختصاصی این هتل، سشوار، دمپایی و لوازم رایگان آرایشی و بهداشتی موجود است. اگر دید اتاق هتل برای‌تان مهم است، می‌توانید اتاق‌های دارای تراس با دید پانوراما به شهر را انتخاب کنید.

هتل سیتروس تفلیس
بهترین هتل تفلیس؛ فضای یکی از اتاق‌های هتل سیتروس

رستوران هتل سیتروس، غذاهای اروپایی و گرجی و صبحانه بوفه سرو می‌کند. مهمانان این هتل در صورت تمایل می‌توانند غذای آماده سفارش دهند.
برای رفتن به ایستگاه قطار تفلیس و فرودگاه بین‌المللی تفلیس از هتل سیتروس، به‌ترتیب باید مسافتی 6 و 16 کیلومتری را طی کنید.

7- هتل مرکیور (Mercure Tbilisi Old Town)
برای رزرو هتل در تفلیس می‌توانید هتل مرکیور را انتخاب کنید که در 1.1 کیلومتری میدان آزادی قرار دارد. این هتل تراس و تراس آفتاب‌گیر دارد.
در همه‌ی اتاق‌های این هتل تلویزیون صفحه‌تخت وجود دارد و بعضی اتاق‌ها، بخشی برای نشستن و استراحت بعد از یک روز شلوغ دارند. حمام اختصاصی با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار، سالن اسپا با سونا و حمام، از دیگر امکانات این هتل‌اند.

هتل مرکیور
بهترین هتل تفلیس؛ حمام هتل مرکیور

با 5 دقیقه پیاده‌روی از محل این هتل، به کلیسای متکی تفلیس می‌رسید. فاصله‌ی هتل تا قلعه‌ی ناریقالا هم 5 دقیقه پیاده است.
زوج‌هایی که در این هتل اقامت داشته‌اند، در سایت بوکینگ به آن امتیاز 9.2 داده‌اند.

8- بوتیک هتل وینوتل (Vinotel Boutique Hotel in Tbilisi)
هتل وینوتل، ساختمانی قرن نوزدهمی دارد و پنجره‌ها با شیشه‌های رنگی آن، احتمالا شما را یاد شیشه‌های رنگی ساختمان‌های قدیمی و مساجد ایرانی مثل مسجد نصیرالملک، می‌اندازد. این هتل 2 تراس دارد.
اتاق‌های هتل وینوتل دکور کلاسیک دارند و سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون کابلی، محوطه نشستن و سشوار، ازجمله امکانات آن هستند. بعضی از اتاق‌های هتل بالکن هم دارند.
برای غذا خوردن در این هتل، لازم نیست از ساختمان آن خارج شوید و می‌توانید غذای‌تان را در رستوران هتل بخورید. بلیط جاهای دیدنی، اینترنت وای‌فای رایگان و پارکینگ رایگان، از دیگر امکانات این هتل هستند.

بوتیک هتل وینوتل
بهترین هتل تفلیس؛ ساختمان قدیمی هتل وینوتل

این هتل در مراسم World Luxury Hotel Awards 2017، دو جایزه برده است: بهترین هتل لوکس کوچک در اروپای شرقی و بهترین بوتیک هتل در گرجستان.
کلیسای سنت جرج تفلیس در 1 کیلومتری این هتل قرار دارد و برای رفتن به باغ گیاه‌شناسی تفلیس، از محل هتل، باید مسیری 1.5 کیلومتری را طی کنید.

9- بوتیک هتل کارل (Coral Boutique Hotel)
هتل کارل از دیگر گزینه‌های کسب عنوان بهترین هتل تفلیس است. اینترنت وای‌فای رایگان، تراس و پارکینگ اختصاصی، ازجمله خدمات و امکانات این هتل هستند.

بوتیک هتل کارل
بهترین هتل تفلیس؛ رستوران هتل کارل

همه‌ی اتاق‌های این هتل تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی دارند و در بعضی اتاق‌ها، تراس یا بالکن در دسترس است.
باغ وحش تفلیس در 1.2 کیلومتری این هتل قرار دارد و برای رسیدن به کاخ ریاست جمهوری گرجستان، باید 2.5 کیلومتر را طی کنید.

10- بوتیک هتل تراس (The Terrace Boutique Hotel)
اتاق‌های هتل تراس سیستم تهویه مطبوع دارند و در همه‌ی آن‌ها تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های کابلی و کتری برقی وجود دارد. سشوار و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، از دیگر امکانات و خدمات این هتل است.
این هتل تا میدان آزادی 1.5 کیلومتر فاصله دارد و فرودگاه بین‌المللی تفلیس هم در 22 کیلومتری آن واقع شده است.

بوتیک هتل تراس
بهترین هتل تفلیس؛ رستوران هتل تراس

مهمانان این هتل می‌توانند در رستوران آن غذا بخورند یا از تجهیزات باربکیو هتل استفاده کنند. امکان سرو صبحانه در اتاق هم با درخواست مهمان وجود دارد.

ده هتل معرفی‌شده در بالا از بهترین هتل‌های تفلیس گرجستان هستند و برای اقامت در تفلیس، می‌توانید یکی از این هتل‌ها را انتخاب کنید. امکان رزرو تعدادی از این هتل‌ها از اسمارتیز وجود دارد؛ برای این کار، در تب هتل سرچ باکس اسمارتیز (اینجا) نام هتل (به انگلیسی) را در کادر جستجوی هتل وارد کنید و تاریخ سفر و تعداد افراد را مشخص کنید. اگر هتل مورد نظرتان در لیست بالا نیست و می‌خواهید هتل دیگری در تفلیس رزرو کنید، نام آن را از همین بخش جستجو کنید.

بهترین هتل‌های تفلیس
در نقشه‌ی زیر جاهای دیدنی تفلیس و بهترین هتل‌های تفلیس که در بالا معرفی شده‌اند، مشخص شده‌اند و می‌توانید بهترین هتل تفلیس را انتخاب کنید.

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

برق و ICT خوندم. وبلاگ‌نویسی رو دوست دارم و خوندن وبلاگ هم جزو علائقمه. به صورت خیلی آماتور کوهنوردی می‌کنم و مسابقات بسکتبال NBA رو هم دنبال می‌کنم. مثل خیلی از مردم موسیقی گوش می‌دم و فیلم می‌بینم. تکنولوژی، کتاب و پادکست هم برام جذابه.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.