رستوران‌های لس آنجلس

13 خرداد، 1399
13 خرداد، 1399
مدت مطالعه :
قرمه‌سبزی درجه‌یک را در لس آنجلس کالیفرنیا امتحان کنید! لس آنجلس از آن شهرهایی است که مهمانان زیادی دارد و به سبب همین جمعیت بالا رستوران های لس آنجلس در ردیف بهترین و کامل‌ترین رستوران‌ها هستند. تقریباً هر نوع رستوران و با هر سلیقه‌ای در لس آنجلس یافت می‌شود. از بهترین و گران‌ترین تا ارزان‌ترین را در لس آنجلس می‌یابید. در این مقاله انواع رستوران های لس آنجلس با قیمت‌های متفاوت و حتی چند رستوران ایرانی را معرفی می‌کنیم؛ با اسمارتیز همراه باشید.
استیک را فقط در خانه استیک کرفت امتحان کنید! 
استیک از آن غذاهایی است که تهیه آن نیاز به تخصص و مهارت دارد. بنابراین اگر تمایل دارید در طول سفر به لس آنجلس استیک میل کنید، حتماً به یک رستوران درجه یک و لاکچری مانند خانه استیک کرفت بروید. کرفت در صدر بهترین رستوران های لس آنجلس قرار دارد و تنها دو نوع دنده کباب و سرخ‌شده را سرو می‌کند. دنده کباب‌های آن بسیار مشهور است و در کنار فضای بسیار شیک و مدرنی که دارد در جلب رضایت مشتریان موفق بوده‌است. 
 خانه استیک کرفت
رستوران های لس آنجلس؛ خانه استیک کرفت
رستوران ای وی؛ در ردیف لاکچری‌ترین‌ها! 
فضای زیبا، رمانتیک و مدرن رستوران ای وی و کیفیت غذاها سبب شده است که این سالن غذاخوری به یکی از بهترین و لوکس‌ترین رستوران های لس آنجلس بدل شود! وعده غذایی دلخواه خود را رزرو کنید و به بلوار ان رابرتسون لس آنجلس، 90048 بروید! سطح قیمت‌ها در مجموعه بالا است و به‌دلیل کیفیت مناسب غذاها و سرویس‌دهی توجیه مناسبی دارد. رستوران از 11 صبح تا 8 شب باز است و برای وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی است. معمولاً ای وی را به قهوه‌ها و چای‌های فوق‌العاده، دسرهای بی‌نظیر، منو‌ی گیاهی و سالم می‌شناسند! قبل از رفتن به رستوران حتماً از طریق وب‌سایت وعده موردنظر خود را رزرو کنید! 
گران‌قیمت اما فراموش‌نشدنی در رستوران بازار جوز آندرس
اگرچه قیمت منو‌ی رستوران بازار جوز آندرس کمی بالا است؛ اما زیبایی فضای محیط و کیفیت غذاها به‌اندازه‌ای است که هیچ‌گاه آن را فراموش نخواهید کرد! رستوران بازار جوز آندرس که از بهترین رستوران های لس آنجلس است، به تزئینات پرزرق و برق شناخته می‌شود. قهوه و دسر در جوز آندرس بی‌مثال است و نظیرش را در هیچجای دیگری نمی‌یابید. 
رستوران بازار جوز آندرس
رستوران های لس آنجلس؛ رستوران بازار جوز آندرس
ساعات کاری رستوران به‌گونه‌ای است که تنها جهت صرف وعده شام توصیه می‌شود. امکان رفت‌و‌آمد با ویلچر در محیط داخلی رستوران برای افراد معلول وجود دارد. فضای رستوران بسیار دنج و درعین حال رومانتیک است و دارای امکاناتی نظیر اینترنت Wi-Fi است. از مهم‌ترین ویژگی‌های رستوران به رفتار مناسب و محترمانه پرسنل و کیفیت غذاهایی مانند حلزون اسکالوپ، میگوها و کیک‌های میوه‌ای آن اشاره می‌کنیم. همین حالا به بلوار 465 La Cienega لس آنجلس بروید! 
در رستوران Brents Delicatessen کیفیت اتفاقی نیست! 
صرف همه وعده‌های غذایی در گران‌ترین رستوران های لس آنجلس اصلاً مقرون‌به‌صرفه نیست! بنابراین بهتر است با شماری از رستوران‌های متوسط یا ارزان و درعین حال باکیفیت آشنا شوید. رستوران Brents Delicatessen بین ساعات 9 صبح تا 6 عصر فعالیت می‌کند و به کوکی‌های خوشمزه و سوپ ماتزو مشهور است. 
رستوران اگرچه قیمت مناسب و متوسطی دارد؛ اما از بهترین ها به‌حساب می‌آید و کارکنان آن رفتار صمیمانه‌ای دارند. اگر فنجان قهوه یا آب شما در رستوران خالی شود؛ کارکنان محترمانه و از صمیم دل آن را دوباره پر می‌کنند. رستوران که در Westlake Village، جاده Townsgate 2799 قرار گرفته‌است؛ انواع امکانات را در اختیار دارد! 
رستوران فلیپ اورجینال؛ ارزان اما خوشمزه! 
اگر در جستجوی ساندویچ‌های درجه‌یک و خوشمزه هستید؛ حتماً سری به یکی از بهترین رستوران های لس آنجلس در 3Q57+V4 بزنید. ساندویچ‌های فرانسوی در رستوران فیلپ اورجینال بسیار مشهور هستند و افراد بسیاری را به رستوران جذب می‌کنند. رستوران فلیپ نیز نوشیدنی‌های معرکه‌ای دارد و ساندویچ‌های گاو آن رضایت مخاطبان را برآورده کرده‌است. 
رستوران فلیپ اورجینال
رستوران های لس آنجلس؛ رستوران فلیپ اورجینال
با وجود ظاهر مناسب رستوران، غذاها و نوشیدنی‌های باکیفیت و خوشمزه، همچنان رستوران Flippe The Original از دسته رستوران های لس آنجلس محسوب می‌شود که قیمت‌ها نسبتاً مناسب است. بنابراین با مراجعه به چنین رستوران‌های مناسب و باکیفیتی علاوه بر بهره‌مندی از عمده امکانات، فرصت صرفه‌جویی در طول سفر را نیز دارید! 
در رستوران Eggsult با کمترین قیمت‌ها، بهترین‌ها را میل کنید! 
رستوران Eggsult که به رستوران صبحانه نیز مشهور است، توانسته در میان انبوه رستوران های لس آنجلس، حائز رتبه 4.4 شود. رستوران را در بازار بزرگ مرکزی شهر در جاده برادوی 317 می‌یابید. ساعات کاری رستوران بین ساعات 8 صبح تا 4 بعدازظهر است که شامل وعده‌های صبحانه و ناهار می‌شود. از آن جایی که قیمت غذا در Eggsult ارزان است، غذاهای سبک و البته باکیفیتی عرضه می‌شود که آن را در ردیف بهترین رستوران های لس آنجلس قرار داده است. 
صندلی‌ها در فضای باز جلوی رستوران چیده شده‌اند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن صبحانه یا ناهار آماده می‌شود. املت‌ها و تمام صبحانه‌های با محور تخم‌مرغ در رستوران به‌خوبی و باکیفیت فوق‌العاده‌ای تهیه می‌شوند که بسیار معروف هستند. رستوران Eggsult جایی است که بهترین قهوه‌ها را در آن پیدا می‌کنید! امکان سفارش و دریافت غذا در رستوران وجود دارد. از دیگر امکانات رستوران، تردد آسان ویلچر و صندلی‌های مخصوص کودکان است. همچنین شما فرصت پرداخت هزینه رستوران از طریق فناوری NFC را دارید.
فست‌فود Asian Fast Food & Crocery؛ یک دورهمی آسیایی! 
فست‌فود‌های لس آنجلس از بهترین سالن‌های غذاخوری محسوب می‌شوند و از بهترین رستوران های لس آنجلس چیزی کم ندارند! طراحی فضای داخلی و دکوراسیون فست‌فود به‌گونه‌ای است که گویا در یک کافه تریا درجه‌یک هستید. انواع غذاهای آسیایی و بین‌المللی در کوتاه‌ترین زمان ممکن طبخ و سرو می‌شود. جهت دسترسی به فست‌فود در لس آنجلس به‌دنبال خیابان شانزدهم غربی و شماره 1260 باشید. 
فست فود Asian Fast Food & Crocery
رستوران های لس آنجلس؛ فست فود Asian Fast Food & Crocery
معروف‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاهای فست‌فود، فیلیپینی هستند و جز دسته غذاهای راحت و سبک قرار می‌گیرند. نوشیدنی و دسرهای فست‌فود نیز بسیار مشهور هستند و طرفداران زیادی دارد. ساعات کاری فست‌فود جهت صرف وعده‌های غذایی ناهار و شام مناسب است! فضای داخلی برای جمع‌های خانوادگی و دورهمی‌های دوستانه ایده‌آل است. 
صبحانه حسابی در Prolece Tea
اگرچه برخی رستوران های لس آنجلس در کنار وعده‌های غذایی دیگر، صبحانه را نیز سرو می‌کنند اما، اگر به‌دنبال یک کیفیت بی‌نظیر هستید، حتماً صبحانه را در کافه‌های مجلل و درجه‌یک مانند کافه Prolece Tea میل کنید. با وجود قیمت بسیار بالای کافه، اما کیفیت آن بی‌مثال و فوق‌العاده است. فضای داخلی کافه به‌اندازه‌ای دنج و دوست‌داشتنی است که دل‌کندن از آن آسان نخواهد‌بود! 
نام کافه به معنای چای بهار است و در پاسادنا 4RWX+5Q واقع شده‌است. پرسنل مؤدب و خون‌گرم کافه در ساعات 11:30 صبح تا 11 شب آماده پذیرایی از مهمانان هستند. تنوع چای و قهوه در کافه بسیار مناسب است و سفارش با سرعت بالایی آماده می‌شود. تردد ویلچر برای افراد معلول در کافه امکان‌پذیر است و فرصت پرداخت هزینه از طریق فناوری NFC نیز مهیا شده‌است. 
بهترین غذاهای ایرانی و سنتی در رستوران شهرزاد لس آنجلس
ایرانی‌ها همیشه علاقه دارند که در هر نقطه‌ای از جهان که هستند، طعم درجه‌یک و دوست‌داشتنی انواع غذاهای ایرانی و سنتی را تجربه کنند. در لس آنجلس نیز مانند دیگر شهرهای آمریکا تعدادی رستوران ایرانی وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی را با بهترین کیفیت طبخ و سرو می‌کنند و از بهترین رستوران های لس آنجلس هستند. بهترین کباب‌ها و خورش‌ها را در رستوران سنتی شهرزاد واقع در لوار وست وود 1422 می‌یابید. 
رستوران شهرزاد لس آنجلس
رستوران های لس آنجلس؛ رستوران شهرزاد لس آنجلس
ساعات کاری رستوران در ساعت 11:30 صبح تا 11 شب است. ماهی قزل‌آلا، کباب‌های تازه و سرویس چای آخر شب از برجسته‌ترین ویژگی‌های شهرزاد هستند. طبخ غذاها در رستوران با نشان حلال و منو‌ی آن دارای نوشیدنی‌های درجه‌یک است. از دیگر امکانات رستوران شامل صندلی‌های بلند مخصوص کودکان، اینترنت رایگان Wi-Fi و امکان تردد با ویلچر برای افراد معلول است. 
مزه غذاهای ایرانی در رستوران مزه تهران
از دیگر رستوران های لس آنجلس که پاتوق اصلی ایرانیان مقیم آمریکا محسوب می‌شود، رستوران مزه تهران است! مهم‌ترین ویژگی رستوران، قیمت‌های فوق‌العاده آن است که با وجود منو‌ی جذابی که دارد؛ واقعاً مناسب است. کباب بره و سالاد برنج در رستوران مزه تهران بسیار شهرت دارند! پرسنل مهربان و خون‌گرم رستوران در محدوده ساعات 11:30 صبح تا 11 شب مشغول به کار هستند. 
از دیگر امکانات رستوران، امکان صرف غذا در فضای باز و تردد ویلچر در فضای داخلی سالن است. شما امکان رزرو و صرف وعده‌های غذایی شام و ناهار را در رستوران بی‌نظیر مزه تهران دارید. اتمسفر کلی رستوران به‌گونه‌ای است که برای بسیاری از جمع‌های خانوادگی و مخصوصاً خانواده‌های بچه‌دار بسیار مناسب است! رستوران مزه تهران تقریباً قیمت‌های متوسطی دارد و از نظر اقتصادی برای بسیاری از افراد کاملاً مناسب است.
رستوران های لس آنجلس در یک نگاه! 
رستوران های لس آنجلس دارای رده‌بندی‌های مختلفی هستند که شامل لوکس‌ترین و ارزان‌ترین رستوران می‌شوند. بنابراین شما با توجه به بودجه، سلیقه و علاقه‌مندی‌های خود، امکان انتخاب میان انبوهی از رستوران‌ها را دارید. برخی رستوران‌ها کاملاً ایرانی هستند و برخی مانند فست‌فود‌ها انواع خاصی از مواد غذایی را مهیا می‌کنند. با مراجعه به رستوران موردعلاقه خود، بهترین تجربه را برای خود ثبت کنید! 

قصد سفر به لس آنجلس را دارید؟ مطالب «جاهای دیدنی لس آنجلس» و «مراکز خرید لس آنجلس» را از دست ندهید.
برچسب(ها)
موقعیت(ها)
امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 3.7 30 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.