هتل آرمیتاژ سنت‌پترزبورگ| 5 ستاره

21 آبان، 1398
21 آبان، 1398
مدت مطالعه: 5 دقیقه
چرا هتل آرمیتاژ (Hermitage) را انتخاب کنیم؟ چه مواردی را در این هتل چک کنیم که بدانیم در سفر به سنت پترزبورگ برای ما مناسب است یا نه؟ تمام نکات مهم درباره‌ی هتل 5 ستاره‌ی Hermitage سنت پترزبورگ را اینجا ببینید.

این هتل برای چه کسانی مناسب است؟

هتل آرمیتاژ همان‌طور که از اسمش پیداست، وابسته به موزه‌ی معروف آرمیتاژ/هرمیتاژ یا اِرمیتاژ سنت پترزبورگ است. این هتل انتخاب آن‌هایی است که دنبال اقامتی Luxury با خدماتی عالی هستند. بنابراین گردشگرهای اقتصادی یا mid-range و Budget travelers به اینجا نمی‌روند.

چرا گردشگران به این هتل رفته‌اند؟

 امتیاز فوق‌العاده‌ی 9.3 در میان هتل‌های 5 ستاره‌ی سایت بوکینگ
 Boutique Style
 وابسته به موزه‌ی معروف هرمیتاژ سنت پترزبورگ

این هتل چه ویژگی‌های بارزی دارد؟

 امکانات مناسب برای افراد کم‌توان و ناتوان (توالت ریلی و طناب هشدار در حمام اتاق
 کتابخانه و Art Gallery
 نشانه‌های بریل برای افراد نابینا و کم‌بینا
نقاط قوت
  • تراس
  • مرکز Spa باشگاه بدنسازی
  • آرایشگاه و مرکز مراقبت‌های پوست، مو و زیبایی
  • حمام ترکی و جکوزی (هزینه اضافی)
  • سونا (هزینه اضافی)
  • اجرای موسیقی زنده
  • منوی غذای کودکان و غذای رژیمی
  • رستوران و Bar
  • Wi Fi رایگان در تمام بخش‌های هتل
  • پارکینگ رایگان در محوطه‌ی هتل (رزرو نیاز است)
  • تسلط پرسنل به 10 زبان از جمله انگلیسی
نقاط ضعف
  • ممنوعیت ورود حیوانات خانگی
  • نداشتن استخر

حدود قیمت این هتل برای اقامت چقدر است؟

حد نهایی شما برای هزینه‌ی اقامت‌ در سنت پترزبورگ چقدر زیاد است؟ با توجه به 5 ستاره بودن هتل باید مبلغ بالایی را برای هر شب آن درنظر بگیرید.

وضعیت کلی هتل آرمیتاژ و اتاق‌هایش چگونه است؟

هتل آرمیتاژ سنت پترزبورگ در دهه‌ی 1830 میلادی کاخی اربابی (Mansion) بود. در سال 2013م. با الهام‌گیری از موزه‌ی آرمیتاژ طراحی جدیدی به این هتل داده شد تا یادآور شکوه معماری تزاری باشد. Hermitage Hotel از لوکس‌ترین هتل‌های 5 ستاره‌ی سنت پترزبورگ است که حدود 15 دقیقه تا خیابان معروف نفسکی (نوسکی) فاصله دارد. شاید فکر کنید که این هتل چسبیده به موزه‌ی آرمیتاژ است، اما حدود 3 کیلومتر با این موزه فاصله دارد. سازندگان The State Hermitage Museum Official Hotel در تمام بخش‌های هتل از طرح‌های معماری کاخ آرمیتاژ که بعدها به موزه تبدیل شده الهام گرفتند تا روح هنر و معماری روسی را به مسافران روسیه نشان دهند.
هتل آرمیتاژ دو تا رستوران دارد: رستوران میکل آنژ(Michelangelo Boutique Restaurant) که غذاها و دسرهای خوشمزه‌ی ایتالیایی سرو می‌کند و رستوران کاترین (Catherine the Great) که غذاهای اصیل روسی را در منوی غذایش جای داده. این منو شامل همان غذاهایی هستند که برای تزارها در کاخ زمستانی سنت پترزبورگ (کاخ آرمیتاژ) سرو می‌شده. به جز این‌ها باید از نحوه‌ی خوشامدگویی هتل هم بگوییم: به محض اینکه مسافران وارد هرمیتاژ می‌شوند، پرسنل با چای سنتی روسی از آن‌ها پذیرایی می‌کنند.
با پیاده‌روی 7 دقیقه‌ای می‌توانید به نزدیک‌ترین ایستگاه مترو (ایستگاه Vladimirskaya) برسید. ایستگاه قطار مسکوفسکی (Moskovsky) در 2 کیلومتری این هتل است و 22 کیلومتر دورتر، فرودگاه بین‌المللی Pulkovo قرار گرفته.
هتل آرمیتاژ جمعا 126 اتاق دارد که بیشترشان سوئیت هستند. تمام مبلمان اتاق‌ها چوبی و اثر هنرمندی ایتالیایی از فلورانس است. هر اتاق شامل تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار، حمام اختصاصی و مجهز به سیستم تهویه هستند.

ساعت ورود:
از ساعت 14:00 هر روز
ساعت خروج:
 تا ساعت 12:00 هر روز

نزدیک این هتل چه جاذبه‌هایی هستند؟​

در نقشه‌ی زیر به جز این‌که جای هتل را مشخص کردیم، می‌توانید فاصله‌اش را نسبت به جاذبه‌ها و دیدنی‌های شهر سنت پترزبورگ ببینید.




آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

اینترنت در اتاق
تراس
تلفن در اتاق
تلویزیون در اتاق
حمام
دراور
دمپایی
سرویس بهداشتی فرنگی
صندوق امانات در اتاق
کمد لباس
لوازم بهداشتی
مینی بار با هزینه
یخچال

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

ایندیاناجونز از بچگی برام جذاب بود. برای همین رفتم سراغ باستان‌شناسی و تا فوق لیسانس ادامه‌ش دادم. از طرف دیگه سفر هم چیزی نیست که بتونم ازش دست بکشم؛ دوسش دارم. اصلا با سفر می‌تونی خودتو به چالش بکشی و اون قدرت پنهون درونتو بیاری بیرون. حیوانات، موسیقی، تکنولوژی، سریال و کتاب هم در لیست دوست‌داشتنی‌های منه و بدون اونا زندگیم یکنواخت و روتینه. من شیما هستم، الان و به وقت محلی 30 سالمه :)

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.