هتل Holiday Inn تفلیس| 4 ستاره

21 آبان، 1398
21 آبان، 1398
مدت مطالعه: 5 دقیقه
چرا هتل هالیدی این (Holiday Inn) را انتخاب کنیم؟ چه مواردی را در این هتل چک کنیم که بدانیم در سفر به تفلیس برای ما مناسب است یا نه؟ تمام نکات مهم درباره‌ی هتل 4 ستاره‌ی Holiday Inn تفلیس را اینجا ببینید.

این هتل برای چه کسانی مناسب است؟

خانواده‌ها، بیزینس من‌ها و زوج‌های جوان می‌توانند به اقامت در هتل 4 ستاره‌ی Holiday Inn تفلیس فکر کنند. خوشبختانه سالن جلسات یا کنفرانس (Business Centre) در این هتل وجود دارد که موقعیت مناسبی را برای قرارهای کاری آماده کرده. از طرف دیگر افرادی که می‌خواهند در کمترین زمان از هتل به رستوران یا فروشگاه بروند با انتخاب این هتل مشکلی نخواهند داشت چون اطراف هتل هالیدی این مک‌دونالد و سوپرمارکت‌های زیادی هست.

چرا گردشگران به این هتل رفته‌اند؟

 توصیه سایر مهمانان هتل به دیگران
 صبحانه بوفه
 نزدیک به مراکز خرید تفلیس

این هتل چه ویژگی‌های بارزی دارد؟

 پارکینگ رایگان بدون نیاز به رزرو
 استخر روباز
 ورود مجاز حیوانات خانگی

نقاط قوت
  • تراس و حیاط
  • مرکز Spa و باشگاه بدنسازی
  • استخر روباز با چتر و تخت آفتابی
  • صبحانه در اتاق
  • صرافی
  • خشک‌شویی، اتوشویی و لباس‌شویی (هزینه‌ اضافی)
  • فکس و فتوکپی
  • رستوران و Bar


حدود قیمت این هتل برای اقامت چقدر است؟

قیمت رزرو این هتل با توجه به high-season و low-season آن بسیار متغیر است. در روزهای پیک یا زمانی که توریست‌های زیادی به هتل هالیدی این می‌روند قیمت هر شب اتاق به 115 دلار هم می‌رسد.

وضعیت کلی هتل هالیدی این و اتاق‌هایش چگونه است؟

هتل هالیدی این تفلیس برعکس سایر هتل‌های تفلیس که معرفی کردیم در مرکز شهر نیست، بلکه حدود 10 تا 20 دقیقه با ماشین تا مرکز شهر فاصله دارد. با این حال Holiday Inn به مک‌دونالد و فروشگاه شبانه‌روزی بسیار نزدیک است. مراکز خرید LC Waikiki و Koton به هتل نزدیکند و در عرض 5 دقیقه می‌توانید به آن‌ها برسید. همچنین برای تبدیل پول می‌توانید از صرافی‌های اطراف هتل استفاده کنید که نرخ تبدیل خوبی دارند. موقعیت مکانی هتل شناخته شده است و همه‌ی راننده‌ها آن را می‌شناسند. بهتر است از جلوی هتل برای سایر نقاط شهر تاکسی نگیرید. چون راننده تاکسی‌ها در این وضعیت، از شما کرایه‌ی بیشتری می‌گیرند.
به طور کلی Holiday Inn چهار نوع اتاق دارد:Standard double room، Standard twin room، business double room و executive double room. هرکدام از این اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه‌ی مطبوع مرکزی، مینی‌بار، صندوق امانات، سشوار، حمام اختصاصی، کتری برقی و دیوارهای عایق است.
اسختر روزباز هتل در طبقه‌ی سوم هتل ساخته شده که موقعیت بی‌نظیری را برای دیدن آسمان آبی به مهمانان هدیه می‌کند. فضای راهروها و اتاق‌ها بسیار تمیز است و از طرف دیگر پرسنل هتل بسیار مودب و مهربان هستند.

ساعت ورود:
از ساعت 15:00 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12:00 هر روز

نزدیک این هتل چه جاذبه‌هایی هستند؟​

در نقشه‌ی زیر به جز این‌که جای هتل را مشخص کردیم، می‌توانید فاصله‌اش را نسبت به جاذبه‌ها و دیدنی‌های شهر تفلیس ببینید.



برچسب(ها)
موقعیت(ها)

ایندیاناجونز از بچگی برام جذاب بود. برای همین رفتم سراغ باستان‌شناسی و تا فوق لیسانس ادامه‌ش دادم. از طرف دیگه سفر هم چیزی نیست که بتونم ازش دست بکشم؛ دوسش دارم. اصلا با سفر می‌تونی خودتو به چالش بکشی و اون قدرت پنهون درونتو بیاری بیرون. حیوانات، موسیقی، تکنولوژی، سریال و کتاب هم در لیست دوست‌داشتنی‌های منه و بدون اونا زندگیم یکنواخت و روتینه. من شیما هستم، الان و به وقت محلی 30 سالمه :)

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.