هتل نارنج ساری

23 آذر، 1398
23 آذر، 1398
مدت مطالعه: 5 دقیقه
هتل نارنج واقع در شهر ساری و در نزدیکی ساحل خزر است. هتل در سال 1378 افتتاح و در سال 1395 بازسازی شد. دسترسی آسان به مجموعه تفریحی سد سلیمان تنگه و سایر جاهای دیدنی ساری بر دلایل انتخاب هتل نارنج افزوده است. سرتاسر جاده فرح‌آباد منتهی به هتل و ساحل را زمین‌های زراعی، شالیزارها و جنگل محاصره کرده و شما در هتل نارنج ساری با منظره‌های زیبایی از پنجره اتاق خود روبه‌رو هستید که شما را بیشتر عاشق طبیعت شمال کشور می‌کند. در ادامه مطلب همراه اسمارتیز باشید تا با این هتل بیشتر آشنا شویم.
آدرس:
مازندران، ساری، کیلومتر 3 جاده دریا، منتهی به ساحل فرح آباد
راه_دسترسی:
اگر از تهران به ساری می‌روید مسیر زیر را پیش بگیرید:
هنگامی که از جاده سیاهکل‌رود – مازندران وارد شهر ساری می‌شوید تا میدان امام خمینی مسیر را ادامه دهید سپس جاده سیاهکل‌رود را در جهت شمال ادامه دهید تا به نزدیکی کمربندی ساری و میدان خزر برسید و از میدان به جاده فرح‌آباد خارج شوید. جاده را مستقیم ادامه داده و از کوچه شهید لطفی 1، در سمت راست خود گذر کرده تا کمی جلوتر به هتل نارنج ساری برسید.
ضمنا اگر با اتوبوس به ترمینال ساری رسیدید، تاکسی‌هایی که در ترمینال یا سطح شهر به سمت ساحل مسافر می‌برند، می‌توانند شما را میانه راه روبه‌روی هتل پیاده کنند.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی هتل

هتل نارنج در 3 طبقه و 33 اتاق در فاصله 25 کیلومتری دریا تاسیس و هر اتاق و لابی مجهز به سرویس بهداشتی است. هتل دارای آسانسور است ولی برای ورود به هتل باید تعدادی پله را بالا بروید. نگران پارک ماشین خود نباشید چون هتل پارکینگی رایگان با ظرفیت 30 خودرو دارد.
نقاط قوت
  • پذیرش 24 ساعته
  • تاکسی سرویس
  • خدمات خانه‌داری
  • پارکینگ
  • نزدیکی به دریای خزر
نقاط ضعف
  • نبود سرویس بهداشتی ایرانی
  • فاقد خدمات بیدارباش و خدمات باربری
  • فاقد خودپرداز
  • نبود سالن ورزشی و پارک کودک
نحوه رزرو
  • از طریق تماس با شماره تلفن: 011-33033071
  • از طریق مراجعه به سایت هتل نارنج
  • از طریق مراجعه به سایت‌های آنلاین رزرو هتل

امکانات برای سرو غذا

خوشبختانه شما برای صرف غذا گزینه‌های زیادی دارید. هتل نارنج مجهز به رستوران و کافی‌شاپ برای صرف صبحانه، ناهار و شام است. صبحانه با هتل نیست و باید خریداری کنید. ظرفیت سالن غذاخوری هتل 100 نفر و با کیفیتی مناسب پذیرای مهمانان است.
کمی بالاتر از هتل در جاده فرح آباد، رستوران حاج بابا ، رستوران سنتی نفیس و کمی پایین‌تر از هتل، رستوران ایرانی-ایتالیایی گنجه برای صرف غذا انتخاب‌های خوبی هستند. برای آن‌که بیشتر به شما خوش بگذرد می‌توانید به ساحل رفته و غذای خود را کنار دریا میل کنید.

امکانات برای خرید سوغاتی

برای خرید سوغاتی می‌توانید به بازارهای شهر ساری مراجعه کنید. بازار روز ساری که از بازارهای سنتی این شهر هست واقع در خیابان امیر مازندرانی و بازار جدید ترکمن مرکزی واقع در بلوار امام رضا است. هر دو بازار در مرکز شهر هستند و قیمت‌های مناسب و محصولات باکیفیتی دارند.

قوانین و نکات
هزینه برای اقامت کودکان زیر 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان و کودک بالای 3 سال نفر اضافه حساب می‌شود.
پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار
پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته به همراه ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار

آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

اینترنت در اتاق
پارکینگ
پاور سوئیچ
تراس
تلویزیون در اتاق
روم‌سرویس
سرویس بهداشتی فرنگی
سیستم گرمایش و سرمایش
مبلمان
یخچال

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

سپهر هستم. فعلا لیسانس مهندسی برق – قدرت دارم و چون عاشق طبیعت هستم، عشقو با رشته ترکیب کردمو تمرکز کردم روی موضوع انرژی‌های تجدیدپذیر و کمک می‌کنم تا از نابودی خونه‌ی اصلیم، کرهزمین، جلوگیری بشه. سه سال پیش شروع کردم به هیچهایک و ایران‌گردی و در هر سفر چالش‌های جدیدی می‌گذرونم و خودمو دنیای اطرافمو بهتر می‌شناسم. بزرگترین آرزوم اینه همه کشورها رو بگردم و یه روزم برم مریخ! ^_^

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.