هتل لیپار چابهار

7 اسفند، 1398
7 اسفند، 1398
مدت مطالعه: 3 دقیقه
 بسیاری از مسافران جنوبی‌ترین بندر ایران، مشتاق دیدار منظره‌ی دریای عمان از پنجره‌ی اتاق خود هستند. هتل بین المللی 5 ستاره‌ی لیپار از جمله‌ی همین هتل‌های خوش منظره با اتاق‌های رو به دریاست که می‌تواند کیف چابهارگردیتان را دوچندان کند. لیپار که نامش را وامدار دریاچه‌ی صورتی چابهار است، در سال 1383 تاسیس و در سال 94 نوسازی شد. فاصله‌ی کم هتل لیپار چابهار با ساحل دریای عمان مزیتی دلفریب برای بسیاری از مسافران این بندر همیشه بهار به شمار می‌رود.


آدرس و راه‌های دسترسی به هتل لیپار

آدرس:
منطقه‌ی آزاد چابهار، بلوار شهید ریگی، هتل لیپار
راه_دسترسی:
فاصله‌ی هتل لیپار چابهار تا فرودگاه کنارک 45 کیلومتر است، پس برای مسافران خطوط هوایی حدودا 45 دقیقه طول می‌کشد تا از فرودگاه به این هتل برسند. اما اگر با خودروی شخصی یا وسایل حمل و نقل عمومی به چابهار سفر کرده‌اید، از مرکز شهر به بلوار شهید ریگی بروید و به راحتی این هتل را در حاشیه‌ی دریای عمان بیابید.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
از ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی هتل لیپار:

هتل بین المللی لیپار، 110 اتاق در سه طبقه‌ی وسیع با دکوراسیونی مجلل و چشم‌نواز دارد. اتاق‌هایی با ظرفیت‌های مختلف که بعضی رو به دریا و بعضی رو به شهر  هستند و تعدادی هم نمایی از محوطه‌ی هتل دارند. تمامی اتاق‌ها دارای تخت، مینی بار، تهویه‌ی مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام مخصوص هستند.
اتاق‌های متنوع این هتل با طیف گسترده‌ای از اتاق‌های یک‌ تا دو و سه نفره که هم منظره‌های روبه‌محوطه دارند و هم رو‌به‌دریا تا سوئیت‌های یک خوابه و دو خوابه‌ای که مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت‌تر است، دست شما را برای انتخاب اتاق دلخواهتان باز می‌گذارد. هم‌چنین وجود آسانسور در هتل لیپار چابهار رفت‌وآمد برای همه، به خصوص افراد ناتوان را تسهیل کرده.
هتل لیپار خدمات ویژه‌ای به مشتریانش ارائه می‌دهد. مثلا اگر روز تولدتان در لیپار باشید یا کمتر از یکسال از تاریخ عقدتان می‌گذرد می‌توانید از تخفیف ده درصدی این هتل استفاده کنید. یک خبر هیجان انگیز دیگر، پکیج vip این هتل برای کسانی است که در سالگرد ازدواجشان در هتل لیپار اقامت داشته باشند.

نقاط قوت
  • آسانسور
  • نزدیکی به ساحل و مراکز خرید
  • پارکینگ
  • انواع رستوران و مجموعه‌ی کافی‌شاپ و فست‌فود
  • رایگان بودن اقامت برای کودکان زیر 5 سال
  • Wifi پرسرعت
  • ترانسفر استقبال فرودگاهی
  • استخر، سونا و جکوزی
  • سالن بیلیارد و بدنسازی
نقاط ضعف
  • محدود بودن منوی صبحانه
  • تناسب نداشتن خدمات هتل با تعداد ستاره‌های آن
  • رنج قیمت بالا
  
نحوه رزرو
  • از طریق تمامی سایت‌های رزرو آنلاین هتل
  • از طریق تماس با شماره‌های تماس:
    05435312116
    05435312100
    09152720032
    09153306447
  • سایت هتل لیپار

امکانات برای سرو غذا

در هتل لیپار چابهار، غذایتان را می‌توانید از بین انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی انتخاب کنید. اگر هم دلتان هوس منوی خنکی کرد، از کافی‌شاپ هتل لیپار برای خود دسری بگیرید. لیپار سه رستوران اصلی دارد که در ادامه با آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم. رستوران مرکزی لیپار که در فضای داخلی آن طراحی شده برای سرو صبحانه، ناهار و یا شام مناسب است. هر چند عده‌ای از مشتریان از کیفیت صبحانه رضایت ندارند اما سرو صبحانه به صورت سلف سرویس از مزایای این هتل محسوب می‌شود. برای علاقه‌مندان به roof gardenها فضایی در پشت بام این هتل طراحی شده که برای صرف غذا منظره‌ی ویژه‌ای ایجاد کرده است. علاوه بر این، رستوران باغ سنتی در محوطه‌ی هتل فضای خاصی را برای سرو غذاهای سنتی فراهم کرده. هواخواهان فست‌فود هم می‌توانند با انتخاب غذا از منوی فست‌فود رستوران داخل هتل، دلتنگیشان را برطرف کنند. بنابراین به هیچ ذائقه‌ای در این هتل بد نخواهد گذشت! علاوه بر رستوران، نزدیک‌ترین سوپرمارکت به هتل لیپار چابهار تنها 5 دقیقه با شما فاصله دارد. پس خیالتان راحت باشد که در صورت نیاز به خرید سوپرمارکتی به راحتی به آن دسترسی پیدا خواهید کرد.

امکانات برای خرید سوغاتی

با اقامت در این هتل، خیالتان از بابت خرید سوغاتی راحت باشد چرا که همه‌ی مراکز خرید چابهار در نزدیکی این هتل قرار گرفته. برای خرید صنایع دستی و بومی بلوچستانی هم می‌توانید با طی مسافتی کوتاه با ماشین خود یا تاکسی به بازار سنتی چابهار برسید. دکه‌بازار و بلوکانی بازار، تمام توقعات شما را از یک بازار سنتی برآورده می‌کند. پس خرید محصولات سوزن‌دوزی، حصیربافی و ادویه‌های جنوبی را اصلا از قلم نیندازید.

قوانین و نکات
پذیرش خانم تنها با مدارک شناسایی معتبر
 پذیرش زوج‌ها با شناسنامه یا صیغه‌نامه‌ی معتبر

آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

پارکینگ
تراس
روم‌سرویس
سیستم گرمایش و سرمایش
صندوق امانات در اتاق

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)

نویسندگی و عکاسی پنجره‌هایی هستن که من رو به جهان بیرون وصل می‌کنن. علاقه به طبیعت باعث شد به سمت فعالیت‌های محیط‌زیستی برم و در ادامه به سفر علاقه‌مند بشم. سفر برای من فرصت کشفه و کمکم کرده ابعاد جدیدی از خودم رو بشناسم. کتاب، فیلم و پادکست هم اجزای جدانشدنی زندگی من هستن.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 5 1 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.