هتل عالی قاپو اصفهان

10 آذر، 1398
10 آذر، 1398
مدت مطالعه: 4 دقیقه
«به اصفهان رو؛ که تا بنگری بهشت ثانی» اصفهان، شهری پر از دیدنی‌ها و جاذبه‌های تاریخی و توریستی است. برای هر مسافری، نزدیکی به ابنیه تاریخی و توریستی شهر مهم است. با اقامت در هتل عالی قاپو اصفهان می‌توانید در مرکز بناهای گردشگری اصفهان باشید. هتل عالی‌قاپو، در زمره بهترین هتل‌های اصفهان است و می‌تواند سفر خوبی را برای شما رقم بزند.
هتل پارسیان عالی‌قاپو از هتل‌های مطرح زیر نظر گروه هتل‌های زنجیره‌ای پارسیان است که در سال 1346 شمسی تاسیس شده است. این هتل از زمان تاسیس خود چندین بار بازسازی شده و هم‌اکنون از سری هتل‌های مجلل اصفهان به شمار می‌آید. ویزگی منحصر به فرد هتل پارسیان عالی‌قاپو محل بنای ساختمان هتل در خیابان چهارباغ عباسی است. این هتل نزدیک به بناهای تاریخی اصفهان نظیر سی و سه پل، پل خواجو، ‏مجموعه نقش جهان، مدرسه چهارباغ و عمارت هشت بهشت است و به همین دلیل مکان مورد علاقه توریست‌های ایرانی و خارجی است. از نظر درجه بندی، هتل عالی قاپو یک هتل 4 ستاره به شمار می‌آید و از نظر کیفیت خدمات توریستی و رفاهی توانسته توجه مسافران و گردشگران را جلب کند.
آدرس:
اصفهان، خیابان شمس آبادی، انتهای خیابان کووالالامپور، سمت راست خیابان چهارباغ عباسی
راه_دسترسی:
استفاده از خودروی شخصی و طی کردن مسیر آدرس هتل (هتل در محدوده طرح ترافیک است و باید کمی در استفاده از خودروی شخصی محتاط باشید)
استفاده از تاکسی‌های درون شهری
استفاده خطوط اتوبوس‌های درون شهری (فاصله 300 متری تا ایستگاه)
استفاده از خطوط مترو (فاصله یک دقیقه‌ای تا ایستگاه مترو)
امکانات دسترسی به هتل عالی قاپو یک امتیاز ویژه برای آن به حساب می‌آید زیرا دست مسافران برای رسیدن به هتل و رفت و آمد درون شهری باز است و می‌توانند بدون کمترین خرجی حتی با پای پیاده مسیر هتل تا ابنیه تاریخی را طی کنند.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
از ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی اقامتگاه هتل عالی قاپو اصفهان

درست است که هتل پارسیان عالی‌قاپو در سال 1346 ساخته شده است اما با بازسازی آن در سال 1396 شما دیگری اثری از قدیمی بودن و کهنگی ساختمان را در هتل نخواهید دید. طراحی دکوراسیون امروزی هتل باعث شده که نتوانید به راحتی سن ساختمان را تشخیص دهید. این هتل در 4 طبقه و 106 اتاق ساخته شده است. ظرفیت نهایی هتل عالی قاپو 230 تخت می‌باشد. یقینا در ایام تعطیلات و سفرهای نوروزی باید از مدت‌ها قبل برای اتاق رزرو انجام دهید. اتاق‌های هتل به اشکال دو تخته (توئین و دبل)، سه تخته، سوئیت جونیور و سوئیت رویال است که همگی در هنگام بازسازی هتل، با طراحی دکوراسیون امروزی تزئین شده‌اند. تمامی امکانات رفاهی پایه نیز برای اتاق‌ها در نظر گرفته شده است. از جمله این امکانات می‌توان به سونا، جکوزی، لاندری، کافی‌نت، آرایشگاه، خدمات معلولین، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه و فروشگاه سوغات اصفهان اشاره کرد.
نقاط قوت
  • موقعیت نزدیک به دیگر آثار تاریخی
  • موقعیت مرکزی آن در شهر
  • راه‌های دسترسی متعدد
  • اتاق‌های لوکس و طراحی دکوراسیون عالی
  • اتاق‌های بزرگ و جادار
  • کم بودن تعداد اتاق‌ها و کیفیت خدمات مناسب
نقاط ضعف
  • نبود پارکینگ خودرو
  • رفت و امد سخت به ورودی هتل
  • تنوع منوی غذایی پایین
نحوه رزرو
  • مراجعه حضوری به هتل و قسمت پذیرش؛ تماس با شماره تلفن پذیرش: 03132227929
  • رزرو اینترنتی از طریق تمامی سایت‌های ارائه دهنده خدمات بومگردی
  • مراجعه به سایت هتل عالی قاپو اصفهان

امکانات برای سرو غذا

در طبقه همکفت هتل عالی قاپو رستوران و سالن کنفرانس مجموعه هتل نیز قرار دارد. هر دوی این مجموعه‌ها با ظرفیت 150 نفر کار می‌کنند و مناسب برای مجالس رسمی و کنفرانس‌ها هستند. رستوران هتل عالی قاپو یک رستوران با نمای به روز و شیک و البته منوی غذای فرنگی و فست‌فود است. به دلخواه شما نیز می‌تواند نوع سرو غذا به شکل بوفه و یا انتخابی باشد. امکان تهیه غذای ایرانی در هتل موجود نیست و برای تهیه غذاهای ایرانی باید سری به رستوران‌های اطراف هتل بزنید. قبل از آن که بخواهید به اتاق خود بروید باید حتما ساعات سرو وعده‌های غذایی را بپرسید تا در همان ساعت مقرر در محل رستوران حاضر باشید.
قوانین و نکات
هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال، رایگان و برای کودکان بین 3 تا 6 سال، نیم بها و برای کودکان بالای 6 سال نیز تمام بها خواهد بود.
برای خانم های مجرد و تنها، رزرو با ارائه کارت ملی و یا شناسنامه عکس‌دار امکان پذیر است.
پذیرش صیغه‌نامه زوجین تنها با مهر برجسته دفتر ازدواج و ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر خواهد بود
رزرو اینترنتی از سایت‌های معتبر بومگردی، مجاز و قابل استفاده است.
پذیرش مهمانان خارجی طبق تعرفه و نرخ‌نامه سازمان خواهد بود.


آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

استخر سرپوشیده
اینترنت در اتاق
تلفن در اتاق
تلویزیون در اتاق
چای ساز
سرویس بهداشتی فرنگی
سیستم تهویه مطبوع
صندوق امانات در اتاق
کمد لباس
لوازم بهداشتی
میز تحریر
مینی بار با هزینه
یخچال

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

اگر برای خیلی از افراد خواندن و نوشتن در همان دوران مدرسه به اتمام رسید، برای من اما تا همین حالا ادامه دارد. یکی از لذت‌های من در زندگی نوشتن است و این کار را 7 سال است که به طور مداوم انجام می‌دهم. همان مسیری که از نوشتن روزنگاری‌ها شروع شد، حالا به تخصص و راهی برای گذران اوقات بیکاری تبدیل شده است.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.