هتل شاهان چابهار

7 اسفند، 1398
7 اسفند، 1398
مدت مطالعه: 5 دقیقه
هتل شاهان چابهار بر خلاف اکثر هتل‌های این منطقه، در مرکز شهر و نزدیک بافت تاریخی قرار گرفته. علاوه بر این این موقعیت ویژه، نزدیکی به دریا هم حس و حال متفاوتی به این هتل تازه تأسیس بخشیده. فاز اول این هتل 4ستاره در سال 1396 افتتاح شده و فاز دوم آن هنوز در حال ساخت است. اگرچه نزدیکی به بافت محلی چابهار وجه تمایز هتل شاهان به حساب می‌آید اما برای کسانی که به خرید از مجتمع‌های مدرن منطقه آزاد علاقه‌مندند این دوری از مراکز خرید ممکن است در انتخابشان تاثیرگذار باشد.


آدرس و راه‌های دسترسی به هتل شاهان

آدرس:
چابهار، بلوار امام خمینی، خیابان مولوی ، جنب اداره‌پست
راه_دسترسی:
اگر با استفاده از خطوط هوایی به چابهار رفته‌اید، با طی مسافتی 30 کیلومتری به هتل شاهان چابهار می‌رسید. برای آن دسته از افراد که با ماشین شخصی یا وسایل حمل‌ونقل عمومی سفر کرده‌اند، رفتن به مرکز شهر و بلوار امام خمینی بهترین راه است. بعد از آن به خیابان مولوی بروید و اداره‌ی پست را پیدا کنید. شما به هتل شاهان چابهار رسیده‌اید.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
از ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی هتل شاهان

فاز اول هتل شاهان چابهار، 53 سوییت و اتاق در اندازه‌های گوناگون دارد که همگی در طبقه‌ی همکف قرار گرفته‌اند. به گفته‌ی مسافران، اتاق‌های این هتل کمی کوچک است. کفپوش سرامیک اتاق‌ها و منتقل شدن صدای راهرو در اتاق هم برای بسیاری ناخوشایند بوده.  سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در تمامی اتاق‌ها وجود دارد و از آن‌جا که همه‌ی اتاق‌ها در طبقه‌ی همکف قرار گرفته‌اند رفت‌وآمد برایتان سخت نخواهد بود. 

نقاط قوت
  • ترانسفر فرودگاهی برای استقبال از مسافران
  • نزدیکی به ساحل دریاکوچک (5 دقیقه پیاده‌روی)
  • اقامت رایگان برای کودکان زیر 6 سال
  • پارکینگ روباز
  • استخر
نقاط ضعف
  • کف سرامیک اتاق‌ها
  • منتقل شدن صدای راهرو به اتاق
  • بهداشت متوسط سرویس بهداشتی

نحوه رزرو
  • از طریق تماس با پذیرش هتل با شماره : 05435320018
  • از طریق تماس سایت‌های رزرو آنلاین هتل
  •  آدرس سایت هتل شاهان 
  • آدرس  صفحه‌ی اینستاگرام هتل شاهان

امکانات برای سرو غذا

برای قسمت خوشمزه‌ی سفر خیلی نمی‌شود روی رستوران هتل شاهان چابهار حساب باز کرد. به گفته‌ی مسافران تنوع غذاها محدود بوده و کیفیت آن‌ها هم چنگی به دل نمی‌زند. بنابراین پیشنهاد ما برای چشیدن طعم غذاهای محلی، رفتن به رستوران‌های سطح شهر است. صبحانه‌ی این هتل جزو خدمات اقامتتان است اما مسافران معتقدند کیفیت و تنوع آن تناسبی با ستاره‌های هتل ندارد. هتل شاهان چابهار، در محوطه‌ی سرسبزش یک باغ‌چای باصفا دارد که نوشیدن چای و قهوه را حسابی دلچسب می‌کند.

امکانات برای خرید سوغاتی

نزدیکی هتل شاهان چابهار به بازار محلی چابهار، خیالتان را از بابت خرید سوغاتی راحت می‌کند. به بازار بلوکانی یا دکه‌بازار در خیابان امام خمینی بروید و از انواع پارچه‌های سوزن‌دوزی، ادویه‌های جنوبی و صنایع دستی این خطه دیدن و خرید کنید. اگر هم مشتاق مراکز خرید مدرن‌تر با اجناس بندری هستید باید با ماشین شخصی یا تاکسی به مجتمع خریدهای منطقه آزاد بروید.

قوانین و نکات
پذیرش خانم تنها با ارائه‌ی شناسنامه‌ی عکس‌دار
پذیرش زوج‌ها با ارائه‌ی شناسنامه‌ یا صیغه‌نامه‌ی معتبر با مهر برجسته


آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

استخر سرپوشیده
پارکینگ
تلویزیون در اتاق
یخچال

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)

نویسندگی و عکاسی پنجره‌هایی هستن که من رو به جهان بیرون وصل می‌کنن. علاقه به طبیعت باعث شد به سمت فعالیت‌های محیط‌زیستی برم و در ادامه به سفر علاقه‌مند بشم. سفر برای من فرصت کشفه و کمکم کرده ابعاد جدیدی از خودم رو بشناسم. کتاب، فیلم و پادکست هم اجزای جدانشدنی زندگی من هستن.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.