هتل آرامیس تهران

3 آذر، 1398
3 آذر، 1398
مدت مطالعه: 4 دقیقه
« سفر کردن برای زندگی کردن است. (هانس کریستین اندرسون) » شاید خیلی از مواقع با اقامت در هتل، تفاوت‌های آن را با خانه و محل زندگی خود حس کنید. اما تا به حال شده که یک هتل را همانند خانه خود بدانید و تا همان نسبت در آن احساس راحتی کنید؟ هتل آرامیس تهران همچین حسی را به مشتریان خود می‌دهد. هتل آرامیس در سال 1353 تاسیس شده و از آن زمان به ارائه خدمات منحصر به فرد به مشتریان خود توانسته کیفیت خود را اثبات کند.
یقینا وقتی در بلندترین خیابان خاورمیانه قدم می‌زنید، تصور یک شب اقامت در میان چنارهای قدیمی و با عظمت ولیعصر می‌تواند خیلی رویایی باشد. اما این رویا خیلی زود با تاسیس هتل آرامیس به وقوع پیوست. این هتل، در اصل یک مرکز اقامتی و تجاری است که در مرکز تهران و یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های شهر قرار دارد. وجود رستوران سنتی گیلانی نیز می‌تواند بر جذابیت‌های اقامت شما بیفزاید. البته نزدیکی به مراکز خرید و مهم شهر باعث شده که هتل آرامیس از بهترین هتل‌ها برای کارهای اداری نیز باشد.
آدرس:
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ولیعصر، نبش کوچه دانش کیان، پلاک 1752
راه_دسترسی:
مسیر دسترسی به هتل دارای خط مترو، خط BRT و تاکسی درون شهری است. بنابراین برای رسیدن به هتل دردسر مشکلی نخواهید داشت. مکان قرارگیری این هتل بسیار شناخته شده است و به دلیل قرارگیری در مرکز شهر، دسترسی‌های فراوانی به دیگر نقاط شهر نیز برای شما مقدور است. شما خیلی راحت می‌توانید با استفاده از راه‌های متعدد دسترسی به هتل، در هر هنگام از شبانه روز به هتل رفت و آمد کنید. تمامی راه‌های ارتباطی به غیر از مترو، در تمامی 24 ساعت شبانه روز فعال و آماده خدمت رسانی می‌باشد. از طرفی رستوران‌ها، کافه‌ها، سینماها، مراکز خرید و بسیاری از مراکز دیگر عمومی نیز در دسترس شما است.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
از ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی هتل آرامیس مشهد

هتل آرامیس از زمان تاسیس خود در سال 1353، توانسته کیفیت بالای خود را در ارائه خدمات نشان دهد. این واحد اقامتی، دارای 133 اتاق است که در تعداد تخت و امکانات درونی اتاق متفاوت هستند. در طبقه دوم هتل، سالن غذاخوری و رستوران محلی-سنتی چوچاق قرار دارد که به طبخ غذاهای معروف گیلانی می‌پردازد. البته کافی‌شاپ هتل نیز برای سرو انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد داخلی و بین‌المللی زبان‌زد و مشهور است. برای رسیدن به اتاق‌های هتل می‌توانید از آسانسور داخلی استفاده کنید اما برای بیرون هتل و باربری چمدان‌های خود کمی مشکل خواهید داشت. ورودی پله‌ای و بدون وجود آسانسور می‌تواند کمی برای افراد سالمند و ناتوان آزار دهنده باشد.
نقاط قوت
  • موقعیت خوب مکانی هتل
  • تمیزی و پاکیزگی اتاق‌ها
  • برخورد مناسب و خوشرویی پرسنل هتل
  • کیفیت بالای غذای هتل
  • امکانات کامل هتل
نقاط ضعف
  • نبود پارکینگ
  • ورودی پله‌ای و عدم سهولت در باربری
  • تنوع پایین منوی غذایی
نحوه رزرو
  • مراجعه حضوری به هتل و قسمت پذیرش؛ تماس با شماره تلفن پذیرش: 88933402-021
  • رزرو اینترنتی از طریق تمامی سایت‌های ارائه دهنده خدمات بومگردی

امکانات برای سرو غذا

اگر قصد تهیه غذا و پخت و پز درون اتاق‌ها را داشته باشید، باید بگوییم که این کار امکان پذیر نیست. نهایت کاری که بتوانید در اتاق انجام دهید، سرو چای و نوشیدنی‌های گرم با استفاده از چای ساز است. اما بوفه و رستوران هتل، در ساعات معین روز آماده پذیرایی و سرو غذا چه در سالن غذاخوری و چه در اتاق شما است. سالن رستوران هتل، با ظرفیت حدود 450 نفر می‌تواند محل خوبی برای برگزاری کنفرانس‌ها و جلسات نیز باشد. البته سالن کنفرانس هتل هم برای برگزاری مراسمات رسمی‌تر موجود است.
قوانین و نکات
هزینه اقامت برای کودکان زیر 5 سال، رایگان و برای کودکان 5 تا 8 سال در صورت استفاده از امکانات هتل، نیم بها و برای کودکان بالای 8 سال، تمام بها خواهد بود.
برای خانم های مجرد و تنها، رزرو با ارائه کارت ملی و یا شناسنامه عکس‌دار امکان پذیر است.
پذیرش زوجین با استفاده از صیغه‌نامه مهر برجسته و کارت ملی و یا شناسنامه عکس‌دار امکان پذیر است.
رزرو اینترنتی از سایت‌های معتبر بومگردی، مجاز و قابل استفاده است.

آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

تلویزیون در اتاق
چای ساز
سیستم گرمایش و سرمایش
کمد لباس
مبلمان
مینی بار با هزینه

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

اگر برای خیلی از افراد خواندن و نوشتن در همان دوران مدرسه به اتمام رسید، برای من اما تا همین حالا ادامه دارد. یکی از لذت‌های من در زندگی نوشتن است و این کار را 7 سال است که به طور مداوم انجام می‌دهم. همان مسیری که از نوشتن روزنگاری‌ها شروع شد، حالا به تخصص و راهی برای گذران اوقات بیکاری تبدیل شده است.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.