هتل آذین چابهار

7 اسفند، 1398
7 اسفند، 1398
مدت مطالعه: 3 دقیقه
اکثر هتل‌های چابهار در منطقه آزاد چابهار قرار گرفته‌اند، اما هتل آذین در نزدیکی بافت محلی چابهار یک استثنا به شمار می‌رود. این هتل نوساز که در سال 1396 افتتاح شد، هتلی کوچک با دکوراسیونی زیباست که تمام توقعاتتان از یک هتل 3ستاره را برآورده خواهد کرد. نزدیکی هتل آذین چابهار به اسکله‌ی شهیدبهشتی و منظره‌ی ساحل دریای عمان این هتل دنج را حسابی محبوب کرده. اگر جزو آن دسته افرادی هستید که نزدیکی به مجتمع‌های خرید هدف اصلی سفرتان است، هتل آذین انتخاب خوبی برای شما نخواهد بود. هرچند فاصله‌ها در چابهار  آنقدری زیاد نیست که بتوان از این هتل نقلی با قیمت‌های مناسبش دل کند!


آدرس و راه‌های دسترسی به هتل آذین


آدرس:
انتهای بلوار شهید‌ریگی، تقاطع بلوار قدس، جنب اسکله شهید بهشتی، هتل آذین چابهار
راه_دسترسی:
از فرودگاه کنارک تا هتل آذین چابهار مسافتی 45 کیلومتری را باید طی کنید. اما اگر با ماشین شخص یا تاکسی هستید، به بلوار قدس در انتهای خیابان شهید ریگی بروید. به اولین دوربرگردان که رسیدید دور بزنید و بعد از چند ثانیه تابلوی این هتل را خواهید دید.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
از ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی هتل آذین

 نوساز بودن هتل آذین چابهار یکی از ویژگی‌های برجسته‌ای است که موجب رضایت اکثر مسافران این هتل شده. 22 اتاق این هتل کوچک در دو طبقه قرار گرفته و معماری مدرن، ساده و شیک آن موجب شده تا به خوبی از دیگر هتل‌های چابهار متمایز شود. متأسفانه این هتل سوییت ندارد اما انواع اتاق‌های یک، دو، سه و چهارتخته توانسته رضایت بسیاری از مسافران را جلب کند. در اتاق‌های این هتل 3ستاره فقط سرویس بهداشتی فرنگی وجود دارد و نداشتن سرویس ایرانی برای بعضی نقطه‌ضعف این هتل محسوب می‌شود. برای رفت‌وآمد در هتل آذین چابهار هم اصلا نگران نباشید چرا که وجود آسانسور آن را حسابی راحت‌تر کرده. در نهایت جالب است بدانید که برخورد خوب کارکنان و وضعیت خوب نظافت اتا‌ق‌ها امتیاز بالایی در بین کاربران این هتل به خود اختصاص داده است.

نقاط قوت
  • دسترسی به ساحل
  • قفل الکترونیکی اتاق‌ها
  • اقامت رایگان برای کودکان زیر 3 سال
  • پارکینگ روباز
  • آسانسور
  • گشت نیم‌روزی چابهار
نقاط ضعف
  • نبود سرویس ایرانی
  • نبود استخر
  • اینترنت در لابی
  • نداشتن سوییت

نحوه رزرو
  • از طریق تماس با هتل با شماره 05435324734
  • از طریق تمامی سایت‌های رزرو آنلاین هتل
  •  آدرس صفحه‌ی اینستاگرام هتل آذین

امکانات برای سرو غذا

اگرچه رستوران هتل آذین چابهار هنوز به طور کامل راه‌اندازی نشده اما می‌توانید غذای خود را از رستورانی نزدیک این هتل سفارش داده و در اتاقتان تحویل بگیرید. صبحانه‌‌ی رایگان جزو خدمات این هتل به شماست و خبر خوب آن‌که تا راه‌اندازی کامل رستوران، می‌توانید صبحانه را در کافی‌شاپ هتل آذین میل کنید.
نزدیکی هتل آذین چابهار به بافت مرکزی شهر، دسترسی شما را به انواع رستوران‌های محلی و غیرمحلی چابهار ممکن می‌کند، پس از بابت غذا خیالتان راحت باشد.

امکانات برای خرید سوغاتی

در هتل آذین چابهار، فروشگاه مخصوصی برای خرید سوغاتی در نظر گرفته نشده اما موقعیت جغرافیایی ویژه‌ی این هتل و نزدیکی آن به بازار محلی دست شما را برای خرید باز می‌گذارد. برای این منظور به خیابان امام خمینی بروید و از بازار مادربزرگان و دکه بازار دیدن کنید. اگر هم به مجتمع خریدهای لوکس علاقه دارید می‌توانید با ماشین شخصی‌تان یا تاکسی به منطقه آزاد رفته و خریدهای مورد نظرتان را انجام دهید.

قوانین و نکات
پذیرش خانم تنها با ارائه‌ی مدارک شناسایی معتبر
پذیرش زوجین با ارائه‌ی شناسنامه‌ی معتبر و یا صیغه‌نامه‌ی رسمی دارای مهر برجسته


آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

پارکینگ
تراس
تلویزیون در اتاق
سیستم گرمایش و سرمایش
یخچال

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)

نویسندگی و عکاسی پنجره‌هایی هستن که من رو به جهان بیرون وصل می‌کنن. علاقه به طبیعت باعث شد به سمت فعالیت‌های محیط‌زیستی برم و در ادامه به سفر علاقه‌مند بشم. سفر برای من فرصت کشفه و کمکم کرده ابعاد جدیدی از خودم رو بشناسم. کتاب، فیلم و پادکست هم اجزای جدانشدنی زندگی من هستن.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 5 1 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.