بهترین مراکز خرید مجارستان کجا هستند؟

از برندها تا حراجی‌ها

6 آذر، 1397
6 آذر، 1397
مدت مطالعه :

مجارستان برای خرید جای گرانی‌ست و نباید زیاد به فکر خرید لباس، کیف، کفش و … باشید؛ اما در فصل‌های حراج به خصوص با نزدیک شدن سال نو میلادی قیمت‌ها کمی کاهش پیدا می‌کند. برای همین پیشنهاد می‌کنیم مراکز خرید مجارستان را خوب بگردید تا متناسب با بودجه‌ای که دارید به سراغ خرید در مجارستان بروید.

 

در مجارستان از کجا چی بخریم؟

1. مرکز خرید آرکاد (Arkad)
آدیداس، زارا، اکو، اِچ اند اِم (H&M)، نایک (nike) و کلی برند معروف دیگر در آرکاد شعبه دارند و شما می‌توانید خرید کنید. فقط فراموش نکنید به سراغ مغازه‌ها و فروشگاه‌هایی بروید که تخفیف دارند تا از این طریق قیمت‌ها برای‌تان مقرون به صرفه‌تر شود. علاوه بر برندهایی که نام بردیم این مرکز خرید کافه، رستوران، داروخانه، کتاب‌فروشی و سوپر مارکت هم دارد.

در مرکزخرید آرکاد تنوع پوشاک آنقدر بالاست که شما سردرگم می‌شوید.

بد نیست بعد از خرید به سراغ رستورانش بروید؛ تنوع رستوران‌ها از رستوران یونانی، رستوران ایتالیایی گرفته تا مک‌دونالد و برگر کینگ آنقدر در آرکاد بالاست که بی‌شک انتخاب را برایتان سخت می‌کند.
از حُسن‌های آرکاد، مجهز بودنش به زمین بازی برای کودکان است. شما می‌توانید ساعت‌ها در این مرکز خرید گشت بزنید و کودکان را به اینجا بفرستید تا بازی کنند.
ساعت کار آرکاد؛ هر روز از ساعت 7 تا 22 و یکشنبه‌ها 8 تا 20 باز است.

2. مرکز خرید ماموت (Mammut)
ماموت 107 هزار متر مربع مساحت دارد. به جرات می‌توان گفت هر چیزی که به ذهن‌تان برسد را اینجا پیدا خواهید کرد. کسانی که دنبال مد روز هستند ماموت مناسب‌‌شان است. از برندهایی که در ماموت شعبه دارند می‌توان به پوما، اکو و اچ.اند.ام (H&M) اشاره کرد. از امکانات دیگر این مرکز خرید، تنوع بالا در رستوران‌هایش است. رستوران چینی، فود کورت‌های زنجیره‌ای در ماموت شعبه دارند.

رستوران‌های اینجا طعم محشری دارد.

پیشنهاد می‌کنیم تمام وقت‌تان را صرف خرید نکنید چون سینما این مرکز خرید بهترین فیلم‌ها را دارد و شما می‌توانید به صورت 3 بعدی تماشا کنید. هر روز 10 صبح تا ساعت 21 می‌توانید به سراغ این مرکز خرید بروید.

3. مرکز خرید مام پارک (Mom Park)
مرکز خریدی که قیمت‌هایش نسبت به سایر مراکز خریدی که گفتیم کمی مناسب‌تر است. مغازه‌های پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی، بدلیجات، کیف و کفش را خواهید دید.

لوازم آرایشی و بهداشتی خوبی را اینجا پیدا می‌کنید.

مام پارک اتاق بازی دارد، در طبقه سوم این مجموعه بچه‌هایتان را وارد دنیای بازی کنید و خودتان با حوصله به سراغ خرید بروید. از دیگر امکانات مام پارک سینمایش است که می‌توانید چند ساعتی را به تماشای یک فیلم جذاب بپردازید.

4. مرکز خرید کامپونا (Campona)
برای خرید چرم اصل به سراغ کامپونا بروید. مرکز خریدی که فاصله‌اش از مرکز شهر کمی دور است اما ارزشش را دارد. کامپونا نیاز گوشی شما را رفع می‌کند؛ در طبقات مختلف این مرکز خرید فروشگاه‌هایی را می‌بینید که تمام برندهای معتبر گوشی را ساپورت می‌کند.

از سرگرمی‌های کامپونا غافل نشوید.

در کامپونا فقط خرید نکنید چون سرگرمی‌هایی برای‌تان ترتیب داده تا یک روز فوق‌العاده را برایتان رقم بزند. از سینما گرفته تا اتاق بازی برای کودکان.
شاید تنها چیزی که کامپونا را نسبت به سایر مراکز خرید خاص کرده آکواریومش باشد. آکواریومی بزرگ که انواع ماهی‌ها در خود جای داده. این آکواریوم نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان هم جذاب است.
ساعت کار کامپونا: هر روز از ساعت 10 تا 20

5.سیتی سنتر وست اند  (WestEnd City Center)
سیتی‌سنتر 400 مغازه دارد که برند اکو، آدیداس و BERSHKA برندهایی هستند که در سیتی‌سنتر شعبه دارند. در طبقه همکف بزرگ‌ترین سوپرمارکت را خواهید دید که هر چیزی را بخواهید دارد. پیشنهاد می‌کنیم برای رفع خستگی‌تان به طبقه همکف بروید و خودتان را برای خوردن یک قهوه با کیک مهمان کنید.
شاید مهم‌ترین امکانات این پاساژ وجود اتاقی‌ست برای مادرانی که با نوزادشان به سیتی‌سنتر رفته‌اند.

مغازه‌ها را خوب بگردید، مطمئنا خریدهای خوبی خواهید کرد.

سوغاتی‌های مجارستان

پاپریکا یا ادویه فلفل دلمه‌ای
خوشمزه‌ترین ادویه‌ای که در مجارستان می‌توانید هر نقطه‌ای از شهر آن را پیدا کنید پاپریکاست. ادویه پاپریکا در مجارستان انواع مختلفی دارد و شما با توجه به ذائقه غذای‌تان می‌توانید آن را بخرید.

ادویه‌ای که غذای‌تان را خوشمزه می‌کند.

دست‌دوزهای مجاری
مجارستان معدن فروشگاه‌هایی است که پارچه دست‌سوز و لباس‌های گلدوزی شده را دارند. زمانی که وارد این مغازه‌ها می‌شوید تنوع رنگ آنقدر زیاد است که انتخاب را برایتان سخت می‌کند.

دست‌دوزهای مجاری بهترین سوغاتی مجاری‌ست.

کریستال Ajka
کریستال‌های رنگی رنگی با خود سوغات بیاورید. Ajka کارخانه کریستالی‌ست که به دلیل محصولات کریستالش در جهان مشهور شده. شاید تصور کنید حمل کریستال برای‌تان کمی سخت باشد اما خیال‌تان راحت که فروشندگان Ajka طوری بسته‌بندی می‌کنند تا به هیچ عنوان کریستال‌هایتان نشکند.

طرفداران کریستال؛ بوداپست مناسب شماست.

لباس سنتی
مجاری‌ها دنیایی از رنگ را دارند؛ شما می‌توانید لباس مجاری سوغات بیاورید. لباسی که در مراسم‌های خاص مردم مجارستان آن را می‌پوشند و شاید خرید این لباس کمی برای‌تان گران تمام شود اما مطمئن باشید از بهترین سوغاتی‌هایی‌ست که شما می‌توانید با خودتان بیاورید.

مراسم‌های خاص با لباس‌های سنتی مجارستان

آدرس مراکز خرید و فروشگاه‌های مجارستان
در نقشه‌ی زیر مکان دقیق مراکز خرید مجارستان را برای‌تان مشخص کرده‌ایم.

[تعداد: 3    میانگین: 5/5]
موقعیت(ها)

اولش با روزنامه‌نگاری شروع کردم؛ اینکه چی شد و چه جوری شد، بماند. از نوشتن لذت می‌برم و علاقه‌ام به روزنامه‌نگاری باعث شد برم سر منشا این رشته بخونم؛ علوم ارتباطات‌اجتماعی. عاشق سفرم چون می‌تونی تجربه کنی. علاقه‌مندی‌هام زیاده مثل کتاب خوندن، فیلم دیدن و گوش دادن به موسیقی....

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 4.4 23 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.