اقامتگاه بوم‌گردی نایبند طبس

25 آذر، 1398
25 آذر، 1398
مدت مطالعه: 5 دقیقه
روستای نایبند طبس به خاطر درختان خرما و بافت قدیمی خانه‌هایش معروف است. خیلی‌ها اگر گذرشان به طبس بیفتد حتما به اینجا هم سر می‌زنند. بهترین جا هم برای اقامت و شب‌مانی اقامتگاه بوم گردی نایبند است که گردشگران زیادی از پنجره‌های آن، چشم به آسمان پر‌ستاره‌ی کویر دوخته‌اند. اگر دنبال اقامتگاه بوم‌گردی رگ و ریشه‌دار می‌گردید که موقعیت خوبی به روستای نایبند داشته باشد، بوم گردی نایبند بهترین گزینه است.

آدرس:
خراسان جنوبی، 210 کیلومتری طبس، روستای نایبند، اقامتگاه بوم گردی نایبند طبس

راه_دسترسی:
روستای نایبند در 210 کیلومتری طبس و در کنار جاده‎‌ی طبس - راور قرار دارد. این روستا مسیر دسترسی آسانی دارد و فاصله‌اش تا شهر بیرجند تقریبا به همان اندازه‌ی فاصله‌اش تا طبس است. پس اگر بیرجند هم باشید، دسترسی راحتی دارید. بهتر است برای رفتن به روستای نایبند از خودروی شخصی استفاده کنید چون در غیر این صورت، استفاده از تاکسی دربست هزینه‌ی بالایی دارد و مقرون به صرفه نیست.جاده‌ی طبس – راوَر معمولا جاده‌ی خلوتی است و ترافیکی هم ندارد. بعد از رسیدن به روستا، از هرکسی آدرس اقامتگاه را بپرسید، راه را نشان‌تان می‌دهد. 

ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12 ظهر هر روز

مشخصات کلی اقامتگاه

اقامتگاه بوم‌گردی نایبند طبس 7 اتاق دارد که در صورت نیاز به 11 اتاق هم گسترش پیدا می‌کند. این اتاق‌ها مجموعا ظرفیت پذیرایی از 54 نفر را دارند که اگر تور گردشگری برگزار می‌کنید، برای اقامت مناسب است. سرویس خواب تمام اتاق‌ها کف‌خواب است و سرویس ایرانی و فرنگی و حمام مجموعه به صورت مشترک استفاده می‌شود. بهترین ویژگی اقامتگاه نایبند طبس، منظره‌اش است؛ وقتی که پنجره‌های اقامتگاه به سمت طبیعت و دشت نایبند باز می‌شوند. باغات و مزرعه‌های نایبند که در دل کویر سر از خاک بیرون آورده‌اند، واقعا منظره‌های زیبایی را ایجاد می‌کند. 
نقاط قوت
  • سرویس رفت و برگشت تا کویر و حیات وحش
  • کارگاه صنایع دستی
  • پرسنل مسلط به زبان انگلیسی
  • آشپزخانه‌ی عمومی برای پخت و پز
  • پارکینگ غیر مسقف
  • راهنمای محلی
  • سرویس گردشگری با پاترول
  • کارگاه صنایع دستی
نقاط ضعف
  • فاصله‌ی زیاد از مرکز شهر طبس
  • نداشتن اینترنت

امکانات سرو غذا

شما می‌توانید هنگام رزرو اقامتگاه بوم‌گردی نایبند طبس با مسئول اقامتگاه راجع به وعده‌های غذایی هم صحبت کنید که برای‌تان آماده کند. با این حال اگر تمایلی به خوردن غذای اقامتگاه ندارید یا می‌خواهید سفر کم‌هزینه‌ای داشته باشید، از آشپزخانه‌ی عمومی اقامتگاه استفاده کنید. مواد اولیه‌ی غذایی تازه بخرید و خودتان غذا بپزید چون هیچ رستورانی در این منطقه نیست. 

امکانات خرید سوغاتی

فروشگاه صنایع دستی اقامتگاه بوم‌گردی نایبند طبس، تا حد زیادی درگیری ذهنی مسافران برای خرید سوغاتی را رفع می‌کند. شما در این فروشگاه می‌توانید انواع صنایع دستی محلی و ارزشمند نایبند را پیدا کنید. اگر تمایل به سوغاتی‌های خوراکی دارید، خرما گزینه‌ی مناسبی است. 

نحوه رزرو
  • رزرو اقامتگاه به صورت تلفنی با شماره‌‌ی 09157926626
  • رزرو آنلاین از سایت‌های رزرو اقامتگاه‌های بوم‌گردی


قوانین و نکات
اقامت کودکان زیر 6 سال رایگان است.
سیستم گرمایشی تمام اتاق‌ها به صورت بخاری نفتی است.









آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

آب رایگان
آشپزخانه
پارکینگ
تجهیزات آشپزی
حمام
سرویس بهداشتی فرنگی
سیستم گرمایش و سرمایش
صبحانه
گرمایش
لوازم بهداشتی
مبلمان
یخچال

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

دوستام کیان صدام می‌کنن. عاشق موسیقی‌های سنگین و زیبایی‌های پیچیده هستم،‌ به خاطر همین سفر جذبم می‌کنه. چون یه فرآیند طولانی و دقیقه؛ باعث می‌شه برای یه مدت نامعلومی وارد داستان‌ها و درگیری‌های غیر قابل پیش‌بینی بشی. دانشجوام و درگیر کتاب، پرخور و درگیر غذا، شاداب و درگیر عشق. می‌نویسم تا تجربه‌ها و نظراتم را به بقیه به اشتراک بذارم می‌دونم که به درد می‌خوره.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 5 1 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.