هتل‌های عجیب و غریب در بارسلونا

21 اسفند، 1398
24 دی، 1398
مدت مطالعه :
آیا به بارسلونا رفتید و دنبال جایی برای اقامت می‌گردید؟ عالی! کدام را انتخاب می‌کنید: یک اتاق معمولی از یک هتل زنجیره‌ای یا یک شب اقامت در مکانی منحصر به فرد که پشتش داستان‌هایی دارد؟ اگر جایی را فراتر از استراحت کردن می‌خواهید که هیجان‌زده‌تان کند یا این‌که تا سال‌های سال راجع به آن حرف بزنید، بهتر است به هتل‌های عجیب، مفهومی و غیر معمول بارسلونا فکر کنید. در این مطلب 9 هتل بارسلونا را معرفی می‌کنیم که بسیار عجیب‌وغریب هستند.
نانوایی Praktik ، هتل در نانوایی یا نانوایی در هتل؟
چه کسی دوست ندارد با عطر نان تازه از خواب بیدار شود؟ این مورد را در اولین نانوایی - هتل دنیا یعنی هتل نانوایی Praktik، امتحان کنید. در این هتل بارسلونا، خواه‌ناخواه می‌خواهید بیشتر بمانید. این هتل یک نانوایی باکیفیت و عالی دارد که می‌توانید نان‌های خوش‌مزه و شیرینی‌هایی را که به روش سنتی می‌پزد امتحان کنید.
شاید این جذاب‌ترین نانوایی باشد که در طول عمرتان از آن نان می‌خرید
هتل در مرکز شهر و نزدیک به ایستگاه مترو Diagonal واقع شده است. در فاصله‌ی کمی از هتل، می‌توانید فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و مهم‌ترین جاهای دیدنی بارسلونا یعنی لاساگرادا فامیلیا، لاس رامبلاس و لاپدرا را پیدا کنید.
Retrome Barcelona: طراحی غیرمعمول و یکپارچه
هتل Retrome بارسلونا، در مرکز شهر و در منطقه‌ای آرام و امن، با ترکیبی از طراحی مدرن و اصیل از دهه 1970 و هنر سبک فانکی آمریکایی از دهه 1950 است. تمام لوازم جانبی، مبلمان و دکوراسیون هتل، بسیار شیک و زیبا هستند. 
حتی طراحی پنجره اتاق هم متفاوت است.
پنت هاوس Quircky با طراحی صنعتی و قدیمی
یک ملک خارق‌العاده با طراحی برجسته و تراس بزرگ 95 متر مربعی! صبحانه‌های خود را زیر آفتاب دلچسب بارسلونا و شام خود را زیر ستاره‌های پاسیوی پر از گیاهان و کاکتوس‌های گرمسیری میل کنید.
این آپارتمان در مرکز شهر بارسلونا و در نزدیکی La Rambla قرار دارد . اگر در این پنت هاوس ماندید می‌توانید با پیاده‌روی در نزدیکی هتل، از جاهای دیدنی بارسلونا دیدن کنید.
ترکیب رنگ زرد نما و کف چوبی، بسیار زیبا است
Monestir De Sant Salvi: صومعه‌ای که تبدیل به هتل شده
چطور است شب را در یک صومعه در وسط ناکجاآباد اما نزدیک به بارسلونا بمانید؟ Monestir de Sant Salvi مکانی واقعاً بی‌نظیر است که سفر شما به بارسلونا را به یاد ماندنی خواهد کرد. یک صومعه مرمت‌شده از قرن دوازدهم که هم‌اکنون پذیرای میهمانان از سراسر جهان است.
شاید ماندن در این هتل شما را یاد فیلم  The Da Vinci Codeبیندازد

اگر به فرودگاه Gerona Costa Brava که در بین شرکت‌های هواپیمایی کم‌هزینه مانند Ryanair و Wizzair مشهور است پرواز کنید، این هتل بارسلونا، جای خوب و نزدیکی برای اقامت است. هتل Monestir de Sant Salvi حدودا 16 کیلومتر با فرودگاه و 24 کیلومتر با جیرونا فاصله دارد. اگر از بارسلونا سفر کنید، حدود یک ساعت و نیم باید در جاده باشید تا به این هتل برسید .
طبیعت زیبای اسپانیا از استخر هتل Monestir de Sant Salvi
Room Mate Emma: طرحی رو به آینده
هتل Room Mate Emma، جواهری در بارسلونا است. شما از طراحی جالب آن که انگار به آینده سفر کردید و اتاق‌های زیبا و رنگارنگ که توسط یک طراح مشهور داخلی به نام Tomas Alia ساخته‌شده شگفت‌زده خواهید شد.
طراحی عجیب و غریب هتل Emma
این هتل بارسلونا در مرکز شهر نزدیک به ایستگاه مترو Diagonal قرار دارد و از آن‌جا می‌توانید همه زیبایی‌های شگفت‌انگیز بارسلونا را ببینید: لا رامبلا، ساختمان گائودی، مغازه‌های طراحی  Passeig de Garcia، کافه‌های Tapas و جاهای معروف بارسلونا.
Motor Yacht Boatel: روی قایقی در بارسلونا بخوابید
آیا تا به حال در Boatel اقامت داشته‌اید؟ Boatel ترکیب دو کلمه انگلیسی Boat به معنی قایق و Hotel به معنی هتل است. اگر دریا دوست دارید و به دنبال اقامتگاهی در بارسلونا هستید که شگفت‌زده‌تان کند، باید Motor Yacht Boatel را امتحان کنید.
اقامت در قایق زیبای بارسلونا

این هتل بارسلونا درواقع یک قایق بادبانی و موتوری است که به عنوان یک هتل شیک شناور در یکی از زیباترین مناطق شهر یعنی ساحل بندر بارسلونا واقع شده است . کابین VIP شیک و زیبا با یک تخت دونفره بزرگ، مبل، کمد، تهویه هوا و سیستم گرمایشی از امکاناتی است که این بوتِل دارد.
Room Mate Pau: هتل جذاب و بوتیکی
Room Mate Pau در فاصله 50 متری Placa de Catalunya واقع شده و یکی از بهترین بوتیک‌ هتل‌های شهر است. بوتیک هتل درواقع هتلی است که در آن اجناس بوتیکی و موزه‌ای برای تزئینات انتخاب شده‌اند.
صندلی‌های عجیب اتاق به شکل سر انسان
این هتل بارسلونا را معمار مشهور و طراح داخلی به اسم Teresa Sapey طراحی کرده تا مهمانان را با دکوراسیون، رنگ‌ها و مبلمان بی‌نظیر شگفت‌زده کند. به طور کلی طراحی اتاق‌های هتل، مینیمالیستی است.
Room Mate Pau یک انتخاب عالی برای کسی است که به معماری، خرید و غذا علاقه داشته باشد چون خیلی از کافه‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و بناهای گائودی در نزدیکی هتل قرار دارند .
EcoZentric: هتل زیست‌بومی در قلب بارسلونا
دلسوزی محیط‌زیستی و اهمیت به مراقبت از کره زمین از ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود هتل Ecozentric در آن سربلند باشد.
این هتل سعی کرده تا آب آشامیدنی و برق را با روشی محیط‌زیست دوستانه تهیه کند و مدیریت پسماند هتل را خودش انجام دهد. ملحفه‌ها در اتاق‌ها از پنبه ارگانیک ساخته شدند. سرویس بهداشتی هتل، اکولوژیکی است و شامپو و صابون حمام هم طبیعی هستند.
صبحانه در بالکن زیبای EcoZentric
این هتل بخشی از مبلغ هر رزرو را به سازمان‌های کاشت درخت و مبارزه با جنگل‌زدایی اهدا می‌کند. بنابراین با اقامت در هتل Ecozentric، شما در حفاظت از محیط زیست مشارکت می‌کنید.
Les Colls Pavellons: اتاق شیشه‌ای در طبیعت
بهترین انتخاب را برای آخر گذاشتیم. اگر می‌خواهید به حومه شهر بارسلونا بروید و در اقامتگاهی غیرمعمول بمانید، هتل Les Colls Pavellons بهترین انتخاب برای شما است.
خواب در اتاقی شیشه‌ای باید عجیب باشد
این هتل بارسلونا فراتر از جایی برای ماندن است. اتاق‌های Les Colls Pavellons مانند اتاق‌های استاندارد هتل‌های دیگر نیستند بلکه مکعب‌های ساخته‌شده از جنس شیشه هستند. به نظر می‌رسد ایده ساخت این هتل از افسانه‌ها و رویاها گرفته شده باشد. کف شیشه‌ای، دیوارهای شیشه‌ای، سقف شیشه‌ای و طبیعتی که از آن دیده می‌شود، همگی یک محیط جادویی ساختند . طراحان این هتل معماران اهل جیرونا ، Rafael Arana ، Carme Pigem و Ramon Vilalta هستند.
انعکاس طبیعت زیبای خارج از مکعب را می‌توانید در همه‌جای اتاق‌ها ببینید
هتل Les Colls Pavellons در Olot قرار دارد که نزدیک به منطقه حفاظت‌شده و آتشفشانی Garrotxa است که می‌توانید آن‌ها را هم ببینید.
برای اینکه تجربه ماندن در این هتل را به نهایت لذت برسانید، در استخر شیشه‌ای هتل شنا کنید و برای یک شام فوق‌العاده به رستوران Michelin بروید. خلاصه که کلمات برای توصیف این هتل کافی نیستند. باید حتما به آن‌جا بروید!

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

سپهر هستم. فعلا لیسانس مهندسی برق – قدرت دارم و چون عاشق طبیعت هستم، عشقو با رشته ترکیب کردمو تمرکز کردم روی موضوع انرژی‌های تجدیدپذیر و کمک می‌کنم تا از نابودی خونه‌ی اصلیم، کرهزمین، جلوگیری بشه. سه سال پیش شروع کردم به هیچهایک و ایران‌گردی و در هر سفر چالش‌های جدیدی می‌گذرونم و خودمو دنیای اطرافمو بهتر می‌شناسم. بزرگترین آرزوم اینه همه کشورها رو بگردم و یه روزم برم مریخ! ^_^

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 4.6 31 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.