رستوران‌های نروژ

9 اردیبهشت، 1399
9 اردیبهشت، 1399
مدت مطالعه :
اسلو، سرزمین کوه‌های سربه‌فلک‌کشیده و باشکوه در قلب کشور نروژ، در حال تپیدن است. اگرچه نیمی از نروژ در آغوش برف و یخ منجمد شده است، اما سایر شهرها به اندازه‌ای چشم‌نواز و زیبا هستند که کمتر کسی توان دل کندن از این سرزمین را دارد. اما جذابیت‌های طبیعی تنها بخش مسحورکننده نروژ نیست! اگر تا اسلو بروید و سری به رستوران های نروژی آن نزنید؛ تقریباً هیچ چیزی از مردم نروژ نمیدانید. در مقاله پیشرو قصد داریم که شما را با فراموش‌نشدنی‌ترین رستوران های نروژ و غذاهای محلی آن آشنا کنیم.
چه فصلی جهت سفر به نروژ پیشنهاد می‌شود؟ 
نروژ و اغلب شهرهای بزرگ آن دارای آب‌وهوای سردسیری هستند و دلیل آن نزدیکی به شمال اروپا و قطب شمال است. سفر در ماههای گرم سال به این کشور به شما فرصت تجربه بسیاری از سرگرمی‌ها را می‌دهد. بسیاری از تفریحات تابستانی در ماه‌های گرم رایج است و گردشگران زیادی را به اسلو و دیگر شهرها هدایت می‌کند. 
رستوران Maaemo 
رستوران مامو با دیزاین و طراحی فوقالعاده‌ای که دارد حتی ساده‌ترین غذاها را نیز گوارای وجود شما خواهد کرد. بسیاری از غذاهای فصلی در منو رستوران مامو قرار دارد و فرصت چشیدن طعم خاص و دلنشین غذاهای محلی نروژ را در اختیار دارید. بنابراین با توجه به فصلی که سفر می‌کنید، امکان استفاده از غذاهای متنوع را دارید. 
رستوران مامو علاوه بر فضای عالی و غذاهای خوشمزه، از تمام امکانات مورد نیاز هر رستورانی برخوردار است. اگر به‌دنبال یک رستوران فوق‌العاده هستید، به آدرس اسلو 0194، دروازه 23، Dronning Eufemias سری بزنید. همچنین امکان پارک ماشین در پارکینگ را دارید. بنابراین در رستوران و با آرامش کامل غذای مورد علاقه خود را میل می‌کنید. 
غذاها در رستوران مامو به دو صورت خام و پخته‌شده و بنا به سلیقه مشتریان سرو می‌شود. همچنین نوشیدنی‌ها کاملاً متناسب با غذاهای سرو شده، هستند. ظروف غذایی خاصی که در رستوران مامو مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ خاطره مشترک و جذاب تمام مشتریان رستوران است. 
 
رستوران maaemo
بهترین رستوران های نروژ؛ رستوران maaemo
رستوران Under Lindesnes
رستوران Under Lindesnes از جدیدترین رستوران های نروژ است که به‌تازگی در زیر آب تاسیس شده است. رتبه بالایی که مشتریان رستوران در گوگل مپز به آن داده‌اند؛ نشان‌دهنده کیفیت بالای رستوران و غذاهایی است که در آن سرو می‌شود. بیشک تجربه شگفت‌انگیز سرو غذاهای خوشمزه نروژی در اعماق دریای شمال را هیچگاه فراموش نمی‌کنید. 
نکته جالب درباره Under Lindesnes، ساعت‌های کاری آن است که در طول هفته از ساعت 6 عصر بازگشایی می‌شود و تا 12 شب سرویس‌دهی می‌کند. دوشنبه‌ها رستوران بسته است. ظاهر رستوران از بیرون شبیه یک تکه سنگ غول‌پیکر در کنار ساحل است اما فضای داخلی آن کاملاً مدرن و چشم‌نواز است. 
انواع غذاهای نروژی و مخصوصاً غذاهای دریایی در رستوران Under Lindesnes سرو می‌شود. حتی نوع سرو غذاها نیز در رستوران کاملاً خاص و بینظیر است و از نشانه‌های طبیعی در گوشه و کنار رستوران استفاده شده است. اگر به‌دنبال لوکیشن رستوران منحصربه‌فرد Under Lindesnes هستید؛ به آدرس بالی 4521 مراجعه کنید. 
رستوران Re-naa
رستوران Re-naa نیز از شگفت‌انگیزترین رستوران های نروژ است که مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. کیفیت و تنوع غذاهای نروژی، دریایی و سایر غذاها در تمام رستوران‌هایی که در طول مقاله معرفی می‌کنیم؛ درجه یک و بی‌همتا هستند. بنابراین قصد داریم شما را با نحوه سرو غذا در Re-naa شیک و کلاسیک آشنا کنیم. 
تقریباً مشخصه مشترک عمده رستوران های نروژ، استفاده از ظروف سنگی و طبیعی در سرو غذاها است. بیشتر غذاهای دریایی به‌شکل خاصی سرو می‌شود. به‌عنوان مثال برخی غذاها داخل صدف‌های بزرگی تزیین می‌شوند و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. نوع خاص ظروف نیز خاطره جذابی برای عمده مشتریان رستوران Re-naa است. 
Re-naa موفق شده است که امتیاز عالی 4.8 را از مشتریان خود دریافت کند. این رستوران در روزهای یکشنبه و دوشنبه تعطیل است و ساعات کاری آن بین ساعات 6 عصر تا 1 بامداد است. اگر قصد سرو یک وعده غذایی فوق‌العاده در رستوران Re-naa را دارید به آدرس نروژ، استاونگر 4006، نوردبوگاتا 8، هتل Eilert Smith مراجعه کنید. 
 
رستوران Re-naa
بهترین رستوران های نروژ؛ رستوران Re-naa
رستوران Sabi Omakase
رستوران Sabi Omakase نیز در ردیف بهترین و باکیفیت‌ترین رستوران های نروژ قرار دارد و موفق به کسب امتیاز 4.7 شده است. این رستوران نیز از دیگر جاذبه‌های خوشمزه شهر استاوانگر است. اگر در نروژ به‌دنبال رستورانی دنج و خصوصی می‌گردید، Sabi Omakase بهترین پیشنهاد است. سوشی‌هایی که در رستوران طبخ و سرو می‌شوند، هوش را از سر مشتریان می‌برند. 
در طراحی و دیزاین رستوران، خلاقیت حرف اول و آخر را می‌زند. تنها کافی است که یکبار جهت سرو غذا به رستوران Sabi Omakase مراجعه کنید. مطمئناً طعم غذاهای خوشمزه دریایی و نروژی آن را هرگز از یاد نخواهید برد! طراحی میزهای رستوران به گونه‌ای است که سرآشپز در مقابل شما غذا را طبخ می‌کند و مهمانان را هر لحظه جهت چشیدن طعم غذاها مشتاق‌تر می‌کند. اگر به غذاهای دریایی علاقه زیادی دارید، حتماً سری به Sabi Omakase بزنید. 
این رستوران تنها سه روز در هفته باز است و جهت بهره‌مندی از غذاهای منحصربه‌فرد آن باید از قبل میز رزرو کنید. رستوران Sabi Omakase در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه و بین ساعات 8 تا 12 شب آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران علاقهمند است. رستوران را در استاوانگر 4013، پدرسگاتا 38 می‌یابید! 
رستوران Fagn
کلمه Fagn یک واژه ایسلندی به معنای شادی است. درواقع مدیران و مسئولان رستوران به‌دنبال القای شادی و آرامش به مشتریان خود هستند. رستوران بسیار دنج و دوست‌داشتنی است و جزء علاقهمندی‌های دوستداران غذاهای دریایی و گیاهی است. رستوران تنها جهت طبخ شام باز می‌شود و برای همه سلیقه‌ها اعم از خانواده‌ها و گروه‌های دوستانه، محل مناسبی است. 
نکته جالب رستوران Fagn پذیرش دبیت کارت از مشتریان است. رستوران تنها پنج روز در هفته باز است و روزهای تعطیل آمادگی پذیرش مهمان ندارد. اگر تمایل دارید که طعم غذاهای دریایی و گیاهی طبخ سرآشپزان نروژ را بچشید؛ میز موردنظرتان را رزرو کنید. ساعات کاری رستوران Fagn از 6 تا 9 عصر است. نروژ، تروند هیم 7010، جرجاویتا 4 آدرس رستوران است که، در اختیار مشتریان قرار دارد. 
فضای داخلی و دکوراسیون رستوران به اندازهای جذاب و دوست‌داشتنی است که به‌راستی در آن احساس آرامش و شادی می‌کنید. درواقع علاوه بر دکوراسیون، برخورد دوستانه و مهربان کارکنان رستوران نیز در محبوبیت آن بی‌تاثیر نبوده‌است. مزه غذاها آنچنان جذاب است که مشتریان حتی از ماهها قبل میز و ساعت خاصی را جهت سرو غذا در Fagn رزرو می‌کنند. اگر قصد سرو بهترین غذاهای نروژی، دریایی و گیاهی را دارید، آدرس رستوران Fagn را فراموش نکنید! 
 
رستوران Fagn
بهترین رستوران های نروژ؛ رستوران Fagn
رستوران Eg & Du
اگر به‌دنبال رستورانی هستید که کاملترین و بهترین تجهیزات و امکانات را دارد؛ باید میزی را در رستوران Eg & Du واقع در استاوانگر 4008، ایکانسوین 1 رزرو کنید. رستوران شیک و حرفه‌ای تقریباً از هر نظر کامل و بینقص است و برخلاف عمده رستوران‌های بزرگ نروژ از ساعت 11 صبح آمادگی پذیرش مهمان دارد. تنها روزهای دوشنبه رستوران بسته است. البته شنبه‌ها و یکشنبه‌ها در رستوران فقط در ساعات خاصی باز است که باید هنگام رزرو به آن توجه کنید. 
از مزیت‌های رستوران Eg & Du وجود صندلی در فضای باز است. بنابراین اگر در آب‌وهوای مناسبی به نروژ سفر کنید، امکان بهره‌مندی از هوای فوق‌العاده آن را دارید. انواع غذاهای گیاهی، دریایی و غذاهای محبوب نروژی در رستوران طبخ می‌شوند. رستوران Eg & Du که از بهترین رستوران های نروژ است، وعده‌های غذایی ناهار و شام را پوشش می‌دهد. 
کارکنان و مسئولان رستوران همواره به مشتریان اهمیت می‌دهند و علاوه بر انواع امکانات و تجهیزات رفاهی حتی سرویس‌های بهداشتی آن را مجهز به قابلیت ورود با ویلچر کرده‌اند. همچنین امکاناتی دیگر نظیر وایفای و صندلی‌های بلند برای کودکان وجود دارد. با هر سلیقه‌ای که باشید، حتماً از رستوران Eg & Du خوشتان می‌آید. 
رستوران Ridderen
رستوران شوالیه با فضای دنج و فوق‌العاده در طبخ غذاهای نروژی بینظیر است. شوالیه که در جمع بهترین رستوران های نروژ قرار می‌گیرد، در طبخ انواع غذاهای دریایی و گیاهی که محبوب گردشگران است، شهرت دارد! تقریباً تمام مشتریانی که به رستوران شوالیه سری زده‌اند، راضی هستند و تجربه فوق‌العاده‌ای از طعم غذاهای آن دارند. 
مشتریان از جو صمیمی و دوستانه کارکنان رستوران و طعم فراموش‌نشدنی غذاها، تعریف‌های بسیاری کرده‌اند. شوالیه نروژی موفق شدهاست که امتیاز 5 از 5 را از مشتریان خود دریافت کند که این امر، آسان به‌دست نیامده! ساعات کاری رستوران بسیار متغیر است و باید پیش از رزرو، حتماً آن را بررسی کنید. جهت مراجعه به شوالیه خود را به آدرس برگن 5017، دروازه کنگ اسکار A1 برسانید.
رستوران Ridderen
بهترین رستوران های نروژ؛ فضای داخلی رستوران Ridderen
قصد سفر به نروژ را دارید؟ مطلب «جاهای دیدنی نروژ» را از دست ندهید.
برچسب(ها)
امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 4 2 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.