رستوران‌های بلژیک

9 اردیبهشت، 1399
9 اردیبهشت، 1399
مدت مطالعه :
رستوران های بلژیک از دلایل جذب گردشگران خارجی به این کشور است. رستوران‌های این کشور  به ارائه مواد غذایی و تنقلات خوشمزه‌ای مانند شکلات‌های بلژیکی، وافل و آبجو معروف هستند. بروکسل و بروژ از جمله شهرهایی هستند که مشهورترین رستوران های بلژیک در آن‌ها واقع شده است.
رستوران‌های موجود در این کشور، فرصت لذت‌بردن از غذاهای سنتی بلژیکی را فراهم می‌کنند و میان وعده‌هایی بی نظیر در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. با اسمارتیز همراه باشد تا برخی از بهترین رستوران های بلژیک که ارائه دهنده غذاهای لذیذ هستند را معرفی کنیم.
 لو بلژیکا
 لو بلژیکا با الهام گرفتن از سبک زندگی مردم بلژیک، از بهترین و مشهورترین رستوران های بلژیک به حساب می‌آید. این رستوران با استفاده از مواد غذایی محلی، وعده‌های غذایی بسیار لذیذی را به مشتریان خود ارائه می‌کند و طعمی به یادماندنی در ذهن آنها حک خواهد کرد.
رستوران لو بلژیکا
رستوران‌های بلژیک؛ فضای داخلی رستوران لو بلژیکا
از جمله معروف‎ترین مواد غذایی که در این رستوران سرو می‌شود، کلوچه‌ها و پوره سیب زمینی فلانتی هستند. چنانچه قصد دارید که از غذاهای سنتی بلژیکی در محیطی صمیمی و دنج لذت ببرید، این رستوران بهترین مکان برای دستیابی به این هدف است. لو بلژیکا در شهر بروکسل واقع شده است. فعالیت این رستوران از ساعت 6 عصر آغاز می‌شود.
رستوران پارک
 این رستوران در شهر بروکسل بلژیک قرار دارد. به طور کلی رستوران پارک به ارائه فضایی رمانتیک، صمیمی و دنج مشهور است. مکانی بسیار آرام‌بخش با ویویی زیبا که انواع غذاهای اروپایی در آن سرو می‌شود، از دیگر نکات مهم این رستوران است.

رستوران پارک
رستوران های بلژیک؛ فضای داخلی رستوران پارک
تنوع بالای نوشیدنی که در این رستوران سرو می‌شود، از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد آن محسوب می‌شود. از جمله غذاهایی که برای سرو در این رستوران توصیه می‌شود، استیک با سس پیازچه و سیب زمینی سرخ کرده است. خدمات عالی و کیفیت بی نظیر مواد غذایی که در این رستوران ارائه می‌شود، هرگز از ذهن مراجعه‌کنندگان به این رستوران فراموش نخواهد شد.
با رتبه‌بندی 5 ستاره، این رستوران از جمله مکان‌های لاکچری و شیک در بین بهترین رستوران های بلژیک به حساب می‌آید.
رستوران ویتلوف
این رستوران با درجه‌بندی 4 و 5 ستاره، از دیگر رستوران‌های مشهور بلژیک به حساب می‌آید. رستوران ویتلوف عموماً منویی برای ارائه وعده شام دارد. ساعت کاری این رستوران معمولاً از 5 عصر تا 10 شب است.
این رستوران در روزهای دوشنبه و سه شنبه تعطیل است. کارکنان صمیمی، قیمتی متعادل و ارائه وعده‌های غذایی لذیذ از بارزترین ویژگی‌های این رستوران است. فضایی زیبا و مدرن و برخورداری از سرآشپزهایی با تجربه، سبب محبوبیت دوچندان این رستوران شده است.
رستوران پومپرلو
این رستوران زیبا، تداعی‌کننده افسانه‌های قرن هفدهم میلادی است. فضایی الهام گرفته‌شده از قرون وسطی و وجود لوسترهای قدیمی، میز و صندلی‌های چوبی، شومینه‌های غول پیکر و پیروی از سبکی روستایی، افراد بسیاری را به این رستوران جذب کرده است.
رستوران پومپرلو
رستوران های بلژیک؛ رستوران پومپرلو
نکته‌ای که در مورد این رستوران با فضایی تاریخی وجود دارد، این است که این مکان پیش از اینکه به رستوران تبدیل شود، فضای ناهار‌خوری یک خانه قدیمی و زیبا بوده است. رستورانی 4 ستاره که در شهر بروژ در کشور بلژیک واقع شده است.
این رستوران افسانه‌ای، فعالیت کاری خود را از ساعت 6 عصر شروع می‌کند و در روزهای یکشنبه و دوشنبه تعطیل است. ارائه وعده‌غذایی خوشمزه و در محیطی نوستالژیک از ویژگی‌های بارز این رستوران است.
رستوران آمادئو
رستوران آمادئو در واقع یک استودیوی مجسمه سازی است که فضایی مناسب برای صرف وعده ناهار تبدیل‌شده است. این رستوران از بهترین رستوران های بلژیک واقع در شهر بروکسل است. فضای این رستوران به گونه‌ای است که محیطی گرم و صمیمی برای یک شام عاشقانه یا یک قرار دوستانه فراهم می‌کند.
رستوران آمادئو
رستوران های بلژیک؛ رستوران آمادئو
دیوارهای موجود در این رستوران با نقش‌هایی از چهره‌های موجود در کلیسایی قدیمی تزئین شده است. بنابراین فضایی دل‌انگیز و تداعی‌کننده اتفاقات تاریخی را برای مراجعه‌کنندگان به این رستوران فراهم می‌کند.
از جمله معروف‌ترین غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شود، کارپاکوی گوشت گاو، دنده‌های کبابی، ریکوتا، لازانیا به همراه تورتلینی اسفناج  است. رتبه‌بندی این رستوران 4 ستاره است و هزینه‌های مربوط به وعده‌های غذایی در این رستوران مناسب و معقول بیان‌شده است.
رستوران Maison Du Cygne
این رستوران مشهور نیز در شهر بروکسل واقع شده است و از جمله بهترین رستوران های بلژیک به حساب می‌آید. این رستوران زمانی میزبان حزب سوسیالیست این کشور بوده است. این رستوران فضایی مناسب برای گذراندن یک عصر دلپذیر در کنار خانواده را ارائه می دهد.
در صورتی که تمایل دارید که غذاهای سنتی کشور بلژیک را بچشید، این رستوران مناسب‌ترین مکان برای چشیدن طعم غذاهای سنتی بلژیکی است. برخی از معروفترین غذاهای سنتی بلژیکی که در این رستوران ارائه می‌شود، شامل توربین بخارپز شده با فندق و سس نعنا، قرقاول کبابی و قارچ وحشی تازه با گوشت گوساله است. این رستوران با درجه‌بندی 3 ستاره در حال ارائه سرویس‌های غذایی است.
رستوران De Heeren Van Liedekercke
این رستوران در فاصله 16 مایلی از شهر بروکسل قرار دارد. رستوران دهرین به سرو انواع مختلفی از وعده‌های غذایی مشهور است. تمام وعده‌های غذایی سرو شده در این رستوران از مواد غذایی اصیل بلژیکی تهیه می‌شوند.
نوشیدنی‌های موجود در این رستوران، طرفداران مخصوص به خود را دارد. تنوع انواع نوشیدنی و میان وعده‌های خوشمزه، از دیگر ویژگی‌های این رستوران است. محیطی گرم و صمیمی و وجود کارکنان حرفه‌ای سبب شده که این رستوران از جمله محبوب‌ترین مکان‌ها برای مردم بلژیک و حتی گردشگران خارجی باشد. در نهایت نیز رتبه‌بندی این رستوران 4 ستاره است.
ساعت کاری این رستوران از 11:45 آغاز می‌شود و تا ساعت یک ظهر ادامه دارد. علاوه بر این، این رستوران در روزهای سه شنبه و چهارشنبه تعطیل است. منویی با تنوع غذایی بالا و قیمتی مناسب دارد.
رستوران لاکوینسیلری
این رستوران قبلاً یک فروشگاه سخت‌افزار بوده است که با کمی تغییر در دکوراسیون داخلی، هم اکنون به عنوان رستورانی مشهور در حال فعالیت است. اولین چیزی که در هنگام ورود به این رستوران، سبب جلب‌توجه مشتریان می‌شود، دکوراسیون حیرت انگیز و قطعاتی است که در این فضا وجود دارد.
از ویژگی‌های جالب این رستوران، تغییر منو غذا در هر هفته است. وعده‌های غذایی که در این رستوران سرو می‌شود، همگی از مواد تازه و محلی تهیه می‌شوند.
برونو
رستوران برونو از قدیمی‌ترین رستوران های بلژیک در شهر بروکسل است. این رستوران توسط یک سرآشپز حرفه‌ای ژاپنی به نام برونو اداره می‌شود. غذاهای اروپایی و بلژیکی که در این رستوران ارائه می‌شود، به صورت حرفه‌ای طبخ می‌شوند.
وعده‌های غذایی که در این رستوران طبخ می‌شوند، از لحاظ طعم بی‌نظیر و از لحاظ تزیینات بسیار خلاقانه هستند. هزینه وعده‌غذایی در این رستوران کمی بالا است اما مطمئناً ارزش امتحان کردن را دارد.
رتبه‌بندی این رستوران 4 ستاره است و در خیابان بروکسین شهر بروکسل واقع شده است. بنابراین در صورتی که تمایل دارید که طعم غذاهای لذیذ بلژیکی را بچشید، این رستوران مناسب‌ترین مکان برای شما خواهد.
در رستوران‌های بلژیک چه غذاهایی را سفارش دهیم؟ 
با شناخت بهترین و مشهورترین رستوران‌های بلژیک، بهتر است که در رابطه با دو مورد از معروف ترین غذاهایی که در این رستوران‌ها سرو می‌شوند، اطلاعات لازم را کسب کنیم.
وافل
وافل در همه جای دنیا سرو می‌شود اما چه چیزی وافل‌های بلژیکی را خاص می‌کند؟ وافل‏‌هایی که در این رستوران‌های این کشور سرو می‌شوند، شیارهای عمیق تری‎دارند و از خمیر کمتری در تهیه آنها استفاده می‌شود.
وافل
غذاهای بلژیک؛ وافل بلژیکی
بسیاری از مردم در این کشور، وافل را به همراه شکلات نوتلا و میوه‌های تازه ترجیح می‌دهند. دلیل معروفیت زیاد این دسر در کشور بلژیک، علاقه زیاد خانواده سلطنتی این کشور به وافل است.
کروکت
کروکت در واقع وعده‌غذایی دریایی است که از میگو‌های خاکستری تهیه می‌شود. این وعده‌غذایی در جای جای بلژیک سرو می‌شود و طرفداران بسیاری دارد. میگوهای خاکستری در کنار سس و نان تازه طعمی به یادماندنی برای شما رقم خواهد زد.
در نهایت بر اساس آنچه بیان شد، رستوران‌های بلژیک با سبک‌های متنوعی در حال ارائه مواد غذایی مختلف هستند. سبک‌های تاریخی، مدرن و وجود محیط‌های دنج و صمیمی از مهم‌ترین ویژگی‌های این رستوران‌ها است.
بنابراین با توجه به سبک و وعده‌های غذایی موردعلاقه خود، یکی از بهترین رستوران‌های بلژیک را انتخاب کنید و تجربه‌ای بی نظیر از سفر به این کشور داشته باشید.

قصد سفر به بلژیک را دارید؟ مطلب «جاهای دیدنی بلژیک» را از دست ندهید.
برچسب(ها)
امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 5 1 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.