راهنمای مراکز خرید در بانه

23 شهریور، 1398
23 شهریور، 1398
مدت مطالعه :
هیچ می‌دانستید که برخی از اجناس مهم در شهرهای مرزی ایران، با نصف قیمتی که در بازارهای شهر شماست به فروش می‌رسند؟ می‌دانید چند تا پاساژ لوکس و بازار بزرگ با قیمت‌های مناسب در بانه وجود دارد که اگر تا آخرین سکه‌ی ته جیبتان را هم در آنها خرج کنید باز ضرر نخواهید کرد! برای همین ما لیستی از بهترین مراکز خرید بانه را برای شما آماده کرده‌ایم تا هر چیزی را که نیاز دارید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد با قیمتی مناسب در این مراکز خرید پیدا کنید.
مرکز خرید مروارید
اگر قصد شما از هزینه کردن، خرید جنسی ماندگار و با کیفیت‌ است، می‌توانید خود را مشتری درجه یک مرکز خرید مروارید بدانید. اینجا با توجه به بودجه‌ی شما، جنس‌هایی مناسب در انواع قیمت‌ها دارد. اهل خرید کیف و کفش چرم هستید؟ لباس‌های فصلی چطور؟ در طبقات بالایی این مرکز خرید، انواع پوشاک‌ زنانه و مردانه وجود دارد. از پالتو، بارانی، کاپشن، کت‌های لوکس مردانه و مانتوهای نخی و مجلسی زنانه، نیم تنه، شال و روسری بگیرید تا تیشرت‌های مختلف بهاره. همچنین می‌توانید انواع کیف‌های برزنتی، کیف چرم مصنوعی، کفش‌های ملی، کتونی، چرم، صندل و اسنیکرزهای ورزشی را از طبقه همکف این مجتمع خریداری کنید.
 نزدیکی این مرکز خرید به غار طبیعی شِوی در شهر بانه امتیاز بزرگی‌ست برای توریست‌ها و طبیعت‌گردانی که اهل خرید سر راهی در زمان اندک هستند. فروشگاهی بزرگ برای خرید لوازم و محصولات خانگی با نام ناسا الکتریک هم در این مجتمع وجود دارد که انواع تلویزیون‌های ال‌ای‌دی و کولرهای دو تکه‌ را با قیمت رسمی دولتی به فروش می‌رساند. این مجتمع خرید پارکینگ ندارد اما شما به راحتی می‌توانید خودروی خود را در خیابان عریض بلوار شهرداری پارک کنید. اگر بدون ماشین هستید و قصد سر زدن به مرکز خرید مروارید دارید، تاکسی‌های شهری به صورت خطی و دربست در اختیار شما هستند.
آدرس: بانه، بلوار شهرداری، جنب پاساژ بهار
پاساژ مروارید، یکی از مراکز خرید در بانه
پیدا کردن پوشاک برند در بانه کار سختی نیست

مرکز خرید آربابا
مرکز خرید آربابا که نامش را از کوه بزرگ شهر بانه، قرض گرفته در بین مردم به قیمت‌های خوبی که برای کالاهای عمده و لوکس خود در نظرگرفته معروف است. این مرکز خرید شامل کالاهای خاصی می‌شود و محل مناسبی برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی برند و معتبر به صورت عمده برای فروشندگان سایر استان‌هاست. اگر چه مرکز خرید آربابا، محل عرضه‌ی انواع مختلف کالاهاست اما طبقه‌ی زیرزمین آن، بیشتر برای عمده و تک فروشی کیف مشهور است. در این مجتمع، انواع کیف‌های چرم اصل و چرم صنعتی، کیف‌های برزنتی و کیف‌هایی با مدل‌های ایرانی( طرح ترمه و اقلیدسی و خورجینی) و خارجی به فروش می‌رسد. کفش‌های خارجی و لوازم زینتی و آرایشی هم جزو کالاهای پرطرفدار این مجتمع تجاری هستند. در طبقه همکف آن فروشگاهی برای خرید لوازم خانگی دارد که انواع یخچال‌های ایرانی و خارجی و تلویزیون‌ها و مانیتورهای ال‌سی‌دی را با گارانتی و امکان خرید قسطی عرضه می‌کند. همچنین برای گردشگرانی که قصد کوه‌پیمایی دارند در طبقه‌ی اول مغازه‌هایی برای فروش لوازم ورزشی و کوهنوردی در نظر گرفته شده است. این مرکز خرید، پارکینگ اختصاصی ندارد اما محوطه‌ی بیرون آن جا برای پارک خودرو دارد.
آدرس: بانه، میدان جهاد، مرکز خرید و مجتمع تجاری آربابا
 
مرکز خرید آربابا، یکی از مراکز خرید در بانه
اجناس خانگی یکی از مغازه‌های مرکز خرید آربابا

پاساژ بهشت بانه
پاساژ بهشت بانه، به دلیل تنوع زیادش در فروش محصولات و اجناس ایرانی و خارجی، انتخاب اول اکثر مسافران و مردم بانه است. این مرکز خرید، بزرگترین پاساژ بانه است که در 14 طبقه ساخته شده و در آینده‌ی نزدیک سایر طبقات این مرکز خرید برای ایجاد دفاتر اداری و پارکینگ تکمیل می‌شوند. این محل به دلیل داشتن انواع کالاهای زینتی و پوشاک و غیره یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید سوغاتی در بانه است.
انواع پوشاک برند و غیر برند مانند مانتوهای نخی و مجلسی زنانه و کت‌های مجلسی و اسپرت مردانه، شلوارهای جین و کتان، تیشرت‌ها و لوازم ایمنی کوهنوردی در طبقات دوم تا چهارم این مرکز خرید پیدا می‌شود. در طبقه همکف نیز، فروشگاه‌های لوازم خانگی با قیمت رسمی و دولتی، لوازم صوتی و تصویری، ابزارآلات صنعتی، لوازم تزئینی و کادویی، لپ تاپ‌های متنوع، دوربین های دیجیتالی مارک کنون و تجهیزات عکسبرداری مانند لنزها، باتری‌ها و پیک استیک‌ها، بخش عمده‌ای از کالاهای در‌ حال‌ عرضه‌ی پاساژ بهشت بانه هستند که با قیمت‌های مناسبی به فروش می‌رسند.
 به دلیل اینکه پارکینگ این پاساژ در حال ساخت است محوطه‌ی اطراف این مرکز خرید، بهترین جا برای پارک خودرو است. همچنین یک پارکینگ روباز جداگانه در فاصله‌ی دویست متری از پاساژ قرار دارد که می‌تواند محل مناسبی برای پارک خودروی شما باشد.
 آدرس: بلوار شهرداری، نبش خیابان قادرخان زاده
ساعت کاری: 9 صبح تا 12 شب
پاساژ بهشت بانه، یکی از مراکز خرید در بانه
مغازه ظروف خانگی در پاساژ بهشت بانه

پاساژ گلستان
پاساژ گلستان در ورودی شهر بانه از سمت سقز قرار دارد. ورود به بانه هم بیشتر از جاده‌ی سقز انجام می‌گیرد. به همین خاطر 90 درصد مسافرین هنگام ورود به شهر، این مجتمع را می‌بینند که مکان مناسبی برای خریدن سوغاتی‌های خوب از این شهر خاطره‌انگیز است.
طبقه‌ی زیرزمین و همکف این پاساژ اجناس گوناگونی دارد ولی بیشتر مغازه‌های آن برای خرید وسایل برقی خانگی است. طبقه‌ی بالایی مجتمع مخصوص پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه است. برخی از محصولاتی که می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید عبارتند از: پالتوهای پوست،  ابری و کتان، بارانی‌های خارجی (در انواع بادی، هودی و دو رو)، کاپشن، نیم تنه، مانتوهای نخی، مانتوهای مجلسی، شلوار زنانه، کیف زنانه، شال و روسری، صندل و انواع کفش و کتونی زنانه. لازم به یادآوری است که این محصولات زنانه در طبقات بالایی مرکز خرید گلستان موجود می‌باشند. همچنین در طبقه‌ی همکف، لباس‌های اسپرت مردانه، انواع پیراهن و تیشرت، انواع شلوار جین،کتان و اسلش، انواع کت و شلوار کارمندی و مجلسی، انواع کت تک، شلوار پارچه‌ای و انواع کفش‌های کتانی را می‌توانید پیدا کنید. نگران پارک خودروی خود هم نباشید. زیرا در دو قسمت محوطه‌ی بیرونی این پاساژ محلی برای پارک خودرو در نظر گرفته شده است.
آدرس: کیلومتر 5 ورودی جاده سقز به بانه
پاساژ گلستان، یکی از مراکز خرید در بانه
یخچال‌ ساید بای ساید ال جی

پاساژ پاسارگاد
این پاساژ بزرگ 3 طبقه در ورودی شهر از سمت سقز به بانه قرار دارد و از لوکس‌ترین مراکز خرید شهر بانه است و برای کسانی که قصد خریدن پوشاک و اجناس برند و با کیفیت دارند گزینه‌ی مناسبی است. در طبقه‌ی اول پاساژ پاسارگاد و زیرزمین آن می‌توانید انواع وسایل و لوازم خانگی مانند تلویزیون‌های ال‌ای‌دی و ال‌سی‌دی، یخچال‌های ساید بای ساید، فریزرهای صندوقی، ماشین‌های لباس‌شویی و کولرهای آبی و گازی دو تکه را پیدا کنید. طبقه دوم و سوم این پاساژ مخصوص لباس و پوشاک است که محصولاتی مانند کت‌های رسمی و اسپورت مردانه، تن‌پوش و لباس زیر مارک‌دار، مانتوهای مجلسی زنانه، روسری و شال برای فروش دارد. این مرکز خرید پارکینگ روباز اختصاصی در زمین رو به روی پاساژ دارد که مشکل همیشگی کمبود جای پارک در اطراف فروشگاه‌های بزرگ را حل می‌کند.
آدرس: جاده سقز – بانه، بلوار سقز، پایین‌تر از بلوار توحید



برچسب(ها)
موقعیت(ها)
امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 3.8 75 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.