بهترین مراکز خرید ژاپن کجا هستند؟

از برندها تا حراجی‌ها

30 دی، 1397
30 دی، 1397
مدت مطالعه :

چه اهل خرید باشیم چه نباشیم، خرید بخش جدانشدنی از سفر است. حالا چطور در ژاپن که جزو کشورهای گران به شمار می‌آید خرید کنیم؟ بهترین راه خرید در ژاپن و به خصوص توکیو، شناخت مراکز خرید مختلف است. شما می‌توانید با شناسایی مراکز خرید بر اساس نیازهای خود، علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، خرید آسان را تجربه کنید. مثلاً در سال نو میلادی و شروع حراجی‌ها می‌توانید اجناسی ارزان و با کیفیت بخرید.

 

در توکیو از کجا خرید کنیم؟

1- Ginza

Ginza در منطقه مرفه‌نشین توکیو قرار دارد. این منطقه که به عنوان منطقه خرید توکیو شناخته می‌شود؛ شامل مشهورترین مراکز خرید، فروشگاه‌های مختلف، بوتیک‌های هنری، گالری‌های هنری، رستوران، کافه و … است. کسانی‌که به دنبال برندهایی مثل ,Chanel, louis vuitton, Gucci, Bvlgari H&M و … هستند می‌توانند شعبه‌هایی از آن‌ها را در این منطقه پیدا کنند. خیابان Ginza یک کیلومتر طول دارد و اکثر مغازه‌های آن هر روز هفته باز هستند. پیشنهاد می‌کنیم در بعدازظهر‌های آخر هفته که خیابان شلوغ و پر ترافیک است این مسیر را پیاده‌ بروید و از خرید، یا نشستن در کافه‌‌های این خیابان لذت ببرید. نگران قیمت‌ها نباشید زیرا رستوران‌ها و کافه‌ها محدوده قیمت متفاوتی دارند و شما می‌توانید متناسب با بودجه‌‌ای که دارید مکان مورد نظرتان را انتخاب کنید.

  
رسیدن به این خیابان بسیار راحت است. کافیست در مترو ایستگاه Ginza پیاده شوید.

 

2- Shibuya 109

Shibuya 109 یک مرکز خرید مد شناخته شده‌ 10 طبقه با فروشگاه‌های کوچک، که می‌توانید در آنجا لباس‌های مد روز، لوازم لوکس، لوازم آرایشی مارک‌دار، کیف، کفش و لباس‌های شیک آخرین مد روز را خریداری کنید. در واقع شما هیچوقت از این مکان دست خالی بیرون نمی‌آیید. Shibuya با ظاهری استوانه‌ای و بلند حتی از دور هم مشخص است و جزو مناطق شلوغ توکیو محسوب می‌شود که با داشتن سرگرمی‌های متفاوت و رستوران‌های متنوع علاوه بر مرکز خریدی محبوب یک جاذبه توریستی هم محسوب می‌شود. نکته جالب در مورد Shibuya 109 این است که کارمندان فروشگاه، لباس‌ها را می‌پوشند تا آن‌ها را در تن ببینید و بتوانید راحت‌تر تصمیم‌ بگیرید.

 


109 از دور هم پیداست و راحت می‌توانید خودتان را به این مرکز خرید پرطرفدار برسانید

 


حسن مغازه‌ها این است که قیمت‌ها را به انگلیسی می‌نویسند

 


مغازه‌ها کوچک اما پر از اجناس متنوع هستند

 

3- Takeshita street

یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های فروشگاهی توکیو که در اصل بیشتر مارک‌های تقلبی آمریکایی و ژاپنی را می‌فروشد. خیابان Takeshita حدود 400 متر طول دارد اما در همین متراژ کم بیش از 100 فروشگاه کوچک و مختلف را در دل خود جای داده. بیشتر مغازه‌های این خیابان در سمت چپ قرار دارند و همه چیز از سوغاتی، لباس، پوستر، اسباب‌بازی و… را می‌فروشد. اگر گرسنه شدید حتما غذاهای خوشمزه این خیابان را امتحان کنید.
بهترین راه رسیدن به این خیابان پیاده شدن در ایستگاه Harajuku است که تنها 2 دقیقه پیاده تا خیابان Takeshita فاصله دارد.


سوغاتی‌های‌تان را از این خیابان بخرید

 

4- Laforet HARAJUKU

این مکان یک مجتمع خرید نیمه لوکس 6 طبقه متشکل از بوتیک‌های مد، فروشگاه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌ها است. به طور کلی بوتیک‌هایLaforet بیشتر سعی دارد زنان جوان بین 20 تا 30 سال را به سمت خود بکشاند هرچند فروشگاه‌های زیادی در زمینه مد مردان و فروشگاه‌های unisex در این مجتمع وجود دارد. در Laforet به جای برندهای معروف می‌توانید لباس‌های منحصربه‌فرد پیدا کنید که خودشان طراحی کرده‌اند. تنوع فروشگاه‌ها در Laforet بسیار زیاد است و همه سلیقه‌ها از سبک گوتیک تا مد امروزی را شامل می‌شود. در طبقه پنجم می‌توانید مغازه‌های کوچک مد و طراحی لباس را پیدا کنید که آنجا را شبیه به یک موزه طراحی کرده است. طبقه آخر این مجتمع برای رویدادهای مختلف و نمایشگاه‌ها استفاده می‌شود.
طبقات:
B1.5F – B1F
فروشگاه‌های بزرگ سبک گوتیک.
B0.5F – 1.5F
طرفداران لوازم جانبی این سه طبقه را دوست خواهند داشت. کسانی‌که به دنبال لباس‌های سنتی و کیمونو هستند می‌توانند آن را در این طبقات پیدا کنند.
2F
در طبقه دوم فروشگاه‌های لوازم آرایش و رستوران‌ها قرار دارد. همچنین محدوده‌ای برای شارژ موبایل یا هر وسیله‌ی الکترونیکی که همراه دارید وجود دارد.
2.5F – 3.5F
در این طبقات می‌توانید ترکیبی از برندهای غربی و ژاپنی در سبک‌های مختلف، از سبک‌های قدیمی آمریکایی مثل هیپ‌هاپ گرفته تا برندهای امروزی را پیدا کنید.
4F – 5F
این طبقه با داشتن لباس‌های مد روز، شلوارهای جین، لباس‌های اسپرت بیشتر مورد توجه جوانان است.

قبل از رفتن به این مرکز خرید بزرگ طبقات آن را بشناسید

 

5- TOKYO Solamachi

مرکز خرید Solamachi قسمتی از برج بلند Tokyo Skytree است و همین موضوع دلیل بازدید گردشگران از این مرکز خرید شده است. مرکز خرید بزرگSolamachi شامل 300 فروشگاه با طیف وسیعی از کالای مختلف مثل پوشاک، سوغاتی، مواد‌غذایی، اسباب‌بازی و … است. شما می‌توانید علاوه بر خرید از امکانات تفریحی، آکواریوم، رستوران و موزه این مجموعه لذت ببرید. پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال سوغاتی‌های منحصر به فرد می‌گردید حتماً سری به طبقه چهارم این مرکز خرید بزنید و یا اگر جزو کسانی‌ هستید که به تمبرهای پستی علاقه دارد، به موزه پست در طبقه نهم بروید تا بتوانید مجموعه‌ای وسیع از تمبرهای سراسر جهان را ببینید.
طرفداران کارتون “همسایه من توتورو” از شاهکارهای میازاکی می‌توانند به مغازه‌ی Ghibli که دقیقا روبروی ورودیTOKYO Solamachi قرار دارد بروند تا از محصولات انیمه مورد علاقه‌شان خرید کنند.
برای رفتن به این مجتمع بزرگ کافی‌ست در ایستگاه Oshiage مترو پیاده شوید و با 5 دقیقه پیاده‌روی از این مکان فوق‌العاده لذت ببرید.


ساعت کار این مرکز خرید از 10 صبح تا 11 شب است.

 

در کیوتو از کجا خرید کنیم؟

1- Porta

مرکز خرید زیرزمینی که مستقیماً زیر ایستگاه اتوبوس کیوتو قرار داره و به ایستگاه متروی کیوتو نیز وصل می‌شود. کافیست بیرون از ورودی ایستگاه از پله‌برقی پایین رفته تا به مرکز خرید برسید. شما می‌توانید در Porta فروشگاه‌‌های لباس، مدهای زنانه، لوازم جانبی، لوازم منزل، سوغاتی، کافه و رستوران‌های مختلف را پیدا کنید. نکته جالب درباره‌ی رستوران‌های این مکان این است که مانند بوتیک‌های لباس، ویترینی از غذاهایی که می‌فروشند را به نمایش گذاشته‌اند. این کار باعث می‌شود هم بفهمید چه چیزی قرار است سفارش دهید و هم از قبل با غذا ارتباط تصویری برقرار کرده باشید. رستوران‌های Porta انواع غذاهای ژاپنی، غربی و حتی ایتالیایی وجود دارد و شما به هر ذائقه‌ای می‌توانید غذای دلخواه خود را سفارش دهید. قیمت اجناس این مرکز خرید به نسبت خوب و ارزان است. از این مرکز خرید تا ایستگاه اتوبوس JR حدود 3 دقیقه و تا ایستگاه قطار Kyoto تنها 5 دقیقه فاصله است.


در ایستگاه اتوبوس خرید کنید!

 

2- Aeon Mall Kyoto Gojo

Aeon Mall کیوتو در نزدیکی بسیاری از هتل‌ها قرار دارد. بنابراین بسیاری از توریست‌ها برای خرید و غذا خوردن به این مکان می‌روند. امکانات زیاد این مرکز باعث شده تا شما بتوانید همه نیازهای‌تان را اینجا برآورده کنید. امکاناتی مثل فروشگاه‌های لباس، کیف، کفش، سوپرمارکتی بزرگ، محوطه بازی برای کودکان و … تنها چند مورد از امکانات Aeon Mall است. رستوران‌های متنوع از غذاهای آسیایی، ایتالیایی، ژاپنی مدرن و سنتی را می‌توانید در طبقه‌ی چهارم پیدا کنید. با اینکه این مرکز خرید بزرگ‌ترین مرکز خرید کیوتو نیست اما به محض ورود از دیدن هر چیزی که احتیاج دارید به صورت یکجا شگفت‌زده خواهید شد. Aeon Mall تا ساعت 9 شب باز است. از ایستگاه اتوبوسIon Mall Kyoto تا این مرکز خرید حدود 3 دقیقه پیاده راه است.


از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را اینجا می‌یابید

 

قطعا مراکز خرید زیاد دیگری هم در ژاپن وجود دارد، اما ما تلاش کرده‌ایم محبوب‌ترین و معروف‌ترین‌ها را به شما معرفی کنیم، اگر تجربه‌ای در خرید در شهرهای مختلف ژاپن دارید با ما به اشتراک بگذارید.

[تعداد: 3    میانگین: 5/5]
برچسب(ها)
موقعیت(ها)

کارگردانی انیمیشن خوندم و شیفته‌ی کتاب‌های دن براوون‌ام. عاشق یادگیری‌ام و از آموزش دانسته‌هام لذت می‌برم. همیشه برای پیدا کردن راه‌حل‌های تازه و جدید آماده‌ام و با یکنواختی جور نیستم. کمک به دیگران و مفید بودن قشنگ‌ترین حس برامه. حساسیت ندارم چه کاری بهم سپرده می‌شه اما برام خیلی مهمه اون کار دقیق و درست انجام بشه. تیراندازی جزو علاقه‌هامه و دارم سعی می‌کنم به سطح حرفه‌ای برسم.

امتیاز دهید 1 دیدگاه ۵ / 4.3 32 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
افشار
17 آذر، 1398

سلام روز خوش
شما امکان خرید یک دامنه وب سایت از ژاپن رو دارید؟ لطفا به من کمک کنید 09121455744

پاسخ اسمارتیز :