بهترین مراکز خرید پراگ کجا هستند؟

از برندها تا حراجی‌ها

30 تیر، 1397
30 تیر، 1397
مدت مطالعه :

مراکز خرید پراگ جمهوری چک مانند یک شعبده‌باز می‌خواهد  با چیزهای دیگری غیر از خرید،  حواستان را پرت کند. یک مجسمه غول‌پیکر چرخان یا پارکی تفریحی، فرقی ندارد، آن‌ها می‌خواهند به شما و خانواده‌تان خوش بگذرد.

مرکز خرید پراگ

در پراگ از کجا چی بخریم؟

? مرکز خرید پالادیوم Palladium
وقتی هوا در پراگ بارانی است و می‌خواهید از این باران در امان باشید به این مرکز خرید شیک سر بزنید. مرکز خرید پالادیوم در پراگ همه‌چیز در یک سقف است. از سوپرمارکت بسیار بزرگ در طبقه -1 تا فودکورت بزرگ با شعبه‌هایی از مک‌دونالد، برگر کینگ و KFC.

مرکز خرید پالادیوم پراگدر ایام کریسمس فروشگاه‌ها تخفیف‌ها و حراجی‌های خوبی دارند.

بیش از 200 فروشگاه در این مرکز خرید وجود دارد. برندهای معروفی مانند هوگوباس (Hugo Boss)، آدیداس (Adidas)، اسپریت (Esprit) و سفورا (Sephora) در پالادیوم شعبه دارند. چیزی که باعث می‌شود توریست‌ها عاشق اینجا شوند تنوع محصولات و برندها نیست بلکه قطار نوشیدنی، گردشگران را به پالادیوم می‌کشاند.

فودکورت پالادیومدیدن حرکت قطار کودکان و نوجوانان شما را به هیجان خواهد آورد.

بر روی قطار نوشیدنی‌ها را می‌گذارند و قطار شروع به حرکت می‌کند و نوشیدنی‌ها را به میزهای‌شان می‌یرد؛ انگار در ایستگاه توقف می‌کند و ایستگاه بعدی شمایید.

کریس از کاربران تریپ‌ادوایزر می‌گوید: در نمایندگی سامسونگ مرکز خرید پالادیوم ظرف 20 دقیقه مشکلش را حل کردند و کارکنان آن‌‍‌جا کم و بیش انگلیسی سخن می‌گویند.

? مرکز خرید Arkady Pankrac
این مرکز خرید از چشم گردشگران و توریست‌ها دور مانده است و اگر حال و حوصله مراکز خرید پراگ که معمولا شلوغ هستند را ندارید به اینجا بروید. در مرکز خرید Arkady Pankrac محل بازی کودکان وجود دارد که کاملا امن و حفاظت شده است تا خیالتان از کودکان خود راحت باشد. آن‌ها می‌توانند بازی کنند و شما به خرید بپردازید.

مرکز خرید پراگ Arkdayدر تزئینات دکور این فروشگاه از ماشین‌های جدید و قدیمی استفاده شده است.

برندهای جوان‌پسند و تینیجری مانند اچ‌اند‌ام (H&M)، اسپریت (Esprit) و… در این مرکز خرید شعبه دارند. دکه کوچکی هم به نام Mr.Donut وجود دارد که می‌توانید دونات‌های خوشمزه‌ای از آن بخرید. فودکورت Arkady Pankrac کوچک است و شامل غذاهای ایتالیایی، چینی، لبنانی و… می‌شود.

? پارک خرید آویون (Avion Shopping Park)
درست خواندید! پارک خرید آویون! باید گفت اینجا پارکی سرپوشیده است که می‌توانید در آن خرید هم کنید. از مبلمان و وسایل آشپزخانه تا لباس و اکسسوری. وقتی وارد اینجا می‌شوید خود را در دنیای رنگی شاد کودکان گم خواهید کرد چون می‌بینید هر کودکی گوشه‌ای مشغول بازی با عروسک و ماشین برقی و لگو است.

آویون پارک در این پارک خرید از خردسال تا نوجوانان می‌توانند به بازی بپردازند و خوشحال باشند.

وسایل سواری برقی هم از همه‌جورش اینجا وجود دارد تا خیال‌تان از سرگرمی کودکان‌تان راحت باشد. از این که بگذریم به دلیل اصلی خرید در اینجا خواهیم رسید. برندهای معروف مانند زارا (Zara)، مارکس اند اسپنسر (Marks & Spencers) و برندهای محلی در این مرکز خرید شعبه دارند. یکی از شعبه‌های استارباکس هم در فودکورت این پارک خرید است که می‌توانید خستگی‌تان را با یک قهوه در آن‌جا در کنید. درست است این مرکز خرید در پراگ نیست اما در نوع خود بی‌نظیر است.

? مرکز خرید کوادریو (Quadrio)
در این مرکز خرید برندهای محلی و برندهای معروف شعبه دارند. در طبقه همکف برند هوآوی شعبه دارد که آخرین مدل گوشی‌های خود را عرضه می‌کند. در همان طبقه عاشقان سوشی به Sushi time می‌روند که رستورانی زنجیره‌ایست.

مرکز خرید quadrioکوادریو یک مرکز خرید بزرگ است و به‌خاطر وجود مجسمه کافکا در جلوی آن معروف و پربازدید شده است.

از نکات جالب کوادریو، بودن شعبه‌ای از مک‌دونالد است که غذاهای گیاهی سرو می‌کند پس گیاه‎خواران می‌توانند در اینجا غذای ارزان و گیاهی بخورند. در طبقه -2 هم سوپرمارکت، دستگاه ATM، و فروشگاه‌های محصولات آرایشی و بهداشتی وجود دارد. این مرکز خرید از ساعت 9 صبح تا 10 شب باز است.

مجسمه کافکاوقتی به مرکز خرید Quadrio می‎روید از مجسمه فلزی فرانس کافکا هم بازدید کنید. این مجسمه از 42 قطعه چرخان تشکیل شده است که می‌چرخد و انگار کافکا به تمام آن منطقه تسلط دارد.

? بازار محلی هاول (Havel’s Market)
آیا پای هایائو میازاکی انیماتور و کارگردان ژاپنی به مراکز خرید پراگ و بازارهایش باز شده است و قلعه متحرک هاول را حرکت داده و به اینجا آمده است یا مردم چک بهترین‌های هر کشور را برداشته‌اند و از آن یک جای توریستی ساخته‌اند؟ درست است با خواندن نام این بازار محلی یاد انیمیشن قلعه متحرک هاول خواهید افتاد اما اینجا نه متحرک است نه یک قلعه.

بازار محلی هاولاز شیر مرغ تا جان آدمی‌زاد اینجا پیدا می‌شود.

در محله Havelska آخرهفته‌ها می‌توانید سوغاتی و میوه‌های تازه بخرید. کارت پستال، مگنت یخچال و تی‌شرت و لباس‌های ارزان از سوغاتی‌هایی‌ست که می‌توانید در این بازار محلی پیدا کنید. در این بازار میوه‌هایی مانند شاتوت، تمشک، بلوبری و توت فرنگی چشمک می‌زنند که آن‌ها را بخری و طعم ترش و شیرین‎شان را امتحان کنید. میوه‌های خشک شده هم 39 کرون چکی است که بسیار طرفدار دارد.

? فشن آرنا (Fashion Arena outlet prague)
دیگر وقت خرید اوت‌لت از برندهای معروف است. مرکز مد و فشن پراگ متشکل از کمپانی‌های بزرگی مانند نایک (nike)، لاکوست (Lacoste)، آدیداس (Adidas)، پولو (Polo)، اسیکس (Asics)، تامی و آرمانی است که آخرین مدل و کلکسیون اوت‌لت خود را برای عرضه آورده‌اند.

فشن آرنا پراگشعبه استارباکس فشن آرنا صندلی‌های خود را بیرون چیده است تا مردم از فضای بیرونی هم لذت ببرند

برخی از گردشگران از گران بودن اجناس فشن آرنا گله می‌کنند اما فشن آرنا آن‌ها را با تخفیف‌های خوب راضی می‌کند. شاید بتوانید در مراکز خرید مرکز شهر هم کالاهایی که می‌خواهید پیدا کنید ولی آمدن به اینجا و گردش در فضای آن هم خالی از لطف نیست. فشن آرنا از ساعت 10 صبح تا 8 شب باز است.

سوغاتی از پراگ چی بخرم؟

سوغاتی پراگ

? اسپا ویفر (Spa wafer)
این ویفرها شبیه به حلواهایی‌ست که در نان مخصوص می‌ریزند. فرق آن با حلواها این است که در بین ویفرها از کرم کاکائو، کرم فندق و… استفاده می‌کنند. این ویفرها معمولا نازک و بزرگ هستند و یک سوغاتی خوب برای دوستان‌تان که شیرینی دوست دارند.

? بلور و شیشه بوهمیایی
این بلور و شیشه‌ها شهرت جهانی دارند. بلور و شیشه‌های بوهمیایی به زیبایی، کیفیت بالا و طراحی‌های منحصر به فرد معروف‌اند. برخی از آن‌ها ساده و برخی از آن‌ها نقاشی شده و رنگی هستند. این سوغاتی تاریخی برای افراد فامیل و والدین‌تان بسیار مناسب است.

آدرس مراکز خرید در جمهوری چک
در نقشه‌ی زیر مکان دقیق مراکز خرید شهر پراگ جمهوری چک را برای‌تان مشخص کرده‌ایم.

[تعداد: 3    میانگین: 2.7/5]
برچسب(ها)
موقعیت(ها)

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند. در کنار نوشتن، همیشه از دیدن فیلم لذت می‌بردم، به همین دلیل شروع کردم زیرنویس زدن و شدم AmirDW.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 4.5 25 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.