بهترین مراکز خرید ویتنام کجا هستند؟

از برندها تا حراجی‌ها

25 اردیبهشت، 1398
25 اردیبهشت، 1398
مدت مطالعه :

حالا که وقت هست و دیدنی‌های ویتنام را دیده‌اید، باید کم کم آماده خرید شوید. مراکز خرید ویتنام بسیار زیادند و تنوع بالایی دارند. قیمت اجناس در ویتنم مناسب است و شما با کمی گشتن می‌توانید اجناس با به میل‌تان را پیدا کنید.

در ویتنام از کجا چی بخریم؟

مرکز خرید  Lotte Center
محبوب‌ترین مرکز خرید ویتنام که حتی خود مردمش برای خرید اینجا را پیشنهاد می‌دهند. این مرکز خرید چند طبقه هرچیزی، که فکرش را بکنید دارد؛ مثلا طبقه اول این مجموعه هایپرمارکت بزرگی دارد که می‌توانید غذاهای ویتنامی را بخرید. طبقه دوم برای کسانی‌ست که طرفدار لوازم آرایشی و ساعت‌های مد روز هستند.
برای کسانی که می‌خواهند لباس با قیمت مناسب بخرند، مستقیم به سراغ طبقه‌های سوم، چهارم و پنجم بروند، مغازه‌های پوشاک زنانه و مردانه تعدادشان بسیار است فقط با کمی صبر مغازه‌ها را خوب بگردید تا بهترین خریدتان را از ویتنام داشته باشید. مرکز خرید Lotte Center فکر همه چیز را کرده، برای اینکه خستگی‌تان را در کنید و دوباره مشغول خرید شوید می‌توانید به سراغ فودکورت‌ این مرکز تجاری بروید.

مراکز خرید ویتناماین مرکز خرید از 9 تا 22 باز است؛ طبیعتا خلوت‌تر است و شما راحت‌تر می‌توانید خرید کنید.

محبوب‌ترین مرکز خرید ویتنام که حتی خود مردمش برای خرید اینجا را پیشنهاد می‌دهند. این مرکز خرید چند طبقه هرچیزی، که فکرش را بکنید دارد؛ مثلا طبقه اول این مجموعه هایپرمارکت بزرگی دارد که می‌توانید غذاهای ویتنامی را بخرید. طبقه دوم برای کسانی‌ست که طرفدار لوازم آرایشی و ساعت‌های مد روز هستند.
برای کسانی که می‌خواهند لباس با قیمت مناسب بخرند، مستقیم به سراغ طبقه‌های سوم، چهارم و پنجم بروند، مغازه‌های پوشاک زنانه و مردانه تعدادشان بسیار است فقط با کمی صبر مغازه‌ها را خوب بگردید تا بهترین خریدتان را از ویتنام داشته باشید.
مرکز خرید Lotte Center فکر همه چیز را کرده، برای اینکه خستگی‌تان را در کنید و دوباره مشغول خرید شوید می‌توانید به سراغ فودکورت‌ این مرکز تجاری بروید.
این مرکز خرید از 9 تا 22 باز است؛ طبیعتا خلوت‌تر است و شما راحت‌تر می‌توانید خرید کنید.

مرکز خرید تانگ تین پلازا  (Trang Tien Plaza)
شاید باورش برایتان سخت باشد که در ویتنام مرکز خرید لوکسی ببینید که تمام برندهای مشهور را دارد. برندهایی مثل بولگاری (Bulgari)، دیور (Dior) و کارتیه (Cartier) اینجا شعبه دارند.
مرکز خرید تانگ تین پلازا با محله قدیم هانوی فقط 5 دقیقه فاصله دارد، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم طوری برنامه‌ریزی کنید که برای هر دوی آنها وقت داشته باشید.

مرکز خرید ویتناماین مرکز خرید 6 طبقه دارد که برای خرید پوشاک بسیار مناسب است؛ طبقه پنجم رستوران‌های خوبی دارد که می‌توانید خودتان را به خوردن غذاهای ویتنامی مهمان کنید.

مرکز خرید ساویکو مگامال  (Savico Mega Mall)
ساخت این مجموعه به سال 2011 بر می‌گردد علاوه بر مغازه‌های پوشاکی که دارد شما می‌توانید تفریح هم کنید. در این مرکز خرید شما می‌توانید به روزترین لباس‌ها را پیدا کنید. پیشنهاد می‌کنیم اگر دنبال کالاهایی با قیمت مناسب هستید به اوت‌لت‌های مجموعه سر بزنید، این اوت‌لت‌ها برای خرید سوغات مناسب‌اند.
مشهورترین رستوران ویتنامی در این مرکز خرید واقع شده، که طرفداران غذاهای دریایی حتما باید به اینجا بروند و بهترین غذای دریایی را بخورند.

مراکز خرید ویتنامساویکو مگامال بهترین مرکز خرید برای بچه‌هاست چون امکانات تفریحی، پیست اسکیت و سینما هم دارد.

خیابان Hang Gai And Hang Bac
این خیابان هر چیزی که فکرش را بکنید، دارد. بهترین خیابان ویتنام که برای خرید سوغاتی مناسب است. از خرید کارت پستال بگیرید تا آبرنگ، نقاشی‌هایی که توسط مردم ویتنام کشیده شده و دفترچه یادداشت‌هایی که می‌توانید خاطرات سفرتان به ویتنام را در آن بنویسید.

مراکز خرید ویتناماگر می‌خواهید با فرهنگ مردم ویتنام آشنا شوید این خیابان مخصوص شماست.

Cai Rang Floating Market
به جای اینکه برای خرید روزانه‌تان پیاده روی کنید یا سوار ماشین شوید در ویتنام باید سوار قایق شوید. بازارهای شناور ویتنام بسیار محبوب هستند و شما می‌توانید مانند بسیاری از مردم نیازهای روزمزه سفرتان برای خرید میوه یا سبزی را از این طریق رفع کنید.

مراکز خرید ویتنامتجربه خرید با قایق از آن تجربه‌هایی‌ست که هرگز در سفرتان به ویتنام فراموش نخواهید کرد.

سوغاتی از ویتنام چی بخرم؟

پارچه ابریشم
از جمله سوغاتی‌های ویتنام که هر کجا فکرش را بکنید پیدا خواهید کرد پارچه‌هایی‌ست از جنس ابریشم. قیمت این پارچه‌ها و تنوعش آنقدر زیاد است که شما بی‌شک سر در گم خواهید شد که کدام را انتخاب کنید، اما پیشنهاد می‌کنیم برای خانواده و دوستانتان از این پارچه‌ها با جنس مرغوب بخرید.

مراکز خرید ویتنامبهترین پارچه‌ها را با قیمت مناسب بخرید.

پیراهن محلی مردم Ao Dai
شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که دوست دارید با سنت مردم کشورهای مختلف آشنا شوید، باید بگوییم ویتنام هم از این قاعده مستثنی نیست چون لباس رنگ و وارنگ مردم ویتنام شما را تشویق می‌کند که از این لباس‌ها برای خودتان بخرید تا خاطره سفر به ویتنام همیشه با شما همراه باشد.

 

آدرس مراکز خرید و فروشگاه‌های ویتنام
در نقشه‌ی زیر مکان دقیق مراکز خرید ویتنام برای‌تان مشخص کرده‌ایم.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
برچسب(ها)
موقعیت(ها)

اولش با روزنامه‌نگاری شروع کردم؛ اینکه چی شد و چه جوری شد، بماند. از نوشتن لذت می‌برم و علاقه‌ام به روزنامه‌نگاری باعث شد برم سر منشا این رشته بخونم؛ علوم ارتباطات‌اجتماعی. عاشق سفرم چون می‌تونی تجربه کنی. علاقه‌مندی‌هام زیاده مثل کتاب خوندن، فیلم دیدن و گوش دادن به موسیقی....

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 4.7 36 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.