بهترین مراکز خرید فرانسه کجا هستند؟

از برندها تا حراجی‌ها

11 اردیبهشت، 1397
11 اردیبهشت، 1397
مدت مطالعه :

پاریس رویای همه‌ی عاشقان خرید است، پس با چمدان‌های خالی به این شهر زیبا سفر کنید و با چمدانی پر از خرید برگردید. خیلی‌ها عقیده دارند که خرید در پاریس پرهزینه است، اما نه درصورتی‌که بدانید از کجا، چه چیزی بخرید. امیدواریم مطلب زیر شما را در انتخاب مراکز خرید مناسب (لوکس تا بازار کهنه‌فروشان) راهنمایی کند.

در فرانسه از کجا چی بخریم؟

? گالری لافایِت  (GALERIES LAFAYETTE)
مرکز خریدی متفاوت با آنچه تا به حال دیده‌اید. بعد از ورود به گالری لافایِت تا مدتی محو زیبایی و معماری فوق‌العاده این ساختمان بزرگ می‌شوید. به مرکز فروشگاه بروید و نمای کاملی از سقف گنبدی مجلل این گالری را ببینید؛ این شاهکار معماری با تزئینات طلایی در سال 1912 ساخته شده. مرکز خریدی چند طبقه که از فروشگاه‌های لوکس برای مردان، زنان و کودکان از همه‌ی برندها، از معروف تا آنهایی که نشنیده‌اید تشکیل شده. می‌توانید تمام روزتان را در این گالری بگذرانید و خسته نشوید.

گالری لافایت
اگر به اپرا علاقه دارید خانه اپرای پاریس در نزدیکی این مرکز خرید قرار دارد.

گالری لافایِت جز مراکز خرید متنوع، یک جاذبه‌ی توریستی در فرانسه به شمار می‌آید. برای دیدن این جاذبه به طبقه آخر مرکزخرید بروید، نمای شهر پاریس را که ببینید، لحظاتی فراموش می‌کنید برای خرید به اینجا آمده‌ بودید. گالری لافایت میزبان نمایش مد آزاد هفتگی برای بازدیدکنندگان است و از ساعت 9:30 صبح تا 20:30 ساعت کاری آنجاست.

? بازار کهنه‌فروشان Marche aux Puces de la Porte de Vanves
تنها بازار کهنه فروشان مرکز پاریس؛ حدود 400 فروشنده، شنبه و یکشنبه هر هفته به علاوه تعطیلات، در روزهای آفتابی و بارانی اجناس خود را برای فروش می‌گذارند. اینجا ممکن است یاد جمعه بازار پاساژ پروانه بیفتید! همه چیز از مبلمان دهه 70، وسایل نقره، لباس‌های قدیمی، طلاجواهر عتیقه، دوربین، سکه،اسباب بازی، وسایل هنری و …. پیدا می‌شود.

de la Porte de Vanves
بسیاری از توریست‌ها، تجار پاریس، بازیگران، روزنامه‌نگاران از مشتریان این بازار هستند.

برای ارتباط با فروشنده‌ها می‌توانید قیمت پیشنهادی خود را بر روی کاغذ بنویسید، یا از ماشین حساب تلفن همراه خود استفاده کنید.

? مرکز خرید Les Quatre Temps
در غرب پاریس این ساختمان شیشه‌ای با بیش از 200 مغازه، ترکیبی کامل از مارک‌های فرانسوی و بین‌المللی و همچنین امکانات تفریحی دوستانه و خانوادگی مانند سینما، رستوران‌ها و مکان بازی کودکان، les quatre temps را به یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید این شهر تبدیل کرده. هنگام ورود به این مرکز خرید چمدان‌ و ساک‌های دستی بازرسی می‌شوند در نتیجه از امنیت بالایی برخوردار است.

Les Quatre Temps
این مرکز خرید تعداد زیادی مغازه‌ی کفش فروشی دارد.

اگر ماه ژوئیه در فرانسه بودید حتما سری به این مرکز خرید بزنید چون در ر این ماه اجناس تخفیف‌های خوبی می‌خورند. بیشتر مغازه‌ها روز یکشنبه باز هستند و به راحتی از طریق مترو ایستگاه La Defense و کمی پیاده‌روی به این مرکز خرید می‌رسید.

?مرکز خرید One Nation Paris
وقتی قدم به وان‌نِیْشِن می‌گذارید با ساختمانی روباز و فضای سبزی زیبا روبرو می‌شوید. اگر هوا مناسب باشد یک خرید خوب در انتظارتان است مخصوصا که اجناس قیمت‌های مناسبی دارند. کارکنان فروشگاه رفتار بسیار دوستانه‌ای دارند و اکثراً می‌توانند انگلیسی صحبت کنند.
ساختمان این مرکزخرید دو طبقه است، در طبقه همکف لباس‌های اسپرت و ورزشیevi’s ،Desigual ، New Balance ،American و در طبقه دوم لباس‌های لوکسVoltaire ،Sandro ،The Kooples ، Cacharel به فروش می‌رسد و می‌توانید اجناس فصل قبل از 30% تا 70% ارزان‌تر بخرید.

مرکز خرید وان‌نیْشِن
اگر احساس گرسنگی کردید 3 رستوران مختلف در این مرکز خرید وجود دارد.

در کل محل خوبی برای خرید و پیاده‌روی است. در طول هفته تقریبا خلوت است، حتی آخر هفته‌ها، به آن صورت شلوغ نمی‌شود. این مرکز خرید هر روز باز است؛ روزهای عادی از ساعت 10 صبح تا 8 شب و یک‌شنبه‌ها از ساعت 11 صبح تا 8 شب

? مرکز خرید Beaugrenelle Paris
بوگْرونِل (Beaugrenelle) مرکزخریدی در نزدیکی رودخانه سن است که با حدود 15 دقیقه پیاده‌روی از برج ایفل به آن می‌رسید. این مرکز خرید که در اواخر دهه 70 میلادی ساخته شده در اکتبر 2013 پس از تعمیرات بازگشایی شد. بوگْرونِل ترکیبی از یک فروشگاه زنجیره‌ای و یک مرکز خرید با 120 مغازه و رستوران از غذاهای سراسر دنیا از جمله مکزیک، ایتالیا، فرانسه و ژاپن است.

مرکز خرید بوگْرونِل
بیشتر مغازه‌ها در بوگْرونِل یکشنبه‌ها باز هستند.

وای‌فای رایگان، اطلاعات توریستی، خدمات خودروهای برقی، ایستگاه دوچرخه و پارکینگ از دیگر خدمات این مرکزخرید است. برای رسیدن به بوگْرونِل کافیه از خطوط مترو 6 و 10 که در نزدیکی این مرکز خرید استفاده کنید.

سوغاتی از فرانسه چی بخرم؟

عطر

در فرانسه چیز‌های متنوعی برای هدیه وجود دارد که قطعاً عطر یکی از آنهاست. تاریخچه عطر در فرانسه به دوران قرون‌وسطی برمی‌گردد. با خرید عطر علاوه بر هدیه‌ای لوکس برای عزیزان‌تان آنها را سفر به یکی از زیباترین شهرهای دنیا شریک می‌کنید. شهر گِرَس Grasse فرانسه بهترین مکان برای خرید عطر است. در این شهر انواع عطرهای دست‌ساز گران‌بها را می‌توانید پیدا کنید.

perfourm franceعطرهای فرانسوی را در جهان معروفند.

کلاه Berets 

کلاه بِرْت (Berets) یکی دیگر از سوغاتی‌های معروف در فرانسه است. این کلاه پشمی شما را یاد هنرمندان فرانسوی می‌اندازد. یک نماد برجسته و هدیه‌ای عالی که از سفر به پاریس باقی می‌ماند.

beretاین کلاه‌های رنگارنگ خیلی بامزه‌اند.

شیرینی Macaroons

این شیرینی میوه‌ای کوچک که از پودر بادام، سفیده تخم‌مرغ و شکر ساخته شده طرفداران زیادی دارد. شما دنبال هر طعمی باشید، میوه‌ای، کلاسیک و …. پیدا می‌کنید. یک دسر فرانسوی که تقریبا تمام افراد با سلیقه‌هایی غذایی مختلف آن را می‌پسندند و مقاومت در برابرش سخت است.

Macaroonاین شیرینی از خوشمزه‌ترین سوغاتی‌های فرانسه است.

چاقو

اگر به دنبال هدیه‌‌ای مفید هستید پیشنهاد می‌کنیم چاقوی ساخت فرانسه را بخرید. هدیه‌ای که برای همه قشر، از افراد اهل طبیعت و کوه گرفته تا برای استفاده در خانه بسیار مفید است.

موقع کار با این چاقو، مراقب باشید

مراکز خرید فرانسه
در نقشه‌ی زیر مکان دقیق مراکز خرید فرانسه را برای‌تان مشخص کرده‌ایم.

[تعداد: 7    میانگین: 4.9/5]
برچسب(ها)
موقعیت(ها)

کارگردانی انیمیشن خوندم و شیفته‌ی کتاب‌های دن براوون‌ام. عاشق یادگیری‌ام و از آموزش دانسته‌هام لذت می‌برم. همیشه برای پیدا کردن راه‌حل‌های تازه و جدید آماده‌ام و با یکنواختی جور نیستم. کمک به دیگران و مفید بودن قشنگ‌ترین حس برامه. حساسیت ندارم چه کاری بهم سپرده می‌شه اما برام خیلی مهمه اون کار دقیق و درست انجام بشه. تیراندازی جزو علاقه‌هامه و دارم سعی می‌کنم به سطح حرفه‌ای برسم.

امتیاز دهید 2 دیدگاه ۵ / 4.2 32 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
فرزانه سروی
31 اردیبهشت، 1397
در پاسخ به آرشیناز فهادان
توی سوغاتی های متفاوتی ک از فرانسه آوردم به جرات میتونم بگم عطر بهترینشون بود.

ممنون که تجربه‌تون رو با ما و بقیه کاربران به اشتراک گذاشتید.

آرشیناز فهادان
30 اردیبهشت، 1397

توی سوغاتی های متفاوتی ک از فرانسه آوردم به جرات میتونم بگم عطر بهترینشون بود.