بهترین مراکز خرید انگلیس کجا هستند؟

از برندها تا حراجی‌ها

15 اردیبهشت، 1397
15 اردیبهشت، 1397
مدت مطالعه :

انگلیس برای آن‌ها که عاشق خرید هستند تنوع بسیار بالایی دارد. مراکز خرید انگلیس از مرکزهای بسیار لوکس تا بازارهای محلی، سعی دارند تا خریداران را به سبک بریتانیایی راضی نگه دارند و فرهنگ خودشان را رواج دهند.

بازار خیابانی پورتوبلا لندن

در انگلیس از کجا چی بخریم؟

? هارودز (Harrods)
هارودز در نایتس‌بریج (Knightsbridge) لندن یک برند و مرکز خرید بسیار لوکس است که با دیدن برندها و قیمت‌های آن شاید شوکه شوید! در این فروشگاه لوکس که 3 بخش محصولات زنانه، مردانه و بچه‌گانه دارد تمام برندهای معروف لوازم آرایش و مد شعبه دارند. تام فورد (Tom Ford) برندی‌ست که عطرهایش معروف و جهانی است، پس اگر علاقه به خریدن عطر “تام فورد بِلک‎اورکید” دارید در هارودز می‌توانید آن را پیدا کنید.

مرکز خرید هارودز لندنسوغاتی‌های لوکس و زیبا را از هارودز بخرید، چترهای مارک هارودز معروف هستند.

علاوه بر برندهایی مانند ورساچی (Versace)، دولچ‌اند‌گابانا (D&G)، هابلوت (Hublot)، فندی (Fendi)، گوچی (Gucci) و… فروشگاه‌های برند هارودز نیز شلوغ هستند و محصولاتی مانند کیف و مواد‌خوراکی دارند. حتما به تالار غذای این مرکز خرید سر بزنید چون طعم غذای هرکشوری را بخواهید می‌توانید بچشید. از خاویار و غذاهای دریایی هارودز نمی‌شود گذشت. هارودز هر روز از 11:30 تا 6 بعدازظهر باز است و از مقاصد مهم خرید برای گردشگران لندن به‌حساب می‌آید.

مراکز خرید انگلیس - هارودزبرند سنت لارن (Saint Lauren) در هارودز شعبه دارد و کیف‌های این برند بسیار گران هستند.

خیابان آکسفورد از بزرگ‌ترین خیابان‌های خرید در انگلیس است. اگر می‌خواهید لباس‌های ارزان و با کیفیت قابل‌قبول بخرید به فروشگاه‌های زنجیره‌ای Primark بروید که یک شعبه هم در خیابان آکسفورد دارد.

مصطفی سروی
یک اسمارتیزی

? وست‌فیلد لندن (London westfield)
وست‌فیلد لندن در سال 2008 به عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید اروپا شناخته شد. بیش از 360 مغازه خرده فروشی در این مرکز خرید وجود دارد، پس خیال‌تان راحت باشد که هرچیزی که می‌خواهید در این‌جا موجود است. برندهای لوکس مانند لویی ویتون (Louis Vuitton)، باربری (Burberry) و مارک‌های محبوب هولیستر (Hollister) و… در وست‌فیلد شعبه دارند.

مرکز خرید وست فیلد (westfield) لندنوست‌فیلد 46 هکتار است.

نمایندگی اپل (Apple) در طبقه اول وستفیلد است. پس اگر خواستید آیفون X بخرید به این نمایندگی مراجعه کنید. فروشگاه دیزنی (Disney) در طبقه همکف، برای کودکان‌تان جذاب خواهد بود. تنوع رستوران و غذا نیز بسیار بالاست و انتخاب‌های بسیاری پیش‌روی‌تان است. این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است اما یکشنبه‌ها از 12 ظهر تا 6 بعدازظهر هستند. برای اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه کنید.

? باکس‌پارک (Boxpark)
باکس‌پارک بسیار خاص است. کسانی که به مد و فشن قدیمی علاقه دارند به این‌جا می‌آیند تا از دو فروشگاه نوردیک پوئتری (Nordic Poetry) و شوگر+استایل (Sugar+Style) خرید کنند. ایده‌ی اصلی باکس‌پارک جمع کردن مغازه‌ها و دکه‌های غذای خیابانی در کنار هم بود. استایل و طراحی ساختمان باکس‌پارک نیز شبیه به یک کانکس یا دکه است.

باکس‌پارک (Boxpark) لندنانواع غذاهای خیابانی از تایوانی گرفته تا انگلیسی در این مرکزخرید پیدا می‌شود.

نوردیک پوئتری توسط خانم سوئدی آمِلی لینگرن به‌وجود آمد. اوایل این برند فقط یک خرده‌فروشی کوچک بود اما فروش آنلاین آن‌ها آن‌قدر بالا رفت تا اولین فروشگاه این برند 2 سال پیش در باکس‌پارک باز شد. حالا آن‌ها متخصصان مد دارند، تا مطمئن شوند شما استایل کلاسیک و قدیمی مورد نظرتان را پیدا می‌کنید. جواهری Astrid & Miyu نیز جواهرات خاصی دارد که حتما باید آن‌ها را ببینید. ساعت کاری هر بخش از باکس‌پارک با هم متفاوت است اما هر روزه از 9 صبح تا 10 شب باز هستند.

نوردیک پوئتریبا نوردیک پوئتری به گذشته مد و فشن سفر کنید

هفته مد لندن

از مهم‌ترین هفته‌های مد جهان، هفته مد لندن است. در این هفته که از 16 فوریه تا 20 فوریه برگزار می‌شود، تمامی برندهای معروف کلکسیون لباس‌های جدیدشان را به نمایش عموم می‌گذارند تا در صورت پسند، مردم بتوانند آن‌ها را بخرند.

? پورتوبلا (Portobello)
پورتوبلا یک بازار خیابانی رنگارنگ و بزرگ است که همه‌چیز در آن پیدا می‌شود، اما معروفیت آن به دلیل فروشگاه‌های عتیقه‌جات و لوازم آنتیک است. وقت خود را در مغازه‌های اول تلف نکنید، هر قدر جلوتر بروید چیزهای بهتر و حتی عجیب‌تر پیدا خواهید کرد. پورتوبلا را مانند پارکینگ پروانه خودمان فرض کنید با این تفاوت که سرپوشیده نیست و یک خیابان طویل است. سوغاتی‌های خود را از این‌جا بخرید چون تنوع محصول بالایی دارد.

پورتوبلا مارکت
بازار خیابانی پورتوبلا (Portobello)
بازار خیابانی
پورتوبلا یکشنبه‌ها بسیار شلوغ می‌شود

بازار میوه و سبزیجات تازه و غذاهای خیابانی نیز در این بازار به‌راه است. در ظهر و وقت ناهار شلوغی پورتوبلا به اوج می‌رسد و گاهی حتی جایی برای سوزن انداختن نیست. ساختمان‌های رنگی این خیابان مناسب عکس گرفتن برای گذاشتن استوری‌های اینستاگرامی‌ست. پورتوبلا از ساعت 10.30 تا 4 بعدازظهر باز است.

? بارو مارکت (borough market)
بارومارکت برای دوست‌داران غذا مکانی مهم است. در این بازار انواع و اقسام سبزیجات و میوه تازه، گوشت، مرغ و ماهی تازه را می‌توانید تهیه کنید. چوریزو، فیش اند چیپس، غذاهای گیاهی و … را در بارو‌مارکت بخورید و جای دیگری هم نروید.

بارو مارکت لندن (borough market)بارومارکت در سال 1851 افتتاح شده است

مارک وینس جهانگرد تایلندی این مکان را این‌گونه توصیف می‌کند:” بهترین جا برای انتخاب‌های جذابِ متنوع که ارزش امتحان کردن را دارد. پس اگر عاشق غذا و خرید کردن هستید نباید بارو مارکت لندن را از دست دهید.” بارو‌مارکت هر روز 10 تا 5 بعدازظهر و یکشنبه‌ها 8 صبح تا 6 بعدازظهر میزبان دوست‌داران خرید و مواد ارگانیک است.

میوه های تازه بارو مارکتصبح زود در بارو مارکت باشید چون به سرعت سبزیجات و میوه‌های تازه‌اش به فروش می‌رسد
کمدن لندن
کمدن مارکت لندن
کمدن‌ مارکت (Camden market)

کمدن‌مارکت (Camden market) جایی‌ست که هنر و خرید به‌هم پیوند می‌خورند. مغازه‌ها سعی کردند با نقاشی گرافیتی و مجسمه‌ها فروشگاه‌شان را زیبا کنند. باور کمدن‌مارکت بر این است که در این‌جا دو روزِ شبیه به‌هم پیدا نخواهید کرد و همیشه چیزهای جدیدی این‌جا وجود دارد.

سوغاتی از انگلیس چی بخرم؟

? سرویس چای‌خوری
مراسم چای عصرگاهی در انگلیس معمولا در ساعت 4 بعدازظهر برگزار می‌شود. مهم‌ترین اصل این مراسم قوری و فنجان چینی به همراه شیرینی است. سرویس چای‌خوری انگلیسی بخرید تا در هرجای دنیا این مراسم به طور صحیح انجام شود.

? چتر
تمام دنیا لندن و انگلیس را با روزهای بارانی و سردش می‌شناسند اما مهم‌ترین لذت این باران، صدای ضربه‌ی قطرات باران به چتر است، در حالی که دارید در خیابان‌های نورانی قدم می‌زنید. اگر می‌خواهید دوباره این حس و خاطرات برای‌تان تداعی شود یک چتر بخرید.

سوغاتی لندن

? جاسوییچی و مجسمه از مینی‌کب و باجه تلفن
مینی‌کب و باجه تلفن قرمز از نمادهای اصلی انگلستان هستند. جاسوییچی، مجسمه و ماکت‌های کوچکی از این دو نماد را بخرید و به دوستان‌تان سوغاتی دهید.

? مداد و جامدادی‌های خاص
مداد و جامدادی‌های سِت و یکدستی که بسیار زیبا هستند و می‌توانند هدیه‌ای شیک برای دانشجویان یا دانش‌آموزان باشند. این مدادها معمولا طرح‌های کمیاب و خاص دارند.

آدرس مراکز خرید در انگلیس
در نقشه‌ی زیر مکان دقیق مراکز خرید شهر لندن انگلیس را برای‌تان مشخص کرده‌ایم.

[تعداد: 8    میانگین: 4.5/5]
برچسب(ها)
موقعیت(ها)

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند. در کنار نوشتن، همیشه از دیدن فیلم لذت می‌بردم، به همین دلیل شروع کردم زیرنویس زدن و شدم AmirDW.

امتیاز دهید 2 دیدگاه ۵ / 4.1 63 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
F
25 فروردین، 1399
در پاسخ به ستایش
من دوست دارم به لندن سفر کنم تابعیت انگلیسی داشته باشم راستش هرکی قصد سفر رو داره حتما به انگلیس سفر کنه انگلیس از مراکز خرید تافروشگاه های لوکس و رستوران های لاکچری ومناضر زیبا معروف است

اگه بخوای حتما” میشه

ستایش
11 اسفند، 1398

من دوست دارم به لندن سفر کنم تابعیت انگلیسی داشته باشم راستش هرکی قصد سفر رو داره حتما به انگلیس سفر کنه انگلیس از مراکز خرید تافروشگاه های لوکس و رستوران های لاکچری ومناضر زیبا معروف است