بهترین مراکز خرید اسپانیا کجا هستند؟

از برندها تا حراجی‌ها

30 تیر، 1397
30 تیر، 1397
مدت مطالعه :

بیشتر مراکز خرید اسپانیا بازسازی و تغییر کاربری ساختمان‌های قدیمی است. پس این می‌شود یک تیر و دو نشان؛ هم یک استادیوم گاوبازی را می‌بینید و هم یک مرکز خرید زیبا. هیچکس تصور نمی‌کند یک ایستگاه قطار قدیمی چگونه به مرکز خرید مدرن تبدیل می‌شود اما از یک کشور سوررئال و معمار هیچ چیز بعید نیست.

مرکز خرید بارسلونا

در مادرید از کجا چی بخریم؟

◊ مرکز خرید Principe Pio Mall
فیلم هوگو (hugo) ساخته مارتین اسکورسیزی را به یاد آورید که داستانش در یک ایستگاه قطار شلوغ اتفاق می‌افتاد و نگهبان آن‌جا عاشق گل فروش ایستگاه قطار شده بود. وقتی به Principe Pio Mall می‌روید دقیقا همین حس را پیدا می‌کنید و عاشق ایستگاه قطار قدیمی مادرید می‌شوید که حالا به یک مرکز خرید تبدیل شده است.

مرکز خرید pio mallدر خارج از مرکز خرید، کاروسلی وجود دارد که می‌توانید کودکان‌تان را سوارش کنید

این مرکز خرید نسبتا کوچک اما با تنوع بالا، رضایت شما را جلب خواهد کرد. برند پاندورا نیز در این‌جا شعبه دارد و کفش فروشی‌های بسیار خوبی در pio mall وجود دارد. این‌جا به راحتی با مترو قابل دسترس است. برای خوردن یک ناهار خوشمزه هم به رستوران‌ها و کافه‌های کوچک و بزرگ این‌جا سر بزنید.

مراکز خرید اسپانیا
برای خرید‌های روزمره یا وسایل موردنیاز ضروری مانند خرید مسواک و خوراکی‌های خوشمزه به Mercadona بروید که یک فروشگاه بزرگ است. کاربران تریپ ادوایزر نمره خوبی به این فروشگاه دادند و آن را مفید خواندند.

◊ مرکز خرید El corte ingles
هر آنچه که از یک مرکز خرید می‌خواهید در El corte ingles جمع شده است. در این مرکز خرید برندهای معروفی مانند سواچ (Swatch)، بولگاری (Bvlegari) و… شعبه دارند. در زیرزمین El corte یک هایپر مال بزرگ هست که انواع و اقسام میوه‌ها و سبزیجات و گوشت و مرغ را علاوه بر کیک و شیرینی می‌توانید بخرید.

مرکز خرید el corte inglesبرندهای ساعت معروف در این مرکز خرید شعبه دارند.

در طبقه ششم و هفتم هم فود کورت وجود دارد که می‌توانید خستگی خرید را آنجا با یک قهوه در کنید. پاسپورت خود را همراه داشته باشید چون اگر به این مرکز خرید بروید می‌توانید برای توریست-کارت ثبت نام کنید و 10 درصد تخفیف در خریدتان بگیرید. اگر 90 یورو خرید کنید با گرفتن فرم رایگان شدن مالیات و دادن آن به فرودگاه هنگام برگشتاز اسپانیا خریدتان معاف از مالیات می‌شود.

◊ بازار محلی El Rastro
داد و سر و صدا به زبان اسپانیایی برای کشاندن مشتری به غرفه‌ها را در بازار محلی El Rastro بشنوید. این بازار محلی توریست پسند است و هر یکشنبه برپا می‌شود. به گفته کاربران تریپ ادوایزر شما به بیش از 3 ساعت برای قدم زدن و دیدن غرفه‌ها نیاز دارید. از تی‌شرت و دستبند و سوغاتی‌های اسپانیایی بگیرید تا خوراکی‌های خیابانی، در این بازار شلوغ و پرهیاهو پیدا می‌شود.

بازار محلی el rastroکارهای هنری مانند مجسمه و کپی نقاشی‌های هنرمندان معروف رااز این بازار بخرید

این بازار محلی شبیه به پارکینگ پروانه خودمان است و وسایل قدیمی و آنتیک نیز در بساط غرفه‌ها پیدا می‌شود

در بارسلونا از کجا چی بخریم؟

◊ مرکز خرید La Maquinista
اپل استور، مبلمان و وسایل خانگی، کتابخانه، مغازه محصولات چندرسانه‌ای، لباس و اکسسوری مردانه و زنانه و یک فودکورت بزرگ با رستوران‌های متنوع و دو طبقه پارکینگ زیرزمینی مرکز خرید بزرگی را تشکیل می‌دهند که تمام و کمال است. La Maquinista در یارسلونا با 250 هزار متر مربع زیربنا بزرگترین مرکز خرید در بارسلونا است.

مرکز خرید اسپانیا بارسلونایک سالن بولینگ و بازی‌های آرکید نیز از امکانات این مجموعه است.

در فضای باز این مجموعه که قدم می‌زنید تبلیغ‌های قدی پرزرق و برق برندهای معروف را خواهید دید که چشم هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. حراجی برندهایی مانند هالیستر، آدیداس و نایک را از دست ندهید!

خیابان لارامبلا La rambla نیز از خیابان‌هایی‌ست که توریست‌ها برای خرید سوغاتی و نوشیدن قهوه به آن بسیار می‌روند. این خیابان نزدیک محله گوتیک است و می‌توانید پس از بازدید از این محله به این خیابان هم سر بزنید و چند سوغاتی برای خود و دوستان‌تان بخرید.

◊ مرکز خرید Maremagnum
مرکز خرید Maremagnum در بندر El Port Vell واقع شده است. با دیدن این مرکز خرید که کنار بندر است شاید یاد مرکز خرید منطقه آزاد کاسپین بیافتید با این فرق که در این‌جا برندهای معروفی مانند برشکا، h&m و آدیداس شعبه دارند. 

مرکز خرید اسپانیا maremagnumبرند جک اند جونز در این مرکز خرید شعبه دارد. سلفی‌های زیادی این‌جا بگیرید

مرکز خرید Maremagnum حتی یکشنبه‌ها هم باز است و در 365 روز سال تعطیلی ندارد و هر روز از 10 صبح تا 10 شب مشغول به کارند. این فروشگاه یک نعمت است چون شاید در روز یکشنبه به چیزی مانند عینک آفتابی احتیاج پیدا کنید و همه‌جا بسته باشد. حتی اگر خریدی هم نکنید دیدن این مرکز خرید بر روی اسکله و کنار بندر می‌تواند جذاب باشد.

◊ مرکز خرید Las Arenas
اینجا یک مکان توریستی است. مرکز خرید 5 طبقه‌ای که دید 360 درجه به شهر بارسلونا دارد. جالب است بدانید قبل از اینکه در سال 2011 این‌جا به مرکز خرید تبدیل شود یک مرکز گاوبازی بوده است و مردم برای تماشای مسابقات گاوبازی به las arenas می‌آمدند. دو طبقه از آن فروشگاه‌های مختلف لباس و اکسسوری و… است و طبقات دیگر رستوران و کافه. و در آخر پشت بام دایره‌ای شکل با نمای شهر.

مرکز خرید las arenasبرند مانگو و بیشتر برندهای معروف در این مرکز خرید هم شعبه دارند

سوغاتی از اسپانیا چی بخرم؟

◊ بادبزن
بادبزن‌های اسپانیایی در دست زنان این کشور خودنمایی می‌کند. این بادبزن‌ها در گرمای تابستان به شما کمک می‌کند تا خنک شوید. اسپانیایی‌ها از آن در رقص‌های فلامنکو هم استفاده می‌کنند.

◊ شمشیرهای تولدویی (Toledo)
به شوالیه‌ها و قرون وسطی علاقه دارید یک شمشیر تولدویی بخرید. تولدو به استیل‌های خوب و محکمش معروف است. البته امروزه این شمشیرها برای توریست‌ها ساخته می‌شود وجنبه نمایشی دارد.

آدرس مراکز خرید در اسپانیا
در نقشه‌ی زیر مکان دقیق مراکز خرید شهرهای مادرید و بارسلونا اسپانیا را برای‌تان مشخص کرده‌ایم.

[تعداد: 6    میانگین: 3.7/5]
برچسب(ها)
موقعیت(ها)

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند. در کنار نوشتن، همیشه از دیدن فیلم لذت می‌بردم، به همین دلیل شروع کردم زیرنویس زدن و شدم AmirDW.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 4.2 49 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.