ویلا سه خوابه ساحلی دهکده کیش

25 آذر، 1398
25 آذر، 1398
مدت مطالعه: دقیقه
در میان انبوهی از هتل‌های رنگارنگ با ساختمان‌های بزرگ و کوچک، داشتن خانه‌ای برای اقامت که تماماً در اختیار شما باشد و فضای لوکس و اختصاصی برای شما مهیا کند، لطف دیگری دارد. ویلا سه‌خوابه ساحلی دهکده کیش در محلی به نام دهکده ساحلی واقع است که پر از ویلاهایی با منظره‌ی روبه‌دریاست. ویلا سه-خوابه ساحلی دهکده کیش در سال 1390 ساخته شد و از آن زمان، میزبان گردشگران خاص جزیره کیش بوده است. در نظر داشته باشید ویلا سه‌خوابه ساحلی دهکده کیش از اقامتگاه‌های لوکس و گران‌قیمت جزیره کیش است.
 
راه‌های دسترسی به ویلا سه‌خوابه ساحلی دهکده کیش
آدرس:
بخش جنوبی خیابان جهان- دهکده ساحلی کیشvvvvvv
راه_دسترسی:
راه‌های دسترسی: تنها راه دسترسی به دهکده ساحلی کیش خیابان جهان است. به دلیل نزدیکی ویلا سه‌خوابه ساحلی دهکده کیش به دلفیناریوم کیش، پیدا کردن تاکسی برای این مسیر راحت است. همچنین برای تردد در شهر هم می‌توانید از خودروی لوکسی که صاحب ویلا سه‌خوابه ساحلی دهکده کیش به‌صورت اجاره در اختیار شما می‌گذارد، استفاده کنید و کیش‌گردی کنید. اگر بعد از نشستن هواپیما می‌خواهید مستقیم به ویلا سه‌خوابه ساحلی دهکده کیش بروید، ترنسفر فرودگاهی رایگان بهترین راه است.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
از ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی ویلا

ویلا سه‌خوابه ساحلی دهکده کیش یک ویلای خصوصی و اصطلاحاً لاکچری است که به‌صورت خانه دوبلکس ساخته‌شده است. مساحت کل این ویلا 300 متر است که 250 متر از آن را زیربنا تشکیل می‌دهد. دید ویلا سه‌خوابه ساحلی دهکده کیش کاملاً رو به دریاست و برای اینکه به دریا برسید فقط باید عرض خیابان جهان را طی کنید تا ساحل زیبای جزیره کیش را بغل کنید. ظرفیت استاندارد ویلا سه‌خوابه ساحلی دهکده کیش 6 نفر است و نهایتا تا 10 نفر می‌تواند افزایش یابد؛ اما برای اضافه کردن نفراتی بیش از 6 نفر، باید مبلغی به ازای هر  نفر به کل مبلغ اضافه کنید. ویلا سه‌خوابه ساحلی دهکده کیش همانطور که از نامش پیداست سه اتاق خواب دارد که در هرکدام از اتاق‌ها یک‌تخت دونفره، یک میز و آیینه وجود دارد. در طبقه‌ی پایین ویلا علاوه بر امکانات عمومی خانه مانند مبلمان، میز، صندلی و تلویزیون، یک تاب ریلکس و یک میز بیلیارد نیز وجود دارد. آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام و یک اتاق مستر در طبقه‌ی همکف قرار دارند. در بیرون و فضای باز ویلا سه‌خوابه ساحلی دهکده کیش علاوه بر فضای سبز، یک استخر روباز قرار دارد و در کنار این استخر یک تاب چوبی نیز موجود است.
در طبقه‌ی بالا نیز اتاق‌های خواب به همراه تراس قرار دارند. کف تراس ویلا سه‌خوابه ساحلی دهکده کیش چمن مصنوعی است. یک‌تخت سنتی برای دورهمی، میز و صندلی، فوتبال دستی، باربکیو و یک تاب ریلکس دیگر با چشم انداز دریا آرامش و لذت وصف نشدنی‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد.
نقاط قوت
  • تحویل 24 ساعته
  • امکانات رفاهی کامل
  • آشپزخانه مجهز
  • اقامتگاه لوکس و راحت
  • اینترنت بی‌سیم رایگان و نامحدود
  • ترنسفر فرودگاهی رایگان
  • امکان اجاره اتومبیل (بدون راننده)
  • دسترسی آسان به دریا
  • دسترسی آسان به اماکن تفریحی
  • پارکینگ روبازدسترسی راحت برای افراد کم‌توان و ناتوان
  • وجود سرایدار و نگهبان
نقاط ضعف
  • تخت خواب‌های کمتر از حداکثر ظرفیت
  • دوری از بخش اصلی شهر
  • دوری از مراکز خرید
  • امکانات برای سرو غذا
نحوه رزرو
  • رزرو اینترنتی از طریق وب‌سایت‌های رزرو اقامتگاه آنلاین

امکانات برای سرو غذا

مطمئناً در هر سفری درست کردن غذا توسط خودتان لذت خاص خودش را دارد؛ مخصوصاً اگر فضای مناسب هم برای آن فراهم باشد. آشپزخانه ویلا سه‌خوابه ساحلی دهکده کیش بسیار مجهز و همه‌چیز تکمیل است. اجاق‌گاز، یخچال، مایکروفر، میز ناهارخوری و... تنها بخشی از تجهیزات آشپزخانه ویلا سه‌خوابه ساحلی دهکده کیش است. همچنین برای صرف کباب که پایه‌ی تمام سفرهای ما ایرانی‌هاست، یک باربکیو در بالکن وجود دارد که می‌توانید غذاهای کبابی لذیذی برای خود و همراهانتان تهیه کنید. اما اگر به صرف غذا در رستوران علاقه دارید، رستوران شاندیز سرسبز تقریباً دو کیلومتر از شما فاصله دارد.

امکانات برای خرید سوغاتی

به دلیل اینکه ویلا سه‌خوابه ساحلی دهکده کیش در بخش مرکزی شهر واقع نیست و تقریباً در حومه جزیره کیش قرار دارد، دسترسی به مراکز خرید جزیره کیش کمی دشوار است؛ به‌طوری‌که با نزدیک‌ترین مرکز خرید کیش که همان بازار مرجان است، تقریباً 6 کیلومتر فاصله هست.
قوانین و نکات
ممنوعیت داشتن حیوانات خانگی
ممنوعیت برگزاری مراسم و جشن
ارائه مدارک هویتی معتبر الزامی است
هزینه نظافت ویلا به‌صورت جداگانه محاسبه می‌شود
آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

استخر روباز
آشپزخانه
اینترنت در اتاق
باربیکیو
تلویزیون در اتاق
حمام
سرویس بهداشتی فرنگی
کولر گازی
مبلمان
یخچال

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

موقعیت(ها)

از وقتی یادم میاد عاشق موسیقی و تکنولوژی بودم. شرایط جوری نبود که به عشق اولم "موسیقی" برسم؛ واسه همین سراغ علاقه¬ی بعدیم رفتم و الکترونیک و مخابرات رو برای تحصیلم انتخاب کردم. ¬برنامه¬نویسی وب و بلاگ نویسی از کاراییه که بهشون علاقه دارم و انجامشون میدم؛ اما هنوزم موسیقی واسم یه¬چیز دیگه¬ست.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 1 2 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.