هتل الماس 2 مشهد

10 آذر، 1398
10 آذر، 1398
مدت مطالعه: 4 دقیقه
در سال گذشته نزدیک به 30 میلیون نفر از هم‌وطنان ما از شهر مشهد دیدن کرده‌اند. یقینا پیدا کردن هتل مناسب برای همه این افراد دغدغه اصلی بوده است. هتل الماس 2 هتلی در نزدیکی حرم و در مسیر پر رفت و آمد شهری قرار دارد. هتل الماس 2 توسط گروه هتلداری الماس ساخته شده و شعبه دوم هتل الماس 1 که در همین خیابان واقع شده، محسوب می‌شود.
کمی بعد از اتمام بازسازی الماس 1، در سال 1395 گروه هتلداری الماس، از شعبه دوم هتل‌های خود رونمایی کرد. یک آسمان‌خراش 25 طبقه که با تمام ساختمان‌های اطراف تفاوت ظاهری زیادی داشت. تفاوت‌های هتل الماس 2 نسبت به دیگر هتل‌ها تنها به شکل ظاهری محدود نمی‌شود. الماس 2 به سرعت توانست در رقابت با هتل‌های با سابقه، جای خود را در میان هتل‌های لوکس و مجلل مشهد پیدا کند. فروشگاه و مرکز خرید، استخر، آتلیه عکاسی، چای‌خانه سنتی، گیم سنتر، سونا، ماساژ، سرویس حرم و تور درون شهری و برون شهری، خدمات CIP و سرویس کرایه اتوموبیل از امکاناتی است که هتل الماس 2 را نسبت به دیگر هتل‌ها متمایز و برتر کرده است.
آدرس:
مشهد، خیابان امام رضا (ع)، نبش امام رضا 20
راه_دسترسی:
هتل الماس 2 را می‌توان یک هتل دو جانبه نام برد. شما از یک طرف نزدیک به حرم امام رضا (ع) هستید و می‌توانید در هر زمانی از روز که خواستید با پای پیاده، به سمت حرم حرکت کنید و کمتر از ده دقیقه بعد در حرم باشید. از طرف دیگر اما می‌توانید با مترو به سمت شاندیز بروید. با BRT به توس و طرقبه بروید و با تاکسی درون شهری به سمت سرزمین موج های آبی حرکت کنید. شاید مسیرها طولانی باشد اما سرراست و ماشین‌رو است.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
از ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی هتل الماس 2 مشهد

ساختمان اصلی هتل الماس 2، در 25 طبقه و مجموعا 218 اتاق ساخته شده است. این هتل گنجایش نزدیک به 600 تخت را دارد و در روزهای شلوغ و ایام پیک سال، از مدت‌ها قبل باید برای اتاق‌های آن جا رزرو کنید. پارکینگ مجموعه الماس 2 نیز گنجایش 60 خودرو را دارد که استفاده از آن برای ساکنین مقیم رایگان است. از ویژگی‌های بارز اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل الماس 2، طراحی خاص آن‌ها است. انواع سبک‌های معماری در طراحی سوئیت‌های مجلل هتل به کار برده شده است. سبک معماری تمدن‌ها، سبک صفویه، سبک ایران باستان، سبک هند، آفریقا، تایلند، روسیه، ترکیه، ایتالیا و عرب از مدل‌های طراحی دکوراسیون و معماری اتاق‌ها است. برای زوج‌های جوانی که به منظور ماه عسل هتل الماس 2 را انتخاب می‌کنند، اتاق مخصوص هانی‌مون نیز طراحی شده است که با داشتن امکاناتی مانند حمام با وان و گل‌آرایی و سرویس میوه و شیرینی تجربه یک اقامت فراموش نشدنی را به ساکنین القا می‌کند.
نقاط قوت
  • موقعیت خوب مکانی هتل و نزدیکی به مکان‌های مختلف
  • طراحی منحصر به فرد و خیره کننده اتاق‌ها
  • برخورد مناسب و خوشرویی پرسنل هتل
  • طراحی مدرن معماری ساختمان
  • ترانسفر رایگان به راه‌آهن و فرودگاه
  • قیمت مناسب منوی غذا
نقاط ضعف
  • سرعت پایین ارائه خدمات
  • پایین بودن گنجایش پارکینگ
  • نبود پنجره در بعضی از اتاق‌ها
  • نبود اورژانس و پزشک مستقر
  • گرانفروشی در مغازه‌ها
نحوه رزرو
  • مراجعه حضوری به هتل و قسمت پذیرش؛ تماس با شماره تلفن پذیرش: 31414-051
  • رزرو اینترنتی از طریق تمامی سایت‌های ارائه دهنده خدمات بومگردی
  • رزرو از طریق وبسایت رسمی هتل الماس 2

امکانات برای سرو غذا

رستوران فیروزه، رستورانی مستقر در هتل الماس 2 مشهد است. این رستوران با طبخ انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، فست‌فود و حتی گیاهی توانسته تمامی سلیقه‌ها و طبع‌های غذایی را پوشش داده و غذاهای دلخواه هر کسی را تهیه کند. نوع سرو غذا را شما انتخاب می‌کنید. می‌توانید غذای خود را در رستوران میل کنید، یا به اتاق‌تان اورده شود و یا حتی غذا را به شکل بیرون‌بر دریافت کنید. گنجایش 200 نفری رستوران نیز، می‌تواند ان را مکان خوبی برای جلسات و همایشات شما کند. این رستوران در طبقه 17 هتل قرار دارد و اگر در میزهای کنار پنجره‌های شیشه‌ای رستوران بنشینید، می‌توانید غذای خود را با منظره شهر میل کنید. برای هر اتاق نیز مینی‌بار غیر رایگان در نظر گرفته شده است. می‌توانید برای شارژ آن نیز با قسمت بوفه تماس بگیرید.


امکانات برای خرید سوغاتی

این هتل فروشگاه‌هایی برای خرید سوغاتی دارد اما شما می‌توانید به مراکز خرید نزدیک هتل هم بروید. مرکز خرید آسمان و مرکز خرید ورسیج مشهد تنها 5 الی 10 دقیقه با هتل فاصله دارند.
قوانین و نکات
هزینه اقامت برای کودکان زیر 5 سال، رایگان و برای کودکان 5 تا 10 سال در صورت عدم استفاده از امکانات هتل، نیم بها و برای کودکان بالای 10 سال، تمام بها خواهد بود.
پذیرش خانم های مجرد و تنها، با ارائه کارت ملی و یا شناسنامه عکس‌دار امکان پذیر است.
پذیرش زوجین با استفاده از صیغه‌نامه مهر برجسته و کارت ملی و یا شناسنامه عکس‌دار امکان پذیر است. این امکان فقط برای مهمانان ایرانی وجود دارد.
نرخ مهمان‌های خارجی برابر با نرخ مصوب هتلداری ایران است.


آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

تلویزیون در اتاق
چای ساز
سرویس بهداشتی فرنگی
سیستم گرمایش و سرمایش
صندوق امانات در اتاق
کمد لباس
لوازم بهداشتی
مبلمان
میز تحریر
مینی بار با هزینه

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

اگر برای خیلی از افراد خواندن و نوشتن در همان دوران مدرسه به اتمام رسید، برای من اما تا همین حالا ادامه دارد. یکی از لذت‌های من در زندگی نوشتن است و این کار را 7 سال است که به طور مداوم انجام می‌دهم. همان مسیری که از نوشتن روزنگاری‌ها شروع شد، حالا به تخصص و راهی برای گذران اوقات بیکاری تبدیل شده است.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.