عجیب‌ترین نوشیدنی‌های جهان

20 بهمن، 1398
24 آذر، 1398
مدت مطالعه :
آیا حاضرید برای بدن ایمن، کبد قوی، ترک سیگار، آرامش و تقویت قوای جنسی و ... عجیب ترین نوشیدنی های دنیا را با مزه‌هایی باورنکردنی بنوشید؟ با اسمارتیز همراه باشید تا ببینید عجیب‌ترین نوشیدنی‌های جهان چقدر می‌توانند برق از سرتان بپرانند!
نوشیدنی مار
اشتباه نکنید این زهرمار نیست و کاملا یک نوشیدنی عادی‌ست که بیشتر در کشورهای آسیایی وجود دارد. اگر شیشه‌ی آن را ببینید شاید زبان‌تان بند بیاید چون یک مار کامل در آن وجود دارد که به شما نگاه می‌کند، شبیه به جانورانی که در آزمایشگاه‌ها در الکل نگه‌می‌دارند.
شراب مار
عجیب ترین نوشیدنی های دنیا؛ مراقب باشید مارها نیش‌تان نزنند | عکس از Arcibald
در این نوشیدنی که با عرق برنج درست می‌شود، مار به مرور زمان به حالت ترشی درمی‌آید. جالب است بدانید در برخی از گزارشات مار درون این نوشیدنی زنده بوده و به محض باز کردن بطری به قصد نیش زدن حمله کرده است، پس در خوردن این نوشیدنی خطرناک، کمال احتیاط را به خرج دهید چون به قیمت جانتان شاید تمام شود.
نوشیدنی Prairie oyster یا صدف دلفریب
خوردن تخم‌مرغ خام در برخی کشورها مانند ژاپن رایج است. اما این نوشیدنی که از عجیب ترین نوشیدنی های دنیا است پا را فراتر گذاشته و فقط درونش تخم‌مرغ خام ندارد. در این نوشیدنی عجیب و غریب سس گوجه‌فرنگی، سس تند، نمک و فلفل سیاه به یک زرده‌ی تخم‌مرغ اضافه می‌شوند تا نوشیدنی‌ای به دست آید که با دیدنش هم شاید حالتان بد شود چه برسد به نوشیدنش! در برخی از فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی آمریکایی Prairie oyster را درمانی برای خماری ارائه دادند که می‌تواند جالب باشد! آیا شما حاضر به امتحانش هستید؟
نوشیدنی گازدار کره بادام‌زمینی و مربا
یک کارخانه به نام لَسترس فینیکس، نوشیدنی گازداری را تولید کرده است که شاید مدیر کارخانه‌شان عاشق طعم این ترکیب است. طعمی که هر صبح کودکان خارجی آن را به مدرسه می‌برند. نوشیدنی گازدار کره بادام‌زمینی و مربا.
نوشیدنی بادام زمینی
عجیب ترین نوشیدنی های دنیا؛ این یک نوشیدنی عجیب و غریب است
نوشیدنی این کارخانه طعم میوه‌ای و بادام‌زمینی دارد و آن‌هایی که یک شیشه از این نوشیدنی را خوردند گفته‌اند که دقیقا همان مزه‌ی مربا و کره بادام‌زمینی را می‌دهد و سورپرایزاشان نکرده است و دلیل دیگری برای نوشیدن آن در دفعات بعدی ندارند!
آب خیارشور
البته شاید این یک نوشیدنی عجیب و غریب نباشد و بیشتر ما مزه‌ی آب خیارشور را دوست داشته باشیم و یکی دو قاشق از آن را بخوریم. اما وقتی کارخانه‌ای آن را به صورت شیشه‌ای به عنوان نوشیدنی راهی بازارهای جهانی می‌کند، آب خیارشور هم جزو عجیب ترین نوشیدنی های دنیا قرار می‌گیرد، چون شاید کمتر کسی بخواهد این نوشیدنی را در کنار غذایش امتحان کند.
آب خیارشور
عجیب ترین نوشیدنی های دنیا؛ امتحان کردن این نوشیدنی جرات می‌خواهد، البته شاید فشارتان را هم بیاندازد! | عکس: @ensphinxed
کوکاکولا با طعم موسیر
در سال 2017 شرکت کوکاکولا نوشیدنی جدیدی را روانه‌ی بازار کرد که در برخی از کشورها مردم برای خریدنش سر از پا نمی‌شناختند. این نوشیدنی که در قوطی‌های بنفش رنگ عرضه شد یک نوشیدنی کوکاکولا مشکی ساده با طعم موسیر بود. این طعم برای شرق آسیایی‌ها که بسیار سیر دوست دارند دلپذیر بود و فروش خوبی در این کشورها داشت. باید بدانید در کشوری مانند کره آب پیاز و آب سیر به عنوان نوشیدنی به فروش می‌رسد، پس استقبال از نوشابه‌ی موسیری چیز عجیبی نیست!
کومیس
کومیس یک نوشیدنی الکلی روسی است که ترکیب عجیبی دارد. کومیس از الکل و شیر اسب درست می‌شود. این نوشیدنی را که قطعا جزو عجیب ترین نوشیدنی های دنیا است بهتر است از محلی‌ها بخرید تا این‌که بطری‌های آماده‌ی آن را از مغازه بخرید.
شیر اسب
عجیب ترین نوشیدنی های دنیا؛ این نوشیدنی الکلی است
آن‌هایی که کومیس را امتحان کرده‌اند طعم آن را با دوغ کَفیر مقایسه کردند، اما مزه‌ی آن قوی‌تر از دوغ کَفیر است. البته به دلیل الکلی بودن کومیس، شاید مسلمانان سمت آن نروند.
ادرار گاو
گاو در هند بسیار مورد احترام و مقدس است و برخی در این کشور گاو را می‌پرستند. حال در هند نوشیدنی به نام gau jal وجود دارد که حاوی ادرار گاو است. با شنیدن این نام قطعا سمت این نوشیدنی نخواهید رفت!
ادرار گاو
عجیب ترین نوشیدنی های دنیا؛ این نوشیدنی را شاید کسی نخواهد امتحان کند | عکس: اینستاگرام @alex_gidan
کارخانه‌ی تولید کننده‌ی این نوشیدنی گفته است با وجود ادرار گاو، این نوشیدنی نه طعم آن را دارد و نه بوی آن را می‌دهد. برخی از مصرف‌کنندگان این نوشیدنی گفته‌اند بعد از مدتی دچار مشکلات قندخون و معده شده‌اند.
نوشیدنی غورباقه
این نوشیدنی که در پرو سرو می‌شود، حامیان حیوانات را منزجر کرده است و جزو عجیب‌ترین نوشیدنی‌های جهان قرار دارد. در پرو نوعی غورباقه را از آکواریوم می‌گیرند و آن‌قدر به روی پیش‌خوان می‌کوبند تا بمیرد یا بی‌هوش شود. سپس شکمش را با چاقو چند برش می‌دهند و با آب حبوبات داغ به داخل مخلوط‌کن می‌ریزند. سپس به آن آلوئه‌ورا، عسل و بیدمشک اضافه می‌کنند و مخلوطش می‌کنند. مردم پرو براین باورند که این نوشیدنی غورباقه باعث تقویت قوای جنسی می‌شود. شکار این نوع غورباقه باعث شده است تا اکوسیستم رودخانه‌ی تیتیکاکا که محل زندگی این نوع غورباقه است مورد تهدید قرار بگیرد و حتی حامیان محیط زیست نیر با نوشیدنی غورباقه مخالف باشند.
سیگار مایع
مارتین هارتمن در سال 2008 در انگلیس نوشیدنی عجیب و غریبی را وارد بازار کرد که به گفته‌ی خودش برای کمک به سیگاری‌ها وارد بازار شده بود. این نوشیدنی نامش سیگار مایع بود و در کشور هلند طرفداران زیادی داشت. با این‌که این نوشیدنی حاوی نیکوتین نبود و درونش از گیاهانی با ریشه‌ی آفریقایی استفاده شده بود، حدود 4 ساعت حس آرامش و راحتی را به مشتریانش هدیه می‌داد.
سیگار مایع
عجیب ترین نوشیدنی های دنیا؛ این نوشیدنی نیکوتین ندارد | عکس: پینترست
البته این نوشیدنی امروزه وجود ندارد و دود شده‌ و به هوا رفته است. از نکات جالب این نوشیدنی که در لیست عجیب‌ترین نوشیدنی‌های جهان قرار دارد، شبیه بودن طرح روی شیشه‌ی آن به سیگار مارلبرو می‌توان اشاره کرد.

از گذاشتن پست تو فروم‌ها شروع کردم. 12 سالم بود که در دوره‌های خبرنگاری یونیسف یاد گرفتم چگونه بنویسم. بعد تو مجله‌های مختلف شروع به کار کردم و دست سرنوشت من رو به اینجا رسوند. در کنار نوشتن، همیشه از دیدن فیلم لذت می‌بردم، به همین دلیل شروع کردم زیرنویس زدن و شدم AmirDW.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 4.2 70 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.