هتل ارگ شیراز

25 دی، 1398
25 دی، 1398
مدت مطالعه: 4 دقیقه
تا دلتان بخواهد در شیراز انواع و اقسام هتل با ستاره‌هایی به شمار انگشتان یک دست وجود دارد. بسیاری از آن‌ها لایق آنچه که دارند هستند. هتل ارگ شیراز با سه ستاره خود مطمئناً لایق بهترین‌هاست. هتل ارگ شیراز از هتل‌های پر سابقه شهر شیراز است که در سال 1370 افتتاح و در سال 1394 نیز به طور کامل بازسازی شده است. مزایای زیادی را می‌توان در رابطه با این هتل بر شمارد تا بتوان شما را قانع به اقامت چند روزه در این هتل زیبا ساخت. با معرفی هتل ارگ شیراز با اسمارتیز همراه باشید.
وحید که با وسواس زیاد اقدام به رزرو این هتل کرده از تجربه خود و خانواده‌اش را این‌گونه شرح می‌دهد، «من و همسرم 23 دی ماه 97 یک دفعه تصمیم گرفتیم بریم شیراز. اول می‌خواستیم هتل‌های 4 یا 5 ستاره انتخاب کنیم که یه دفعه چشممون خورد به هتل ارگ شیراز که 3 ستاره بود ولی وقتی عکساشو دیدیم خوشمون اومد البته دلهره داشتیم که نکنه عکس و اطلاعات هتل با واقعیت جور نباشه که وقتی رسیدیم هتل همه چی درست بود. رستوران هتل از نظر دکوراسیون معمولی ولی از نظر کیفیت غذا و حجم غذا و همچنین قیمت خوبه پیشنهاد می‌کنم حتماً شکاری این رستوران رو با نان تازه تنوری که در ناهار و شام سرو میشه سفارش بدید.»
 

آدرس و راه‌های دسترسی

آدرس:
فارس، شیراز، خیابان تختی
راه دسترسی:
برای دسترسی به این هتل را هم چندان سختی در پیش ندارید. از سمت مرودشت، انتهای بزرگراه شیراز-مرودشت به بلوار امام رضا ختم می‌شود. مسیر خود را تا چند صد متر در این بلوار ادامه دهید و سپس از دست چپ خود وارد بلوار هفت‌تنان شوید پس از طی چند صد متر در بلوار هفت‌تنان وارد بلوار چهل مقام شوید. در این بلوار پس از 1200 متر به پل امام علی خواهید رسید. با گذر از پل امام علی وارد خیابان نوزدهم شوید که روبروی پل امام علی قرار گرفته است. در خیابان نوزدهم از اولین خروجی دست راست وارد خیابان‌ تختی شوید و پس از 150 متر هتل ارگ را در دست راست خود مشاهده خواهید کرد. دسترسی به بلوار هفت‌تنان از دیگر ورودی‌های شهر شیراز نیز به‌راحتی امکان‌پذیر است.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12:00 هر روز

 مشخصات کلی هتل

هتل ارگ شیراز موقعیت مکانی ایده‌آلی دارد. این هتل دارای 64 واحد اقامتی، لابی، کافی‌شاپ، رستوران، کافی‌نت و پارکینگ است. واحد‌های اقامتی هتل ارگ شیراز شامل اتاق یک تخته، دو تخته دبل و توئین سه تخته و چهار تخته هستند. واحدهای اقامتی با توجه به اینکه به تازگی بازسازی شده‌اند در وضعیت بسیار مطلوبی به سر می‌برند. طراحی و چیدمان اتاق خواب از همه نظر با در نظر گرفتن اصول مهم مهمانداری صورت گرفته است و ناخودآگاه حس مهم بودن را به گردشگر القا می‌کند.
از مهم‌ترین امکانات موجود در اتاق‌ها می‌توان به ماهواره مرکزی، گیرنده دیجیتال، تلفن، یخچال، تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی اشاره کرد. از حق نگذریم علی‌رغم 3 ستاره بودن این هتل سرویس‌دهی به اتاق خواب از همه نظر بسیار مرتب و منظم صورت می‌گیرد و نظافت تمامی در حد اعلا است.
دسترسی آسان به جاهای دیدنی شیراز مانند بازار وکیل، حمام وکیل، ارگ کریم خان و حافظیه را می توان یکی از نقاط قوت این هتل در نظر گرفت. پارکینگ اختصاصی هتل با ظرفیت 40 خودرو کاملاً جوابگوی نیاز گردشگران است.
 
نقاط قوت
  • امکانات بسیار خوب در اتاق‌ها علی‌رغم ستاره بودن
  • سرویس‌دهی مرتب و منظم به اتاق
  •  بهداشت و نظافت خوب اتاق
  • پارکینگ اختصاصی
  • تورهای اختصاصی هتل
  • سرویس بهداشتی و حمام بسیار خوب و اختصاصی
نقاط ضعف
  • مشکلات مربوط به نورگیر بودن برخی از اتاق‌ها
  • سر و صدای زیاد ناشی از کافی‌شاپ قرار گرفته در پشت‌بام
  • سر و صدای زیاد در راهروهای هتل و درز صدا به اتاق‌ها
نحوه رزرو
  • تماس با شماره تلفن‌های 07132228989 و 07132222889
  • مراجعه به سایت‌های مختص رزرو آنلاین هتل
  • مراجعه به سایت هتل ارگ شیراز

 امکانات برای سرو غذا

بند و بساط پذیرایی از گردشگران نیز در این رستوران در حد اعلا فراهم است. رستوران هتل ارگ شیراز در فضایی بسیار دلباز و مناسب از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. میزهای رستوران چیدمان بسیار خوبی دارند و در فاصله مناسبی از یکدیگر قرار گرفته‌اند.
کیفیت مواد غذایی صرف شده در این رستوران در سطح بسیار خوبی قبول دارند و منوی رستوران نیز تنوع خوبی دارد. برای سپری کردن اوقات خود در این هتل می‌توانید سری هم به کافی‌شاپ هتل ارگ بزنید. مزه کردن نوشیدنی‌های سرد و گرم به همراه خوراکی‌های خوشمزه دیگر تجربه‌ای لذت‌بخش است.

 امکانات برای خرید سوغاتی

 فروشگاه یا مرکز خریدی برای تهیه سوغات شیراز در نظر گرفته نشده است و گردشگران باید همت کنند و خود سری به مراکز خرید در شیراز بزنند که چندان هم کار سختی نخواهد بود.

قوانین و نکات
هزینه اقامت برای کودکان زیر 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان و بالای 5 سال نفر اضافه محاسبه می‌شود.
هتل ارگ در پذیرش خانم مجرد و صیغه نامه معذور است.
رزرو در صورت اعلام 48 ساعت قبل از ورود با یک شب جریمه مواجه خواهد شد.
آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

آسانسور
اینترنت در اتاق
پارکینگ
حمام
سرویس بهداشتی فرنگی
صندوق امانات در اتاق
تاکسی سرویس 24 ساعته

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

دانش آموخته دانشگاه تهران هستم. زمین شناس هستم با کمی استعداد در نوشتن. نوشتن و یادگرفتن زبان تازه رو دوست دارم. دوست دارم بنویسم و فرقی نمی‌کنه به فارسی باشه یا انگلیسی یا کردی یا ترکی. الان هم افتخار نصیبمون شد و عضوی از اسمارتیز هستم.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 3 1 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.