بهترین مراکز خرید مالدیو کجا هستند؟

از برندها تا حراجی‌ها

30 تیر، 1397
30 تیر، 1397
مدت مطالعه :

شاید شما هم مثل خیلی‌های دیگر تعجب کنید مگر در مالدیو هم می‌شود خرید کرد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت: بله. مالدیو هم مراکزی دارد که شما می‌توانید با قیمت مناسب کالاهای مورد نیازتان را تهیه کنید. پس تا دیر نشده خریدهای‌تان را انجام دهید چون به آخر سفر نزدیک شده‌ایم.

خیابان فیرا هیپی د آیپانما

در مالدیو از کجا چی بخریم؟

? فروشگاه Le Cute
جزو کسانی هستید که دنبال لوازم آرایش یا عطر هستید؟ پس در مالدیو به سراغ فروشگاه Le Cute بروید چون بهترین برندهای عطر و لوازم آرایش با قیمت مناسب در اینجا شعبه دارند. حتی شما اگر طرفدار لوازم آرایش گیاهی هم باشید می‌توانید در این فروشگاه پیدا کنید.

بهترین عطرهای‌تان را اینجا بخرید.

Le Cut0e در روزهای غیر تعطیل از 9:30 تا 11 شب و روز تعطیل از ساعت 16 تا 23 باز است. پیشنهاد مسافرانی که به مالدیو رفته‌اند این است که حتما عطرتان را اینجا خریداری کنید.

?  مرکز تجاری STO
سوپر مارکت بزرگی‌ست که می‌توانید کلی از آن خرید کنید. اگر محل اقامت‌تان طوری است که می‌توانید غذا بپزید حتما از STO سبزی و میوه‌های محلی خریداری کنید چون به جرئت می‌توان گفت مزه‌‌ی میوه‌ها و سبزیجات مالدیو محشر است. اگر امکان برای استفاده از سبزیجات را ندارید عیب ندارد به طبقه دوم آن بروید و سوغاتی بخرید.

خوردنی‌های خوشمزه‌ای اینجا پیدا می‌کنید.

? بازارچه محلی‌ ماله
در مالدیو دنبال جایی هستید که با مردمش بیشتر آشنا شوید و درباره فرهنگ مالدیوی بیشتر بدانید؟ حتما به بازارچه محلی ماله بروید. این بازارچه در شمال اسکله قرار دارد. در این بازارچه کلی چیز را خواهید دید از صنایع دستی بومی گرفته تا غرفه‌های کوچکی که غذاهای خیابانی مالدیو را می‌فروشند. اگر می‌خواهید در زمان خلوت به این بازار سری بزنید 8 صبح آنجا باشید تا با حوصله به تک تک مغازه‌ها و غرفه‌ها سرک بکشید.

سبزیجات محلی مالدیو را فقط را در بازارچه محلی حتما بخرید.

پیشنهاد می‌کنیم مز‌ه‌های ترش و شیرین را در مالدیو امتحان کنید؛ هم شیرینی سنتی مالدیوی بخرید هم ترشی‌های بومی.

? بازار خیابانی Majeedhee Magu
جنب و جوش
را می‌توانید در خیابان‌ Majeedhee Magu تجربه کنید. حس زندگی و تکاپو در این خیابان شما را هم به وجد می‌آورد تا مثل یکی از مردم مالدیو خرید کنید. در خیابان Majeedhee Magu شما می‌توانید لباس، زیورآلات و غذاهای خوشمزه خیابانی را بخرید. فقط حواس‌تان باشد تا می‌توانید برای خرید هر چیزی چانه‌زنی را فراموش نکنید. راستی اگر اهل کافه و کافه‌گردی هم هستید به سراغ کافه آسیانا بروید چون یکی از بهترین کافه‌هایی‌ست که شما می‌توانید غذای مالدیویی اصل بخورید. این بازار خیابانی از ساعت 9 صبح تا 11 شب باز است.

در این بازارچه از شیر مرغ تا جان آدمی‌زاد پیدا می‌شود.

? Island Bazaar
وقت آن رسیده که به بوتیک مجلل اروپایی سر بزنید که لوکس‌ترین اجناس را دارد. در آیسلند بازار شما بهترین خریدها را خواهید داشت اما کمی گران. کوسن با طرح‌های سنتی، کیف و مگنت دست‌ساز از چیزهایی هست که به چشم‌تان می‌آید. شاید به نظرتان این‌ها برای سوغاتی مناسب باشد اما برای‌تان گران تمام می‌شود؛ اما پیشنهاد می‌کنیم از آیسلند بازار شال و روسری بخرید چون شال با طرح‌های زیبایی دارد.

? چاندانه ماگو (Chaandhanee Magu)
این منطقه به بازار سنگاپوری‌ها هم معروف است و شما می‌توانید انواع کالای وارداتی را پیدا کنید. بیشتر اجناس از سنگاپور آورده می‌شوند. لباس‌های محلی، دستبند‎‌های دست‌بافت و قایق‌های مینیاتوری چوبی از چیزهایی‌ست که به وفور شما در این منطقه خواهید دید پس اگر از کالایی در غرفه اول خوش‌تان آمد آن را نخرید چون در مغازه‌ها و غرفه‌های بعدی نیز مثلش را پیدا خواهید کرد حتی با قیمتی پایین‌تر.

سوغاتی از مالدیو چی بخرم؟
اشیا لاکی
معروف‌ترین سوغاتی که در مالدیو به راحتی در هر گوشه‌ای پیدا می‌کنید محصولات لاکی‌اش است. طراحی و رنگ‌هایی که در آنها به کار می‌رود آنقدر زیباست که باعث می‌شود شما حتی آنها را برای خانه‌ خودتان بخرید. معمولا رنگ‌های این اشیا روشن هستند و آنقدر تنوع دارند که شما سر در گم می‌شوید که کدام را بخرید.

سوغاتی که می‌شود از مالدیو خرید.

صنایع دستی
چیزی که در مالدیو خیلی به چشم می‌خورد درختان و گیاهانش است؛ بنابراین مردم بومی با تنها چیزی که در دسترس دارند یعنی چوب  وسایل تزئینی درست می‌کنند که شما مطمئنا باور نخواهید کرد که ساخته‌ی دست انسان باشد. پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید دارید حتما از این صنایع دستی چوبی بخرید چون هم به مردم مالدیو کمک کرده‌اید هم یکی از زیباترین هدیه‌ها را برای خانه‌تان خریدید.

بهترین سوغاتی که در مالدیوو به عنوان یادگاری می‌توانید بخرید.

قایق‌ بادبانی
بالاخره این همه در مالدیو دنیای زیر آب را دیده‌اید پس بهترین هدیه‌ای که می‌توانید با خودتان بیاورید قایق‌های بادبانی مالدیو است. این قایق‌های کوچک مینیاتوری بهترین سوغاتی هستند که شما می‌توانید با خودتان به همراه بیاورید تا با هر بار که آن را در دکوارسیون خانه یا محل کارتان می‌بینید خاطره‌ی سفر به مالدیو برای‌تان زنده شود.

مراکز خرید مالدیو
در نقشه‌ی زیر مکان دقیق مراکز خرید مالدیو را برای‌تان مشخص کرده‌ایم.

[تعداد: 2    میانگین: 3/5]
برچسب(ها)
موقعیت(ها)

اولش با روزنامه‌نگاری شروع کردم؛ اینکه چی شد و چه جوری شد، بماند. از نوشتن لذت می‌برم و علاقه‌ام به روزنامه‌نگاری باعث شد برم سر منشا این رشته بخونم؛ علوم ارتباطات‌اجتماعی. عاشق سفرم چون می‌تونی تجربه کنی. علاقه‌مندی‌هام زیاده مثل کتاب خوندن، فیلم دیدن و گوش دادن به موسیقی....

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 4.4 41 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.