معرفی بهترین رستوران‌های رشت

5 مهر، 1401
9 مهر، 1401
مدت مطالعه :
رشت یکی از مهمترین شهر‌های توریستی استان گیلان محسوب می‌شود. ضمن این که پرجمعیت‌ترین شهر این استان نیز نام دارد. یکی از مهمترین مواردی که در زمان سفر به آن توجه می‌شود کیفیت غذا است. داشتن اطلاعات در مورد بهترین رستوران‌های رشت می‌تواند برای مسافرانی که به این شهر سفر می‌کنند بسیار کاربردی باشد. 

بهترین رستوران در رشت

ضمن این که ساکنین رشت نیز با شناخت بهترین رستوران‌های این شهر می‌توانند برای تفریح و میل کردن یک وعده غذایی عالی و با کیفیت در کنار عزیزانشان به این رستوران‌ها مراجعه کنند. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین رستوران‌های شهر رشت بپردازیم.
 

رستوران رازقی


یکی از بهترین و شناخته شده‌ترین رستوران‌های رشت، مجموعه رازقی است. این مجموعه شامل انواع رستوران‌های ایرانی، بین‌المللی، فست فود و... است. رازقی، اولین و بزرگترین گروه رستورانی در استان گیلان است که برای همه وعده‌های غذایی و در تمام ساعات روز پذیرای می‌همانان است.
این مجموعه رستوران‌ها به صورت حضوری و آنلاین و مطابق با سلیقه غذایی همه افراد جامعه در حال خدمت‌رسانی به مشتریان است.
از مهمترین ویژگی‌های رستوران رازقی می‌توان به وجود شعبات متعدد این رستوران در سطح شهر رشت اشاره کرد.
 وجود انواع رستوران‌های ایرانی، فرنگی، بین‌المللی، فست فود و سنتی در فضا‌های کاملا‌ایده‌آل و با دکوراسیون داخلی بی‌نظیر، محیط امن و آرام، پذیرایی بی‌عیب و نقص و کیفیت غذایی عالی از جمله دیگر ویژگی‌های این گروه معتبر در زمینه رستوران داری است.

طراحی و دکوراسیون داخلی رستوران رازقی


این مجموعه رستوران از زیباترین و متناسب‌ترین طراحی دکوراسیون داخلی بهره‌مند است. به طوری که متناسب با نوع رستوران می‌توانید زیباترین و به روزترین المان‌های دکوراسیونی را در آن مشاهده کنید. 
فضایی دنج، آرام، امن و چشم نواز دقیقاً همان چیزی است که در زمان میل کردن یک وعده غذایی دلچسب به آن نیاز خواهید داشت. محیطی تمیز و بهداشتی و عاری از هرگونه مزاحمت‌های بصری در مجموعه رستوران‌های رازقی یک محیط دلچسب را برای گذراندن اوقاتی کنار دوستان، خانواده و همکاران برای شما فراهم می‌کند.

منوی رستوران رازقی


منوی کامل رستوران‌های رازقی همه سلیقه‌های غذایی را به خوبی پوشش می‌دهد. انواع غذا‌های ایرانی را می‌توانید در منوی این رستوران مشاهده نمایید. برای مشاهده منو رستوران رازقی برروی لینک مربوطه کلیک نمایید.
 ضمن این که در شعبات متعدد این رستوران، بسته به نوع رستوران همه انواع غذا‌ها مطابق با سلیقه‌های متنوع را می‌توان مشاهده کرد. همه غذا‌ها از ساده‌ترین انواع پیش غذا تا دسر‌های رنگین و با طعم‌های مختلف را در منوی مجموعه رستوران‌های رازقی می‌توان مشاهده کرد. کمتر غذایی وجود دارد که نام آن را در منو‌های این مجموعه مشاهده نکنید. 
بنابراین با هر سبک سلیقه غذایی که دارید می‌توانید در مجموعه رستوران‌های رازقی یکی از بهترین وعده‌های غذایی زندگی خود را میل کنید.

کیفیت پذیرایی


یکی از مهمترین ویژگی‌های مجموعه رستوران‌های رازقی کیفیت پذیرایی آن است. پرسنل آشنا به امور پذیرایی با مهارت بالا در انجام امور مرتبط فضای بی‌دغدغه و مناسبی را برای پذیرایی از مشتری ایجاد می‌کنند. رعایت بهداشت، پوشش مناسب، آداب پذیرایی و نزاکت از جمله مهمترین ویژگی پرسنل این مجموعه است که رضایت خاطر مشتریان عزیز را به همراه داشته است.

کیفیت بالای غذا


در مجموعه رازقی هیچ فرقی نمی‌کند که می‌همان کدام شعبه باشید، کیفیت غذایی که میل می‌کنید به یاد ماندنی خواهد بود. در رستوران رازقی تلاش شده است که با کیفیت‌ترین، بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه برای تهیه غذا مورد استفاده قرار گیرد. یکی از رموز خوش طعم بودن غذا‌های رستوران رازقی در کنار مهارت بالای سرآشپز‌های این مجموعه، مواد اولیه تازه و باکیفیت است.

قیمت غذا در رستوران رازقی


از جمله دیگر ویژگی‌هایی که رستوران رازقی را به انتخاب اول شهروندان رشت و مسافران این شهر تبدیل کرده است، قیمت رقابتی در مقابل کیفیت بالای غذا است. با توجه به کیفیت بی‌نظیر غذا‌های رازقی، محیط آرام، دنج و جلوه‌های بصری تأثیرگذار، قیمت غذا‌ها در این مجموعه بسیار مناسب است و با کمترین سود ممکن به مشتریان ارائه می‌گردد.

پرطرفدارترین اپلیکیشن سفارش غذا در استان گیلان


اپلیکیشن سفارش غذای آنلاین مجموعه رازقی پرطرفدارترین اپلیکیشن سفارش غذا در استان گیلان محسوب می‌شود. کاربری آسان، منوی آنلاین متنوع، ثبت سفارش آسان از نزدیک‌ترین شعبه، امکان سفارش انواع غذا‌های ایرانی، بین‌المللی، فست فود و سنتی، سریع‌ترین زمان پاسخگویی و دریافت غذا در این مجموعه سبب شده است که این مجموعه در میان سایر رقبا به اولین انتخاب مشتریان تبدیل گردد.

بزرگترین کیترینگ بیرون بر شمال کشور


مجموعه رستوران‌های رازقی نه تنها پذیرای حضوری می‌همانان در شعبات متعدد خود است بلکه بزرگترین کیترینگ بیرون بر شمال کشور نیز محسوب می‌شود. این مجموعه بزرگ دارای منویی متفاوت و متنوع برای انواع وعده‌های غذایی صبحانه تا شام و ارائه آن به صورت بیرون بر در ساعت‌های مختلف شبانه روز است.
شعبات گروه رستوران‌های رازقی عبارتند از:
رستوران رازقی: رشت، گلسار، نبش خیابان 123 شماره تماس: 01333723322
رستوران پیزریا رشت: رشت، گلسار، ابتدای بلوار گلایل 01333760000
رستوران پیزریا لاهیجان: لاهیجان، خیابان کاشف شرقی، نبش میدان حشمت 01342236060
رازقی اکسپرس: رشت، بلوار استاد معین (بزرگ‌ترین کترینگ و غذا بیرون‌بر در استان گیلان) 0133419

آدرس اینترنتی سایت: 

ساعت کاری: ساعت 7 الی 11 صبحانه به صورت بوفه به صورت حضوری و ارائه انواع پک صبحانه بیرون بر
ساعت 12 الی 19 ناهار ایرانی و غذا‌های محلی گیالن سرو به صورت حضوری و بیرون بر
ساعت 19 الی 24 ارائه انواع غذا‌های ملل و غذا‌های ایرانی بصورت حضوری و بیرون بر

رستوران محرم


یکی دیگر از قدیمی‌ترین رستوران‌های رشت، رستوران محرم است که با سابقه‌ای حدود نیم قرن در حال خدمت‌رسانی به مشتریان در شهر رشت و نامی آشنا برای مسافرین این شهر است. در منوی این رستوران اصیل انواع غذا‌های ایرانی و به ویژه غذا‌های گیلکی با شیوه پخت کاملاً سنتی دیده می‌شود. بسیاری از مسافران و ساکنین رشت معتقدند که رستوران محرم را باید سلطان کباب رشت دانست.
این رستوران با انواع غذا‌های ایرانی و سنتی، دارا بودن پارکینگ اختصاصی و امکان رزرو آنلاین در وعده‌های غذایی ناهار و شام میزبان مشتریان است.
آدرس: گیلان - رشت بلوار امام خمینی(ره)، روبروی دانشکده دندانپزشکی
شماره تماس: 01333666090

رستوران اردشیر


یکی دیگر از رستوران‌های به نام شهر رشت رستوران اردشیر است. این رستوران نیز حدود 50 سال قدمت دارد و یکی از رستوران‌های اصیل شهر رشت محسوب می‌شود. رستوران اردشیر یک رستوران کلاسیک با انواع غذا‌های ایرانی و گیلکی است که تنها در وعده ناهار و شام پذیرای می‌همانان است. این رستوران انواع خوراک، خورشت، کباب و غذای دریایی گیلکی را در منوی غذایی خود دارد. فضای رستورانی تمیز، کیفیت غذای مناسب و قیمت‌های متعادل را می‌توان مهمترین ویژگی‌های این رستوران دانست.
آدرس: استان گیلان، رشت، شهید ایزد دوست، بین غلامحسین ضمیری و حقیقت جو
تلفن تماس: 01333820201

رستوران شورکولی


اگر به دنبال با کیفیت‌ترین و بهترین غذا‌های گیلانی هستید باید سری به شورکولی بزنید. این رستوران محلی و زیبا یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌ها برای علاقمندان به غذا‌های گیلانی است. کیفیت غذای مناسب، طعم عالی و محیط دوستانه و صمیمی از جمله مهمترین ویژگی‌هایی است که برای این رستوران محلی و سنتی می‌توان در نظر گرفت. رستوران شورکولی تنها در وعده ناهار و شام پذیرای می‌همانان است و برخورداری از پارکینگ اختصاصی و امکان رزرواسیون کار را برای مشتریان این رستوران راحت‌تر می‌سازد.

آدرس: استان گیلان - رشت بلوارگلسار- ابتدای بلوار توحید
شماره تماس: 01332121749

رستوران عاشوری



رستورانی عاشوری شهر رشت نیز یکی از رستوران‌های ایرانی شناخته شده در این شهر است. این رستوران انواع غذا‌های ایرانی و غذا‌های گیلکی را در منوی خود گنجانده است. رستوران عاشوری تنها در وعده ناهار و شام پذیرای می‌همانان است و از جمله ویژگی‌های آن دارا بودن پارکینگ اختصاصی و فضای دوستانه است.
 
آدرس: گیلان - رشت کیلومتر 6 جاده رشت انزلی
تلفن: 01334220116 

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 2 4 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.