هتل نماز مشهد

11 اسفند، 1398
11 اسفند، 1398
مدت مطالعه: 3 دقیقه
هتل نماز مشهد در سال 1395 در محله نوغان مشهد افتتاح شد. این هتل از نظر سطح کیفیت و ارائه‌ی خدمات، در رده‌ی هتل‌های سه ستاره‌ی شهر جای دارد. بد نیست بدانید در حال حاضر هتل نماز با ساختمان مجاورش یعنی زائرسرای نیایش ادغام شده است و دیگر خبری از زائرسرا نیست. این اتفاق باعث شده فضای اتاق‌ها و کل مجموعه وسیع‌تر شود. این هتل نوساز و لوکس در 6 طبقه ساخته شده و تعداد 52 اتاق در کل این طبقات، به صورت پراکنده قرار گرفته است. فضای این اقامتگاه دارای معماری زیبا، اتاق‌های لوکس و امکانات نسبتاً خوبی‌ست. هتل نماز مشهد، در خیابان طبرسی و در کوچه‌ای قدیمی و پر هیاهو به نام نوغان قرار دارد. این خیابان جزو محله‌های پر رفت و آمد مشهد محسوب می‌شود و فروشگاه و مغازه‌های زیادی در آن به چشم می‌خورد. مسافران و زائرین همیشه بخشی از زمانشان را به خرید سوغاتی‌های جور واجور می‌گذرانند و خوشبختانه، این هتل تا مراکز خرید در مشهد فاصله‌ زیادی ندارد. به دلیل مجاورت هتل با حرم امام رضا زائرین حتی پیاده هم می‌توانند به هتل دسترسی داشته باشند و این مزیتی برای این اقامتگاه به حساب می‌آید. با اسمارتیز همراه باشید تا با این هتل مشهد بیشتر آشنا شویم.

آدرس:
مشهد، میدان طبرسی، خیابان نوغان
راه دسترسی:
اگر از فرودگاه هاشمی نژاد می‌خواهید به سمت این هتل بروید، از ایستگاه متروی فرودگاه سوار خط 1 قطار شهری شوید، در ایستگاه شریعتی پیاده شوید و با خط 2 مسیر را ادامه دهید. در ایستگاه شهید مفتح قطار را ترک کنید و از آن‌جا با تاکسی‌های درون شهری به سمت کوچه نوغان بروید. از سمت راه‌آهن برای دسترسی به هتل باید ابتدا سوار متروی ایستگاه راه‌آهن (خط 2) شوید و در ایستگاه مفتح از مترو پیاده شوید. البته با اتوبوس‌های داخل شهری هم می‌توانید از فرودگاه و راه‌آهن به هتل نماز بروید. هر چند که به خاطر ترافیک، کمی مسیرتان طولانی می‌شود. از پایانه‌‌ی مسافربری امام رضا (ع) دسترسی مستقیم به مترو ندارید. باید حدود 15 دقیقه پیاده‌روی کنید، تا به ایستگاه متروی پروین اعتصامی که در خط 1 مشهد است، برسید. حواستان باشد از ایستگاه شریعتی جا نمانید، چون در اینجا باید تغییر مسیر داده و سوار خط 2 شوید و در ایستگاه شهید مفتح مترو را ترک کنید. در صورتی که از پایانه‌ی مسافربری معراج یا پایانه‌ی مسافربری امام رضا (ع) وارد شهر مشهد شده‌اید،  تنها می‌توانید با تاکسی‌ یا اتوبوس‌های نزدیک پایانه، به سمت مقصدتان یعنی هتل نماز راهی شوید. در این دو پایانه امکان استفاده از مترو فراهم نیست.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12 روز بعد

مشخصات کلی هتل نماز مشهد

این هتل ظرفیت پذیرش 150 مسافر را دارد. هتل نماز در 6 طبقه با 52 اتاق ساخته شده است. این هتل دارای اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته است که قیمت رزرو هر کدام متفاوت می‌باشد. هر اتاق به طور اختصاصی دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می‌باشد، بنابراین نگران سرویس های عمومی نباشید. این اقامتگاه شامل امکانات لاندری، کافی شاپ ،رستوران، پارکینگ و دیگر خدمات می‌باشد. ضمناً رفت و آمد به سایر طبقات علاوه بر راه پله، با آسانسور هم امکان پذیر است و برای افراد سالمند یا ناتوان مشکلی از این بابت پیش نمی‌آید.
نقاط قوت
  • نزدیک بودن به حرم و مراکز خرید
  • آنتن دهی خوب تلفن همراه
  • پارکینگ
  • برخورد خوب پرسنل هتل
  • نزدیکی به اماکن تاریخی مشهد
نقاط ضعف
  • کیفیت پایین غذا
  • خدمات نسبتاً ضعیف در نظافت اتاق‌ها
نحوه رزرو
  • مراجعه به هتل و رزرو حضوری
  • رزرو تلفنی با شماره‌ی 05138426161
  • رزرو اینترنتی از طریق مراجعه به وب سایت‌های رزرو هتل

امکانات سرو غذا  

برای صرف صبحانه، ناهار و شام می‌توانید به رستوران طبقه‌ی بالای لابی بروید. منوی غذایی هتل بسیار متنوع است و در طبخ غذا از مواد تازه استفاده می‌شود. برای سفارش غذا در ساعات مشخص، به سالن غذاخوری مراجعه کنید. چون ممکن است غذا تمام شده وآن وعده را از دست بدهید. اگر به هر دلیلی ترجیج می‌دهید از رستوران هتل استفاده نکنید، نزدیکترین فست فود و رستوران‌ها به محدوده‌ی شما در میدان راه‌آهن است. البته اگر با طعم غذاها در رستوران هتل مشکلی ندارید، بهتر است غذایتان را همان جا میل کنید. زیرا رستوران‌های اطراف خیابان نوغان خیلی محدود است و برای پیدا کردن مکان مناسب باید زمان صرف کنید.

امکانات برای خرید سوغاتی

در هتل نماز مشهد، فروشگاه مخصوصی برای مسافران در نظر گرفته نشده و باید تمامی سوغاتی‌های دلخواه خود را از شهر تهیه کنید. برای این کار می‌توانید به بازار رضا یا مغازه‌های راسته خیابان شیرازی سری بزنید.
قوانین و نکات
هزینه‌ی اقامت کودکان زیر 3 سال، در صورتی که از خدمات و سرویس هتل استفاده نکنند، رایگان است. ضمناً هزینه‌ اسکان کودکان بالای پنج سال به طور کامل دریافت می‌شود.
اگر تا 48 ساعت قبل از ورود به هتل رزرو را کنسل کنید، طبق نظر مدیر هتل، مبلغی جریمه برایتان در نظر گرفته می‌شود. اگر هم کنسلی بعد از 48 ساعت باشد، مبلغ جریمه با حداقل یک شب حساب می‌شود.
آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

آسانسور
امکان شارژ وسایل الکترونیکی
اینترنت در اتاق
پاور سوئیچ
تلفن در اتاق
تلویزیون در اتاق
چای ساز
حمام
دراور
دمپایی
رخت‌آویز
روم‌سرویس
سرویس بهداشتی فرنگی
سیستم اعلام حریق
سیستم تهویه مطبوع
سیستم گرمایش و سرمایش
شبکه پخش فیلم
صبحانه
صندوق امانات در اتاق
کمد لباس
لوازم بهداشتی
مبلمان
میز تحریر
مینی بار با هزینه
یخچال
اینترنت در لابی
تلویزیون در لابی
تلویزیون
تخت
رستوران
کتری برقی
کافی‌شاپ
حمام اختصاصی
سشوار
دستشویی در لابی
خشکشویی
آب‌سردکن
آنتن
پارکینگ با سقف
قفل کارتی
ترانسفر فرودگاهی
تاکسی سرویس
باربری

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

اگر برای خیلی از افراد خواندن و نوشتن در همان دوران مدرسه به اتمام رسید، برای من اما تا همین حالا ادامه دارد. یکی از لذت‌های من در زندگی نوشتن است و این کار را 7 سال است که به طور مداوم انجام می‌دهم. همان مسیری که از نوشتن روزنگاری‌ها شروع شد، حالا به تخصص و راهی برای گذران اوقات بیکاری تبدیل شده است.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است ۵ / 3.5 4 نفر
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.