هتل بهجت میبد

24 دی، 1398
24 دی، 1398
مدت مطالعه: 5 دقیقه
هتل بهجت میبد در سال 85 افتتاح شده است. هتل بهجت، اولین هتل استان یزد است که گواهینامه استاندارد کیفیت و خدمات گردشگری به آن تعلق گرفته و در سال 91 هم به عنوان هتل نمونه استان یزد انتخاب شده است. به نظر می‌رسد که با هتل پویا و فعالی روبرو هستیم که با پرسنل مسلط به چند زبان و ارائه‌ی خدمات مناسب، نظر گردشگران داخل و خارج را به خود جلب کرده است. این هتل بخاطر نزدیکی به دانشگاه آزاد و شهرک صنعتی، میزبانِ دائمیِ دانشجویان و تاجران بسیاری است که به یک اقامتِ آرام و خوب نیاز دارند. در ادامهی این مطلب، بیش‌تر با هتل بهجت میبد آشنا می‌شویم تا بدانیم که آیا این هتل برای اقامتِ شما مناسب است؛ با اسمارتیز همراه باشید.
هتل بهجت در مؤبد سابق
در منطقه باستانی یزد که یادگارِ دوران تاریخی است، شهر میبد با قدمتی که شاید به دوران ساسانی برگردد، قلعه‌ها و بناهای خشتی دارد که نظر توریست‌ها را به خود جلب می‌کند. گفته می‌شود که نام میبد هم برگرفته از شاه ساسانی، «مؤبد» بوده که طی زمان، به میبد بدل گشته است. در این فضای تاریخی، هتل بهجت میبد با ارائه‌ی خدمات و امکانات مناسب برای گردشگران توانسته اعتبار خوبی بدست آورد.
آدرس:
یزد، میبد، ابتدای بلوار بسیج، کنار پل زیرگذر
راه دسترسی:
سفر هوایی شما به یزد با فرود در فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی به پایان می‌رسد و اگر قرار است در هتل بهجت میبد اقامت کنید، باید به سمت شهر میبد پیش بروید که از فرودگاه تا آن‌جا حدوداً 50 کیلومتر است. اگر سفر به این منطقه کویری را با قطار ترجیح می‌دهید، باز هم باید از ایستگاه راه‌آهن که تقریباً داخل شهر یزد قرار گرفته به سمت شهر میبد حرکت کنید که تقریباً 52 کیلومتر است.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی اقامتگاه

هتل بهجت میبد، یک ساختمان چهار طبقه است که 22 اتاق برای اقامت مسافران ارائه می‌دهد. تابلوی بسیار بزرگ هتل که در بالای ساختمان نصب شده، به راحتی چشم‌ها را به سمت خود جلب می‌کند. نمای ساختمان، ویژگی خاصی ندارد و فقط شیشه‌های تیره، آن را پوشانده‌اند. وجود آسانسور برای ورود به طبقات مختلف رفت‌وآمد را راحت‌تر کرده و اتاق‌ها نیز از امکانات خوبی برخوردارند. این هتل اتاق‌های یک‌تخته، دو‌تخته توئین، دو‌تخته دبل، سه‌تخته، چهارتخته و پنج‌تخته دارد که طبق نیاز مسافر در اختیارش قرار می‌گیرد. متأسفانه برخی اتاق‌ها پنجره و نورگیر ندارند؛ اگر برای شما مهم است که اتاق‌تان هوا بخورد، حتماً موقع رزرو این نکته را درنظر داشته باشید. در ضمن، کفپوش اتاق‌ها هم سرامیک است. اگر فرد سالمند یا کم‌توان جسمی همراه‌تان هست، این کفپوش شاید چندان مناسب نباشد. سایر امکانات اتاق، تلویزیون ال ای دی، یخچال، حمام، مبلمان و مینی‌بار غیررایگان است. سرویس بهداشتی هم در برخی اتاق‌ها، ایرانی و در برخی دیگر فرنگی‌ست. پس موقع رزرو راجع به آن هم بپرسید.
نقاط قوت
  • اقامت کودکان زیر 7 سال رایگان است. (در صورت عدم استفاده از سرویس)
  • نزدیکی به شهرک صنعتی و دانشگاه آزاد میبد
  • نزدیکی به جاهای دیدنی مثل نارین قلعه، شاهراه باستانی ری، برج کبوترخانه
  • پرسنل آشنا به زبان‌های انگلیسی، ایتالیایی، هندی و عربی
نقاط ضعف
  • نبود فروشگاه و غرفه
  • نبود ترانسفر فرودگاهی
  • وجود نداشتن دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به‌صورت همزمان در اتاق
نحوه رزرو
  • تماس با شماره تلفن: 32355006 :035
  • رزرو اینترنتی از وب‌سایت‌های رزرو آنلاین اقامتگاه‌ها

امکانات برای سرو غذا

هتل بهجت میبد، برای سرو غذا، کافی‌شاپ و رستورانی را داخل ساختمانِ خود فراهم کرده. انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را می‌توانید سفارش دهید و نوش جان کنید. ظرفیت این فضا 200 نفر است، پس با خیال راحت می‌توانید موقع گرسنگی به آن‌جا بروید. راستی رستوران مصلی و رستوران باران هم در نزدیکی هتل بهجت میبد قرار دارند؛ اگر دوست داشتید می‌توانید برای صرف غذا به آن‌ها هم سر بزنید.

امکانات برای خرید سوغاتی

هتل بهجت میبد فروشگاهی برای خرید ندارد که بتوانید برای عزیزان‌تان سوغاتی ببرید؛ اما تولیدی حلوا ارده ابیار، هایپرمارکت نوین، سوپرمارکت برکت، سوپرمارکت امین و همینطور ابراهیم‌زاده در نزدیکی‌های هتل بهجت قرار دارند تا امکان یک سری خریدها را برای‌تان فراهم کنند.
قوانین و نکات
اقامت کودکان زیر 7 سال در صورت عدم استفاده از سرویس، رایگان است (بالاتر از 7 سال، نفر اضافه محسوب می‌شود.)
پذیرش خانم تنها، با ارائه‌ی کارت شناسایی معتبر عکس‌دار صورت می‌گیرد.
صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته پذیرفته می‌شود.
آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

آسانسور
اینترنت در اتاق
پارکینگ
تلفن در اتاق
تلویزیون در اتاق
حمام
دمپایی
روم‌سرویس
سرویس بهداشتی فرنگی
سیستم گرمایش و سرمایش
صبحانه
مینی بار با هزینه
یخچال

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

زبان انگلیسی خوندم، ترجمه و تدریس واسه کوچولوها هم جزو کارهامه، یه وب‌سایت سئو هم واسه خودم زدم که به عنوان هابی بهش نگاه می‌کنم. ولی از بین همه‌ی اینا، نوشتن یک حسِ نابه که هیچ چیزی نمی‌تونه جاشو واسم بگیره. نوشتن واسه اسمارتیز هم باعث می‌شه چیزهای جدیدی رو از دریچه چشم خودم کشف کنم که واسم لذت‌بخشه و آرومم می‌کنه.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.