هتل ایران پارک ارومیه

27 آذر، 1398
27 آذر، 1398
مدت مطالعه: 5 دقیقه
هتل ایران پارک در مرکز شهر تاریخی، زیبا و خوش آب‌وهوای ارومیه قرار دارد. این هتل تازه تاسیس در نزدیکی بازار سنتی، جاذبه‌های تاریخی ارومیه و پارک جنگلی، دارای دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر است. هتل 1 ستاره ایران پارک با امکانات رفاهی مطلوب و قیمت مناسب، از سال 1394 پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است. با اسمارتیز همراه باشید تا با هتل ایران پارک ارومیه بیشتر آشنا شوید.
داستان هتل ایران پارک ارومیه
هتل ایران پارک در سال 1394 با هدف گسترش صنعت گردشگری در ارومیه افتتاح شد. کارکنان مجرب و خوش‌برخورد هتل با در هتلی تمیز و محیطی دلپذیر، میزبان مسافران ارومیه هستند.
آدرس:
ارومیه، میدان مرکز، ابتدای خیابان منتظری، کوچه نوری، پلاک 8
راه_دسترسی:
اگر از تبریز بخواهید به هتل ایران پارک بروید، بعدازاینکه از جاده 16 ایران، مسیر تبریز – ارومیه وارد ارومیه شدید، مسیر جاده را در خیابان ابوذر ادامه دهید. پس از گذشتن از بلوار ولیعصر، مسیر را در خیابان مجاهد به سمت میان 17 شهریور طی کنید تا به بلوار وحدت برسید. بعد از رسیدن به فلکه مهاباد، سمت راست، خیابان منتظری را می‌بینید. در ابتدای کوچه نوری هتل قرار دارد. مسیر دیگر از راه میدان مرکز، از معروف‌ترین میدان‌های ارومیه است.  فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی و راه‌آهن ارومیه کمتر از 20 دقیقه و تا پایانه مسافربری 10 دقیقه است.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی هتل

هتل ایران پارک ارومیه 5 طبقه و دارای 21 واحد اقامتی است. اتاق‌های هتل یک تخته، دو تخته دبل و توئین و سه تخته هستند. اتاق‌ها حمام و سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلویزیون، مبلمان، سیسستم سرمایشی کولر آبی و سیستم گرمایشی شوفاژ دارند. سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو طبقات هتل تعبیه شده است.
نقاط قوت
  • رایگان بودن اقامت برای کودکان کمتر از 7 سال
  • اینترنت رایگان در لابی هتل (حجم محدود)
  • پارکینگ مسقف رایگان
نقاط ضعف
  • نداشتن سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق‌ها
نحوه رزرو
  • تماس تلفنی با هتل پارک ارومیه 04432376551
  • رزرو اینترنتی از سایت‌های رزرو آنلاین هتل‌ها

امکانات برای سرو غذا

هتل ایران پارک ارومیه سالن صبحانه‌خوری دارد و برای صرف نهار و شام می‌توانید به رستوران‌ها، سفره‌خانه‌های سنتی، فست فودها و کافه‌های نزدیک هتل بروید. در اتاق‌ها امکان پخت‌وپز وجود ندارد. اگر علاقه‌مند به رستوران‌گردی هستید و می‌خواهید غذاهای بهترین رستوران‌های ارومیه را تست کنید، رستوران فلامینگو با کباب‌های لذیذش، تنها 5 دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارد. سفره‌خانه کشکول با غذاهای سنتی، رستوران دیاکو با غذاهای ایرانی و ملل و فست فود مون‌لایت با پیتزا و سوخاری‌های خوشمزه هم در فاصله کمتر از 20 دقیقه‌ای از هتل قرار دارند.

امکانات برای خرید سوغاتی

برای خرید سوغات ارومیه می‌توانید با 5 دقیقه پیاده‌روی به بازار سنتی ارومیه بروید. مجتمع بزرگ تجاری رضا، پاساژ تندیس، مجتمع تجاری استادان و پاساژ پاکو در نزدیکی هتل پارک ارومیه، دیگر انتخاب‌هایتان برای خرید سوغاتی و هدیه و پاساژگردی است.
قوانین و نکات
پذیرش خانم مجرد با مدارک شناسایی
پذیرش زوج‌ها با شناسنامه یا صیغه نامه رسمی با مهر برجسته (پذیرش با صیغه نامه در صورت ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین امکان‌پذیر است.)
آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

اینترنت در اتاق
پارکینگ
تلفن در اتاق
تلویزیون در اتاق
حمام
دمپایی
روم‌سرویس
سرویس بهداشتی فرنگی
سیستم گرمایش و سرمایش
صبحانه
کولر آبی
مبلمان
یخچال

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

حمیده قاسمی هستم فارغ تحصیل دانشگاه تهران. چیزیکه باعث شد به نوشتن در وب علاقمند شم علاقه ذاتی من به سرچ کردن و به اشتراک گذاشتنشه. از ادیت تفریحی صفحات ویکیپدیای فارسی و انگلیسی شروع کردم و بعد از یک مدت اینکار رو بصورت حرفه‌ای دنبال کردم. الان درزمینه تولید محتوا بصورت فری‌لنس با شرکت ها همکاری دارم.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.