هتل ارم مشهد

25 دی، 1398
25 دی، 1398
مدت مطالعه: 4 دقیقه
هتل ارم مشهد، با تجربه‌ی 10ساله در صنعت هتلداری، یکی از هتل‌های محبوب بین زائران مشهدی است. هتل ارم مشهد که به‌تازگی در سال 1394 بازسازی‌ شده است، از امکانات رفاهی مناسب با قیمتی به‌صرفه برخوردار است. هتل ارم 3 ستاره مشهد با کارکنانی مجرب و خوش‌برخورد، سال‌هاست به مهمان‌نوازی در بین مسافران مشهد شهره است.
هتل ارم مشهد، با میزبانی شایسته و کارکنانی آموزش‌دیده، نشان داد که می‌توان با قیمتی مناسب، اقامتگاهی تمیز با امکاناتی خوب در اختیار مسافران قرار داد. با اسمارتیز همراه باشید تا با این هتل بیشتر آشنا شوید.

آدرس و راه‌های دسترسی به هتل سه ستاره ارم مشهد

آدرس:
مشهد، نبش خیابان امام رضا 74
راه دسترسی:
هتل سه ستاره ارم در نزدیکی پایانه مسافربری مشهد و در خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد. فاصله هتل تا حرم امام رضا، برای بسیاری از مسافران نکته تعیین‌کننده‌ای است. هتل سه ستاره ارم مشهد با ماشین کمتر از 15 دقیقه تا حرم فاصله دارد. فاصله هتل ارم مشهد تا فرودگاه حدود 15 دقیقه و تا ایستگاه راه‌آهن کمتر از 30 دقیقه است. تاکسی‌ها خطی در فرودگاه، راه‌آهن و حرم می‌توانند شما را به هتل ارم مشهد ببرند.
برای رفتن به هتل ارم مشهد از ایستگاه راه‌آهن، باید مسیر بزرگراه هاشمی نژاد را تا بلوار جمهوری ادامه دهید. بعد از رسیدن به میدان غدیر، داخل بزرگراه کلانتری شوید. مسیر را در خیابان کوشش 31 ادامه داده تا به خیابان امام رضای 74 برسید.
برای رفتن به هتل ارم مشهد از فرودگاه، باید از بلوار کامیاب به سمت بلوار طبرسی حرکت کنید. مسیر را در بلوار وحدت ادامه داده و وارد خیابان 17 شهریور شوید. به راهتان در بلوار کوشش ادامه دهید تا به خیابان کوشش 31 برسید. مسیر را تا خیابان امام رضای 74 ادامه دهید.
برای رفتن به حرم از هتل ارم مشهد، کافی است وارد بلوار امام رضا شده و مسیر را تا رسیدن به حرم ادامه دهید. به‌جز تاکسی با اتوبوس های BRT هم می‌توانید بروید.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی هتل

هتل ارم مشهد، پنج‌طبقه و دارای 40 اتاق است. در اتاق‌ها، حمام، سرویس ایرانی و فرنگی برای رفاه حال مسافران وجود دارد. تمام اتاق‌ها مجهز به تلویزیون، یخچال و سرویس تهویه است. هتل ارم مشهد، دارای اتاق‌های دو‌تخته، اتاق‌های سه‌‌تخته، اتاق‌های چهارتخته و اتاق‌های پنج‌تخته است. بعضی اتاق‌های دوتخته، دو تخت یک‌نفره و بعضی یک تخت دونفره دارند.
هتل سه ستاره ارم مشهد پله‌های کمی در قسمت ورودی دارد، ولی رمپ ندارد.

نقاط قوت
  • صبحانه رایگان
  • تاکسی‌سرویس 24ساعته
نقاط ضعف
  • نداشتن پارکینگ
  • نداشتن اینترنت در اتاق‌ها و اینترنت رایگان در لابی

نحوه رزرو
  • تماس تلفنی با هتل سه ستاره ارم مشهد
    شماره تلفن: 38598752-051
  • رزرو اینترنتی از سایت‌های رزرو آنلاین هتل

امکانات برای سرو غذا

صبحانه در هتل ارم مشهد، رایگان است. برای صرف غذا می‌توانید به رستوران هتل ارم مشهد بروید. در این رستوران غذای ایرانی سرو می‌شود. هتل ارم مشهد، کافی‌شاپ هم دارد. اگر دوست داشتید می‌توانید برای صرف غذا به رستوران‌های نزدیک هتل با فاصله‌ی کمتر از نیم ساعت، بروید. رستوران پسران کریم، پیتزا شبدیز، کاروانسرای بابا قدرت و رستوران احسان بیشترین ریویوها را در گوگل مپ داشتند. برای تهیه مایحتاج غذایی هم می‌توانید از سوپری‌های نزدیک هتل خرید کنید.

امکانات برای خرید سوغاتی

در هتل ارم مشهد فروشگاهی برای خرید سوغاتی نیست. اما شما می‌توانید به بازار رضای مشهد و مرکز خرید الماس شرق برای خرید سوغات مشهد بروید. این مراکز خرید بزرگ، با دسترسی آسان و در فاصله‌ی 20دقیقه‌ای از هتل سه ستاره ارم مشهد، انتخاب‌هایی عالی برای خرید سوغاتی هستند.  

قوانین و نکات
اقامت رایگان کودکان زیر 5 سال
پذیرش خانم‌های مجرد با کارت شناسایی
پذیرش زوج‌ها با شناسنامه یا صیغه نامه معتبر


آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

تلویزیون در اتاق
صندوق امانات در اتاق
یخچال

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

حمیده قاسمی هستم فارغ تحصیل دانشگاه تهران. چیزیکه باعث شد به نوشتن در وب علاقمند شم علاقه ذاتی من به سرچ کردن و به اشتراک گذاشتنشه. از ادیت تفریحی صفحات ویکیپدیای فارسی و انگلیسی شروع کردم و بعد از یک مدت اینکار رو بصورت حرفه‌ای دنبال کردم. الان درزمینه تولید محتوا بصورت فری‌لنس با شرکت ها همکاری دارم.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.