هتل اترک مشهد

30 بهمن، 1398
30 بهمن، 1398
مدت مطالعه: 4 دقیقه
در سال 1357 هتل اترک مشهد، اولین هتل چهار ستاره‌ی این شهر که در طول مدت فقط 20 ماه در زمینی به مساحت 1900 متر‌مربع ساخته شده بود، با حضور استاندار و مسئولان وقت استان افتتاح گردید. هتل اترک مشهد که تاکنون میزبان چندین نسل از زائران این شهر مقدس بوده با ساختمان لوکس و قدیمی خود دیگر جزو زیبایی‌های شهری نوستالژیک مشهد حساب می‌شود. لقب نزدیک‌ترین هتل مشهد به حرم امام رضا به‌حق برازنده‌ی هتل اترک مشهد است. ویویی که از طبقات بالایی این هتل تجربه می‌کنید فراموش نشدنی است! هتل اترک مشهد درست بین فلکه آب (میدان بیت‌المقدس) و بازار رضا قرار دارد و از هتل‌هایی‌ست که هیچ مسافری از آن ناراضی بیرون نمی‌آید. با اسمارتیز همراه باشید تا با این هتل بیشتر آشنا شوید.
آدرس:
فلکه آب، اول بازار رضا
راه دسترسی:
از باب‌الرضا یا همان در جنوبی حرم که بیرون می‌آیید ساختمان عظیم و لوکس هتل اترک مشهد را در کنار ورودی بازار بزرگ رضا می‌بینید. خوش‌بختانه وجود 2 پارکینگ ظرفیت بالای هتل، همیشه به داد مسافرانی می‌رسد که با وسیله‌ی نقلیه‌ی شخصی به مشهد سفر می‌کنند.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد دارای 163 اتاق در 10 طبقه با تمامی امکانات مورد نیاز است. در 3 طبقه‌ی دیگر هتل، رستوران و سالن‌های ورزشی و بقیه‌ی امکانات قرار دارند. سالن‌های کنفرانس این هتل که برای برگزاری جلسات کاری و یا سمینار‌های مختلف مورد استفاده قارا می‌گیرند از معروف‌ترین و مجهزترین سالن‌های همایش در مشهد هستند. هتل دارای خدمات پزشکی مخصوص، خدمات فروش آنلاین بلیت، و تور شهری است. هتل اترک مشهد از هتل‌هایی‌ست که زیرساخت الکترونیکی به‌روز و امکانات متنوعی دارد، از قبیل IPTV در اتاق‌ها، اپلیکیشن مخصوص هتل، وای‌فای رایگان و باشگاه مشتریان هتل.
نقاط قوت
  • فاصله‌ی تنها 300 متر با حرم
  • ویوی بسیار وسیع از مرکز شهر و حرم
  • وجود 3 رستوران با طیف غذایی متنوع
  • اینترنت رایگان
نقاط ضعف
  • استقرار در مرکز شهر و شلوغی همیشگی اطراف هتل
نحوه رزرو
  • تماس تلفنی با هتل اترک مشهد به شماره تلفن: 05133647093
  • رزرو اینترنتی از سایت‌های رزرو آنلاین اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی و هتل‌ها
  • رزرو اینترنتی از طریق لینک رزرو در وب‌سایت هتل اترک مشهد

امکانات برای سرو غذا


هتل اترک مشهد دارای 3 عدد رستوران است که انواع مختلف غذاهای ایرانی و فرنگی و فست‌فود را طبخ می‌کنند؛ رستوران رز در طبقه ی همکف، رستوران یاس در طبقه اول و رستوران ارکیده در بام هتل با معماری سنتی، فضای باز و منظره‌ی زیبا از حرم مطهر. هم‌چنین وجود 2 کافی‌شاپ در هتل اترک مشهد، یکی در طبقه همکف و دیگری بر بام هتل با ویوی وسیع شهر و سرویس 24 ساعته غذا و نوشیدنی، باعث شده مسافران هتل از صرف وقت برای رفتن به رستوران های مشهد در سطح شهر بی‌نیاز باشند.

امکانات برای خرید سوغاتی


کافی‌ست از در هتل اترک مشهد خارج شوید تا ورودی بازار رضا را در نزدیکی خود ببینید که از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین بازارهای مشهد است. به‌علاوه اگر قصد خرید از مراکز خرید در مشهد را دارید می‌توانید از تاکسی‌سرویس شبانه‌روزی هتل اترک مشهد استفاده کنید.

قوانین و نکات
هزینه اتاق برای مهمانان غیر ایرانی به دلار محاسبه می‌گردد
ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی
پذیرش خانم مجرد فقط با شناسنامه و کارت ملی
پذیرش زوج‌ها فقط با شناسنامه یا صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته
واحدهای اقامتی هتل اترک شامل اتاق‌های ویژه‌ی بازسازی شده و اتاق‌های بازسازی‌نشده می‌باشد.
آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

آسانسور
پارکینگ بدون سقف
تجهیزات آشپزی
تلویزیون در اتاق
چای ساز
سرویس بهداشتی فرنگی
سیستم گرمایش و سرمایش
صبحانه
کمد لباس
یخچال
تاکسی سرویس 24 ساعته
گاز
سالن ورزشی
نمازخانه
دستشویی در لابی
فضای سبز

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

استاد درست‌نویسی عالم هستم؛ ملکه‌ی سفر بروها و قصه‌نویسان جهانم، این‌جا هم از سفر می‌نویسم و متعلقاتش، باشد که چراغی باشد بر راه مسافری

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.