هتل آریا ارومیه

5 بهمن، 1398
5 بهمن، 1398
مدت مطالعه: 4 دقیقه
هتل آریا ارومیه در اوایل خیابان طالقانی این شهر قرار دارد. این موضوع باعث شده تا دسترسی مهمانان هتل به اماکن مهم شهر تسریع شود. این هتل دارای دو فاز قدیمی و جدید است که فاز جدید آن از معماری بسیار مدرن و چشم‌نوازی بهره می‌برد و کاملاً درخور یک هتل 4ستاره است. فاز جدید هتل آریا ارومیه در سال 1390 بهره‌برداری شد. دکوراسیون زیبای هتل، امکانات رفاهی فراوان و پرسنل خوش برخورد آن همگی باعث شده‌اند این هتل از خوشنام ترین هتل‌های ارومیه باشد. با اسمارتیز همراه باشید تا با هتل آریا بیشتر آشنا شوید.

داستان هتل آریا ارومیه

فاز قدیمی هتل آریا ارومیه بیش از یک دهه است که مشغول فعالیت در حوزه هتلداری است. تجربه کافی و حرفه‌ای بودن در این زمینه باعث شد تا گروه هتلداری آریا به منظور ارائه خدمات به روزتر و درخور جامعه امروزی به فکر ساخت یک مجموعه مدرن با امکانات بیشتر بیافتند. از این رو در سال 1390 فاز دوم هتل آریا ارومیه بهره‌برداری شد تا خاطره‌ای به یادماندنی از اقامت در ارومیه را برای توریست‌های این شهر فراهم کند.

آدرس و راه‌های دسترسی به هتل آریا ارومیه

آدرس:
ارومیه، اواسط خیابان طالقانی
راه دسترسی:
هتل آریا ارومیه بین دو میدان 17 شهریور و ولایت فقیه قرار دارد. این موضوع باعث شده تا دسترسی به این هتل از دو میدان اصلی شهر بسیار آسان و راحت باشد. از سمت شرق هتل اگر بخواهید به آن دسترسی داشته باشید، مسیر بسیار سر راستی را در پیش خواهید داشت. بلوار هفت تیر که در واقع ورود شهر از سمت شرق است پس از فلکه جبران شما را به سمت 17 شهریور هدایت خواهد کرد. تنها کافی است میدان فلکه جبران را به سمت راست بپیچید. خیابان 17 شهریور را مستقیم تا میدان 17 شهریور ادامه دهید. پس از رسیدن به میدان بازهم مسیر مستقیم را به سمت خیابان طالقانی ادامه دهید. جنب کوچه سوم این خیابان هتل آریا قرار گرفته است.
از سمت غرب نیز خیابان امام خمینی شما را به میدان ولایت فقیه و خیابات طالقانی خواهد رساند. برای دسترسی به خیابان امام خمینی نیز راه‌های زیادی مانند بلوار مدرس، میدان گل اوستی، خیابان برق و ... وجود دارد که با توجه به مسیر خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و به راحتی به هتل دسترسی داشته باشید.
ساعت ورود:
از ساعت 14 هر روز
ساعت خروج:
تا ساعت 12 هر روز

مشخصات کلی هتل

فاز جدید هتل آریا ارومیه که حدود 8 سال است بهره برداری شده در 13 طبقه ساخته شده است که مجموعاً 26 واحد اقامتی در این 13 طبقه تقسیم شده‌اند. فاز قدیمی این هتل نیز در 8 طبقه و با 37 واحد اقامتی ساخته شده است. اتاق‌های مدرن فاز جدید هتل آریا ارومیه شامل اتاق سینگل، دو تخته و سه تخته رویال، اتاق دبل پلاس لاکچری، اتاق فیستا، سوئیت لاکچری، سوئیت پرزیدنت، اتاق کوآدراپل چهار تخته و... می‌شود که هرکدام امکانات و ویژگی‌های خاص خود را دارند و به مدرن‌ترین شکل ممکن طراحی شده‌اند.

نقاط قوت
  • خدمات مخصوص معلولین
  • پارکینگ رایگان
  •  اقامت رایگان زیر 3 سال
  • اتاق‌هایی مدرن و دلباز
  • تاکسی سرویس 24 ساعته
  • مینی بار
  • استفاده رایگان از مجموعه آبی برای مهمانان هتل
  • رستوران VIP با منوی غذایی متنوع
  • کیفیت خوب غذا
نقاط ضعف
  •  ضعف کارکنان در رسیدگی به مشکلات
  • مشکل سیستم سرمایشی اتاق‌ها
  • نضافت اتاق‌ها نیاز به بهبود دارد
  • سرعت کم اینترنت
  • نظافت بد سرویس‌ها
نحوه رزرو
  • تماس با هتل به شماره تلفن 04432332222
  • رزرو از طریق وبسایت هتل آریا ارومیه
  • ایمیل هتل آریا ارومیه
  • رزرو اینترنتی از طریق وبسایت های رزرو آنلاین هتل

امکانات برای سرو غذا

اگر هتل آریا را برای اقامت خود در ارومیه انتخاب کردید، دیگر نیازی به رستوران‌های ارومیه خارج از هتل نخواهید داشت. چرا که طبقه سوم فاز جدید این هتل یک رستوران VIP مخصوص مهمانان سخت پسند قرار گرفته است که منوی بسیار متنوعی دارد و کیفیت غذای آن نیز شما را راضی خواهد کرد. علاوه بر این، کافی شاپ هتل نیز که در طبقه همکف هتل قرار دارد، از ساعت 10:30 صبح تا 23 آماده پذیرایی از شماست. اما اگر تمایل به سرو غذا در بیرون از هتل دارید می‌توانید به رستوران‌های سنتی و فست فودهای واقع در خیابان امام خمینی که تنها 5 دقیقه با هتل فاصله دارند سری بزنید.

امکانات برای خرید سوغاتی

برای خرید سوغاتی در داخل خود هتل غرفه‌ای تعبیه نشده است. اما خوشبختانه از آنجایی که این هتل در مرکز شهر قرار دارد، در اطراف آن بازارها و فروشگاه‌های بسیاری برای فروش صنایع دستی و سوغات ارومیه وجود دارند که شما می‌توانید سوغاتی‌های مورد نظر خود را از آن خریداری کنید.

قوانین و نکات
هزینه برای اقامت کودکان زیر 3 سال رایگان، 3 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیمه بها است.
پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است.
پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر است.
ساعت کاری مجموعه آبی هتل: (شیفت بانوان: هرروز از ساعت 9:00 الی 15:00) ، (شیفت آقایان: هر روز از ساعت 16:00 الی 22:00)
قابل توجه مهمانان گرامی، استفاده از استخر، سونا، جکوزی و سالن بیلیارد برای مهمانان مقیم هتل رایگان می‌باشد.


آدرس‌ها و راه‌های دسترسی
آدرس:

راه دسترسی:

مشخصات کلی اقامتگاه

نقاط قوت
نقاط ضعف

نحوه رزرو

امکانات عمومی

استخر سرپوشیده
پارکینگ

امکانات برای سرو غذا

امکانات برای سوغاتی

قوانین و نکات

برچسب(ها)
موقعیت(ها)

از وقتی یادم میاد خوندن همه چیو دوست داشتم از سر در مغازه ها تا مطالب وبسایت های مختلف. ترجمه چیزایی که میخوندم رو از دوران دانشجویی شروع کردم. از ترجمه مطالب دیگران رسیدم به نوشتن مطالب خودم توی سایت های مختلف و انقدر از این کار لذت میبرم که اصلا نفهمیدم چجوری بیشتر از هزار تا مطلب تو دو سال گذشته نوشتم. هنوز در حال یادگیریم و دوست دارم چیزای جدیدو امتحان کنم.

امتیاز دهید نظری تا کنون ثبت نشده است
نظرتو با ما مطرح کن
نظرات دیگران
اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می‌دهد.